خواص لوله های pvc

خواص لوله های pvc

لوله های pvc  به خاطر به صرفه بودن از لحاظ هزینه در فاضلاب و آب رسانی های طبیعی از آن به وفور استفاده می شود. این محبوبیت علاوه بر صرفه جویی در هزینه به دلیل ایمنی بودن ، دوام بالا ، عملکرد محیطی و بازیافت مجدد می باشد. تولید کنندگان لوله پی وی سی خواص این لوله را در زیر برای شما بررسی کرده اند .

خواص لوله های pvc

لوله های پی وی سی ایمن هستند

لوله های پی وی سی گزینه ای مطمئن برای انتقال آب آشامیدنی هستند. این به دلیل درجه بالای بی تحرکی و مقاومت در برابر خوردگی است. بنابراین لوله های PVC عاری از آلودگی های بیولوژیکی هستند که می توانند زمینه پرورش باکتریها باشند. لوله های پی وی سی با کمک به تأمین آب پاک ، برای سلامت عمومی مفید هستند. از آنجا که در زیر دمای انتقال شیشه آن (۸۰ درجه سانتیگراد) استفاده می شود ، PVC می تواند به عنوان یک مانع کاربردی در نظر گرفته شود و از جلوگیری از مهاجرت هر ماده با وزن مولکولی کم استفاده شود.

لوله های PVC بادوام و مقرون به صرفه هستند

اولین سیستم های لوله کشی پی وی سی بیش از ۸۰ سال نصب شده اند و اکثر آنها هنوز در حال استفاده هستند. طول عمر پیش بینی شده لوله پی وی سی برای لوله های زیرزمینی ۱۰۰ سال یا بیشتر است. علاوه بر این ، سیستم های لوله کشی PVC نسبت به سایر مواد میزان خرابی بسیار کمتری را نشان می دهند. در مقایسه با سایر مواد لوله کشی ، لوله های پی وی سی نیز در هنگام مشاهده سایر طول عمرشان ، مقرون به صرفه ترین گزینه هستند. این شامل هزینه های خرید لوله ، نصب ، بهره برداری و نگهداری و برچیدن خط لوله می شود. دوام ۱۰۰ ساله و هزینه کل پایین مالکیت به معنای آب و برق می تواند با خیال راحت PVC را برای زیرساختهای لوله کشی خود انتخاب کند.

لوله های PVC بهترین انتخاب برای محیط زیست

لوله های پی وی سی نسبت به مواد سنتی دارای مزایای محیطی واضح هستند. از آنجا که PVC پلاستیک کم کربن است ، لوله های PVC به تولید انرژی کمتری و منابع کمتری برای تولید نیاز دارند. به دلیل وزن کم آنها هنگام حمل و نقل از انرژی کمتری استفاده می شود. لوله های پی وی سی با حداقل نگهداری طولانی مدت طولانی دارند و به راحتی قابل بازیافت هستند. بسیاری از لوله های PVC جدید حاوی بازیافت هستند. به عنوان مثال لوله های سه لایه که در آن لایه هسته از PVC بازیافت شده ساخته شده است. علاوه بر این ، سطح فوق العاده صاف لوله های PVC باعث کاهش هزینه های پمپاژ و مصرف انرژی می شود و اتصالات بدون نشت آنها باعث از بین رفتن آب می شود. این هم برای محیط زیست و هم برای قبض ابزار مفید است.

لوله های PVC قابل بازیافت هستند

لوله های PVC به راحتی قابل بازیافت هستند و بدون از بین رفتن خصوصیات فنی می توانند چندین بار بازیافت شوند. این بازیافت برای تولید لوله های جدید و طیف دیگری از محصولات PVC استفاده می شود. قابلیت ردیابی و صدور گواهینامه برای بازیافتها از ایمنی و کیفیت بالایی برای پی وی سی بازیافت شده اطمینان می کنند.

خواص لوله های pvc

بازیافت PVC باعث ایجاد شغل می شود و موجب صرفه جویی در انرژی و منابع می شود

استفاده از پی وی سی بازیافت شده به اهداف برجسته بهره وری منابع کمک می کند و به حفظ منابع طبیعی اجازه می دهد. برای هر کیلوگرم PVC بازیافت شده ، ۲ کیلوگرم CO2 ذخیره می شود. بر این اساس ، پس انداز CO2 حاصل از بازیافت PVC در اروپا در حال حاضر بیش از ۱٫۵ میلیون تن CO2 است که سالانه پس انداز می شود. علاوه بر این ، تقاضای انرژی اولیه بازیافت شده PVC تا ۹۰٪ کمتر از تولید PVC باکره است. بازیافت PVC همچنین باعث ایجاد مشاغل سبز می شود – ۷۴۰،۰۰۰ تن PVC بازیافت شده در اروپا در سال ۲۰۱۸ به ایجاد بیش از ۱۲۰۰ شغل مستقیم در کارخانه های بازیافت کمک کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با تولید کننده لوله pvc تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

avatar