راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

امروزه از کاغذ دیورای در دکوراسیون داخلی برای تزیین دیوارهای داخلی ساختمان های اداری و منزل مسکونی و سالن های زیبایی و … استفاده می کنند کاغذ دیواری معمولا به صورت رول فروخته می شود و با استفاده از خمیر کاغذ دیواری روی دیوار نصب می شود نصب کاغذ دیواری اصفهان باید توسط افراد متخصص انجام شود . کاغذ دیواری به صورت رولهای طولانی ساخته شده است که به صورت عمودی بر روی یک دیوار نصب می شود. تصاویر پس زمینه طرح دار به گونه ای طراحی شده است که الگوی “تکرار” می شود ، و بنابراین قطعات بریده شده از همان رول می توانند در کنار یکدیگر نصب شوند تا بتواند الگوی را ادامه دهد بدون اینکه به راحتی مشاهده شود محل اتصال بین دو قطعه در چه حالی است. در مورد الگوهای پیچیده و بزرگ تصاویر ، این کار معمولاً با شروع قطعه دوم به طول تکرار انجام می شود. برای انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب باید موارد زیر را درنظر بگیرید

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

طراحی مناسب را پیدا کنید

چاپ های کاغذ دیواری جسورانه چشم را به خود جلب می کنند پس باید در انتخاب آن دقت کنید که از طرح هایی اسفتاده کنیم که بعد از گذشت زمان پشیمان نشویم . طراحی های ظریف و مواردی که از اشیاء ارگانیک تقلید می کنند قدرت ماندگاری بیشتری دارند و احتمالاً با مبلمان یا هنرهای دیواری درگیر نمی شوند. هنگام انتخاب الگوهای کوچک مراقب باشید زیرا در هنگام نصب پانل های کاغذ دیواری در کنار یکدیگر ، ردیف کردن آنها مشکل خواهد بود کاغذ دیواری با ظاهری بافت پذیرتر و الگو تر می تواند به پنهان کردن نواقص موجود در سطح دیوار کمک کند. آنها در اتاق های گاه به گاه مانند اتاق خواب یا اتاق خواب به نظر می رسند. طراحی کاغذ دیواری مسطح و یکدست جلوه ای زیبا تر به شما ارائه می دهد و در یک منطقه رسمی مانند ورودی یا اتاق غذاخوری بهترین کار را انجام می دهد. اگر ظاهر تخت می خواهید اما دیوارهای شما خیلی خشن است ، از یک آستر دیواری استفاده کنید که یک سطح صاف برای کاغذ دیواری شما ایجاد می کند.

در اینجا چند نکته دیگر برای انتخاب طرح کاغذ دیواری آورده شده است:

  • نوارهای افقی یک اتاق را گسترده تر کرده و سقف را کوتاه تر نشان می دهد.
  • نوارهای عمودی به یک اتاق اضافه می کنند و باعث می شوند سقف بیشتر به نظر برسد.
  • کاغذ دیواری با زمینه نور باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد ، برعکس کاغذ دیواری تیره باعث می شود اتاق کوچکتر به نظر برسد.
  • الگوهای بزرگتر کاغذ دیواری باعث می شود اتاق ها کوچکتر به نظر برسند ، بهترین گزینه برای یک دیوار در یک اتاق بزرگتر است

مواد خود را انتخاب کنید

کاغذ دیواری وینیل رایج ترین کاغذ دیواری موجود است و ساده ترین کار برای آویز کردن و تمیز کردن است که این امر باعث می شود تا برای شروع DIYers بسیار عالی باشد. دو نوع تصویر زمینه وینیل وجود دارد که می توانید در خانه ها پیدا کنید. کاغذ دیواری با روکش وینیل را می توان با آب صابون جدا کرد. دارای کاغذ پشتی و سطح کاغذ است که هنگام نصب با وینیل مایع آب بندی می شود. از طرف دیگر کاغذ دیواری وینیل جامد کاملاً ضد آب و ایده آل برای آشپزخانه ها و حمام ها است. هرچند این نوع کاغذ دیواری قابل حذف سخت تر از انواع دیگر است. انواع دیگر کاغذ دیواری های خاص مانند گلدان و کف پوش وجود دارد که با کاربرد مناسب می توانند عالی به نظر برسند. اما آنها گران تر از وینیل هستند و بهترین استفاده کم است. برای نصب کاغذ دیواری باید از چسب کاغذ دیواری با کیفیت استفاده کنید

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

فضای خود را اندازه بگیرید

دشوارترین بخش خرید کاغذ دیواری انتخاب سبکی است که شما می خواهید. تشخیص اینکه چقدر نیاز به خرید دارید باید بسیار ساده تر باشد. به دنبال این فرمول اساسی برای خرید کاغذ دیواری.

 

  • دیوارهای خود را اندازه بگیرید و ارتفاع را به عرض هر دیوار در پاها ضرب کنید.
  • برای به دست آوردن کل تصویر مربع ، تمام اندازه گیری های دیواری را اضافه کنید.
  • همه پنجره ها و درها را کم کنید.
  • برچسب رول را برای میزان پوشش کف مربع که رول فراهم می کند بررسی کنید و مطمئن شوید که این بیشتر از فیلم مربع دیوار شما باشد.
  • یک رول اضافی بخرید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی وجود دارد. خطاها می توانند رخ دهند و بهتر است یک رول اضافی (که قابل برگشت است) داشته باشید و سپس موارد بیشتری را که ممکن است در دسترس باشد در دسترس نباشد.

نظر خود را بنویسید

avatar