انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

در دنیای امروز کسب وکارها به گونه ایی شده است که بیشتر آن ها به سمت طراحی سایت سوق پیدا می کنند . این نشان دهنده ی اهمیت وجود وب سایت برای مشاغل گوناگون است ، با افزایش وب سایت ها مبحث سئو سایت مطرح می شود . در واقع زمانی که رقابت بین مشاغل و کسب و کارها زیاد باشد موضوع سئو بسیار پر رنگ می شود.

زمانی یک سایت در رتبه های نخست قرار می گیرد که از نظر سئو سایت عملکرد خوبی داشته باشد .

امروزه شرکت هایی وجود دارند که علاوه بر اینکه در زمینه ی طراحی وب سایت به صورت گسترده فعالیت می کتتد در زمینه ی سئو نیزفعالیت داشته و دراین زمینه هم موفق هستند .

لازم است یادآور شویم که بهینه سازی سایت و ارتقا جایگاه وب سایت بسیار تخصصی است و تنها افردی که  در این زمینه متخصص هستند و نسبت به این علم آشنایی دارند می توانند باعث افزایش جایگاه سایت خواهد شد .

طراحی سایت

وظیفه شرکت‌های طراحی سایت

شرکت‌های طراحی سایت در اصفهان ٬ کار را برای صاحبان وب سایت راحت کرده‌اند. شرکت‌های معتبر کارشان تنها به طراحی سایت خلاصه نمی‌شود بلکه وظایف مهمتری برای مطرح کردن یک سایت به‌عهده دارند. شرکتی در این زمینه موفق است که در حوزه‌های گسترده‌ای توانایی طراحی سایت را داشته باشد. مهارت در گستردگی موضوعات یکی از فاکتورهای موثر در این کار است. یک شرکت قوی علاوه بر طراحی سایت در زمینه‌های دیگری چون بهینه سازی٬ خدمات سئو٬ هاست و تبلیغات اینترنتی فعال است. به بهره برداری رسیدن یک سایت به نوعی نشان به نتیجه رسیدن است. شرکت‌های که دارای کادری متخصص و آگاه و سابقه‌ی درخشان در موضوع های متنوع هستند قابل اطمینان‌اند. یک شرکت طراحی سایت زمانی می تواند ادعا کند که به صورت موفق عمل کرده است که پروژه های موفق را به سرانجام رسانده باشد.

یک شرکت طراحی سایت باید بتواند با مشاوره هایی که به مشتری خود ارائه می دهد ، مشتری را در مسیری درست قرار دهد به گونه ایی که او بتواند بهترین انتخاب و گزینش را داشته باشد ، بنابراین  بهتر است جلسات مشاوره به گونه ایی برگزار شود که تمام جوانب و زوایای  طراحی یک وب سایت و بهینه سازی سایت به صورت جامع و کامل برای مشتری توضیح داده شود .

به طور خلاصه می توان گفت یک شرکت طراحی سایت خوب باید پارامتر های زیر را داشته باشد :

  • باید چندین سال قدمت داشته باشد.
  • باید حداقل ۱۰۰ تا ۲۰۰ مدل نمونه کار داشته باشد.
  • وب سایت خودش ،وب سایت خوب و مطرحی باشد.
  • باید اصول بازاریابی اینترنتی و اصول سئو و بهینه سازی سایت را بداند .

طراحی سایت

اطمینان از شرکت طراحی سایت

کیفیت یک سایت به معنی رضایت مخاطب است. سئو سایت اصفهان به ارتقاء رتبه‌ی سایت در گوگل اهمیت زیادی می‌دهند. کاربر امکان دارد یک خریدار باشد پس یک سایت موفق باعث رونق یک کسب و کار می‌شود. صاحبان کسب و کار توجه داشته باشند قبل از هر اقدامی از قرارداد واضح و روشن شرکت طراحی وبسایت مطمئن باشند. هزینه‌ای که مشخص می‌شود متعادل باشد و شامل هزینه‌های مخفی نباشد. به صورت معمول ۲۵٪ از هزینه را قبل از اجرای پروژه دریافت می‌شود. شرکت های باتجربه دارای نمونه کار هستند و بهتر است قبل از اجرای قرارداد نمونه‌های مشابه را دید تا با سبک کار و کیفیت آن آشنا شد. همچنین از قبل باید زمان تحویل پروژه را مشخص کرد. یک شرکت قابل اعتماد شرکتی است که مدیریت بروزرسانی وب‌سایت را به‌عهده می‌گیرد و با توجه به تغییراتی که در الگوریتم‌های گوگل صورت می‌گیرد قابلیت ارتقاء سایت را داشته باشند.

