مزایا استفاده از سرعت گیرها

مزایا استفاده از سرعت گیرها

هنگام رانندگی ، همیشه باید هوشیار باشید ، زیرا یک اشتباه کوچک از طرف شما می تواند منجر به تصادفات کشنده شود. تعداد کمی از وسایل راهنمایی و رانندگی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بر رانندگی خود تمرکز کنید و رانندگی را به صورت دقیق انجام دهید.سرعت گیر یکی از آنهاست.در اینجا در مورد مزایا استفاده از سرعت گیرها صحبت خواهیم کرد.

رانندگی با سرعت زیاد خطرناک است ، حتی زمانی که شما خیلی عجله دارید ، باید با سرعت مجاز حرکت کنید ، چون همانطور که میدانید دیر رسیدن ، بهتر از هرگز نرسیدن است.یکی از روش ها برای کاهش سرعت افراد ، نصب سرعت گیر در جاده هاست.سازه های آسفالت با ارتفاع ۳ تا ۶ اینچ ، چندین سال است که جان مردم را نجات می دهند.آنها یک روش آزمایش شده برای کاهش سرعت افراد و هدایت درست ترافیک هستند.

تعداد زیادی از افراد ، به وجود سرعت گیر لاستیکی در خیابان ها و جاده ها اعنراض می کنند ، اما آنها نمی دانند که نصب سرعت گیرها ، مزایای بسیار زیادی دارد که مهمترین آنها افزایش ایمنی است.در اینجا دیگر مزایای استفاده از سرعت گیرها آورده شده است.

سرعت گیر چیست

این برآمدگی ها در مناطق کلیدی در جاده نصب شده اند تا به شما اطلاع دهند که هنگام رانندگی باید آرام باشید.این برآمدگی ها در انواع مختلفی وجود دارد.با این حال به نظر می رسد موارد ساخته شده از لاستیک دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به موارد ساخته شده از مواد دیگر هستند.

سرعت گیر لاستیکی یکی از محصولات گروه صنعتی کهرنگ است.از دیگر محصولات این شرکت میتوان به جداگر لرزه ای ، بالشتک الاستومری و لرزه گیر ساختمان اشاره نمود.جهت اطلاع از دیگر محصولات ، از سایت این شرکت دیدن کنید.

کاهش سرعت

یکی از مزایا اصلی استفاده از سرعت گیر ، کاهش سرعت وسایل نقلیه است.نصب سرعت گیرها در مناطقی که دارای ترافیک زیاد عابر پیاده هستند ، بسیار حیاتی است.سرعت گیرها ، می توانند مانع از افزایش سرعت وسایل نقلیه در مکان های مختلف مثل ورودی ها و خروجی ها شوند و این گونه استفاده از آنها باعث کاهش تصادفات میشود.

در نظر گرفتن عابران پیاده

عابران پیاده در برابر ترافیک و سرعت بسیار آسیب پذیر هستند.یک وسیله نقلیه با سرعت بالا می تواند جان عابر پیاده را در معرض خطر قرار دهد.سرعت گیرها قبل از خطوط عابر پیاده نصب می شوند.هنگامی که راننده مجبور به کند کردن سرعت است ، عابر پیاده زمان بیشتری برای عبور از خیابان خواهد داشت.نصب سرعت گیرها در مجاورت مدارس و پارک ها اهمیت بیشتری دارد ، چون کودکان و نوجوانان بطور منظم از جاده ها استفاده می کنند.

همه چیز در مورد سرعت گیرها

نقد

در حالی که سرعت گیرها ، دارای چندین مزیت هستند ، اما مضراتی نیز دارند.بسیاری ادعا می کنند که سرعت گیرها ، برای دوچرخه سواران یا موتورسواران می تواند خطرناک باشد.ناظران همچنین خاطرنشان کردند که سرعت گیر باعث کاهش زمان پاسخگویی خدمات اضطراری می شود.آنها همچنین می توانند باعث افزایش انتشار گازهای گلخانه ای شوند ، زیرا خودروها مجبور به کاهش و شتاب بیشتر می شوند.

به اعتقاد برخی از افراد سرعت گیرها باعث آسیب به وسایل نقلیه میشوند و هم چنین باعث ناراحتی و آسیب دیدگی کمر  رانندگان و مسافران می شود.پاسخ ما به این افراد این است که اگر رانندگان با سرعت مجاز حرکت کنند و با نزدیک شدن به سرعت گیرها سرعت مجازی داشته باشند ، که عموماً ۱۰ کیلومتر است ، نه تنها امنیت عابر پیاده و ترافیک را تضمین می شود ، بلکه از آسیب دیدن سیستم تعلیق اتومبیل و آسیب دیدن سرنشینان در اتومبیل نیز جلوگیری می شود.

نظر خود را بنویسید

avatar