Upvc چیست و چرا از آن برای درب و پنجره ها استفاده می شود

Upvc چیست و چرا از آن برای درب و پنجره ها استفاده می شود

در این مقاله قصد داریم در مورد upvc و کاربرد آن در ساخت درب و پنجره های ساختمان ها و مزایا آن صحبت کنیم.لطفا تا پایان همراه ما باشید نا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

upvc (پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک) ماده ای بسیار مقاوم است که به طور گسترده در صنعت ساختمان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.upvc یکی از قدیمی ترین پلیمرهای جهان است.این ماده مقرون به صرفه ، غیر سمی و با محیط زیست سازگار است که در ساخت و ساز ، حمل و نقل ، صنایع و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.برخلاف همتایان چوبی یا آلومینیومی ، upvc پنجره هایی را ارائه می دهد که نیازی به نگهداری ندارند.این پنجره ها همچنین نقش مهمی در حفظ دکوراسیون منزل ، تضمین امنیت برای ساکنین دارند.

در حالی که upvc در حال حاضر فقط درصد کمی از بازار پنجره های و درب های ایران را به خود اختصاص داده است ، اما استفاده از آن در حال رشد است ، چراکه امروزه بیشتر مردم به دنبال گزینه های کارآمد و پایدار در مصرف انرژی هستند که upvc و کانال پیش عایق ، گزینه های مناسبی برای این منظور هستند.

درب و پنجره upvc

پنجره ها و درهای upvc برای هر شرایط آب و هوایی ایده آل هستند و منجر به ایجاد یک فضای دنج و راحت در خانه شما می شوند.بر خلاف چوب و مواد دیگر ، پنجره ها و درهای upvc نیازی به نقاشی منظم ندارند و تعمیر و نگهداری آنها فقط شامل تمیز کردن دوره ای آنهاست و هیچ گونه تعمیر و نگهداری اضافی را شامل نمی شوند.از دیگر مزایای درب و پنجره های upvc میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

صرفه جویی در مصرف انرژی

upvc عایق طبیعی است و از هدایت گرما کمی برخوردار است.درها و پنجره های upvc با نگه داشتن هوا محکم در سیستم ، خانه شما را عایق بندی می کنند.این امر منجر به استفاده کمتر به واحدهای تهویه مطبوع و بخاری ها برای تنظیم دمای خانه ها می شود.بنابراین استفاده از پنجره ها و درهای upvc ، در کنار کانال از پیش عایق ، در طولانی مدت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

مزایا درب و پنجره upvc

ماندگاری طولانی

upvc به طور طبیعی در برابر رطوبت ، آلودگی های جوی و کپک مقاوم است.پوسیدگی ، زنگ زدگی ، تاول زدگی و پوسته پوسته شدن را ندارد و تحت تأثیر خوردگی نمک قرار نمی گیرد.این باعث می شود پنجره ها و درهای upvc سالهای سال برای ما ماندگاری داشته باشند.

قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی

قابهای upvc هرگز پوسیده و خورنده نمی شوند و تحت تأثیر خوردگی نمک قرار نمی گیرند که باعث می شود آنها برای مناطق ساحلی مناسب باشند.آنها بسیار بادوام و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند ، به این معنی که آنها در آفتاب هم ماندگاری خود را حفظ می کنند و آسیب نمی بینند.

عایق صدا

uovc هنگامی که همراه با پنجره های دو جداره استفاده می شود ، می تواند به کاهش نویز تا ۴۰ دسی بل یا تقریبا ۸۰٪ کمک کند.

نظر خود را بنویسید

avatar