 

شرکت های بهینه سازی

 

شرکت هایی در زمینه ی سئو سایت به خوبی عمل می کنند که در این زمینه دارای سابقه و مهارت و تخصص هستند چرا که کار بهینه سازی سایت یک کار تخصصی است .

بهتر است قبل از واگذاری سایت برای سئو از قانونی بودن  سئو شرکت مطمئن شویم چرا که بار ها دیده شده است که شرکت ها توانسته اند که رتبه ی یک سایت را ارتقا دهند ولی بعد از مدتی آن را رها می کنند در این راستا شرکت هایی در این زمینه موفق هستند که به ابزار های تخصصی مانیتورینگ مسلط هستند و به صورت مداوم کار سئو و وضعیت سایت را بررسی می کنند . نکته ایی که در زمینه ی بهینه سازی وجود دارد این است که عملیات بهینه سازی سایت پایانی ندارد.

و سوال اصلی که در ذهن همه ما بسیار پر رنگ تر است اینکه :

هزینه سئو سایت من چقدر میشود ؟؟؟!!!

هزینه سئو سایت یک هزینه ثابت و مشخصی نیست و با توجه به کسب و کارهای مختلف هزینه های متفاوتی خواهد داشت.

آنچه که در رابطه با هزینه میتوان قاطعانه گفت این است که در هر موضوع فعالیت هر چقدر میزان رقابت بیشتر باشد به صفحه اول گوگل رسیدن هزینه بیشتری خواهد داشت.

شرکت عصر آسیا با انجام پروژه های بسیار زیاد در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت تاکنون توانسته است وب سایت های متعددی را در صفحه اول گوگل قرار دهد.

انجام سئو برای بیش از ۱۰۰ وب سایت در اصفهان و قرار دادن آن ها در صفحات اول گوگل ، شرکت عصر آسیا را به عنوان قویترین شرکت در زمینه سئو سایت در اصفهان مطرح کرده است.

چنانچه شما عبارت طراحی سایت اصفهان را نیز در گوگل جستجو کنید وب سایت شرکت عصر آسیا را در جایگاه اول گوگل میبینید که میتواند گواه ادعای ما باشد

طراحی سایت

سئو سایت

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید رعایت شود ، سئو و بهینه سازی سایت است ، به این معنا که سایت شما در گوگل دارای رتبه می شود و کاربر با سرچ کردن خدمات و مصولات شما در موتور های جستجو می تواند به سایت شما دسترسی پیدا کنند

.یکی از کارهایی که به روند سئوی سایت کمک زیادی میکند محتوای خوب است ، محتوای خوب باعث می شد که نتیجه ی سئو به خوبی رغم بخورد ولی کپی بودن متن و محتوا برای سئوی سایت نتیجه معکوسی دارد .

بهینه سازی سایت بیشتر برای  شرکت های مطرح است که رقابت در آن ها بالا باشد ، چنین کسب و کار ها یی که رقابت در آن ها زیاد است حتما نیاز به بهینه سازی سایت و سئوی سایت دارند. به طور مثال شرکت ها و کارخانجات شهرهای صنعتی به دلیل رقابت بالا به بهینه سازی سایت نیاز دارند.طراحی سایت در تهران ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت در قم ،طراحی سایت در قزوین و….حتما باید همراه با سئو سایت باشند.

طراحی سایت

 

 

چند توصیه مهم:
۱٫هیچ وقت برای کاهش هزینه وب سایت به سراغ افرادی که بدون داشتن جا و مکان ثابت این کار را به صورت شخصی و سیار انجام میدهند نروید چرا که در آینده دچار مشکلات زیر خواهید شد:
-عدم دریافت پشتیبانی مناسب و سریع که هم موجب اتلاف وقت شما میشود و هم باعث نارضایتی برای مشتریان شما خواهد بود.
مشکلی که اکثر مشتریانی که به ما مراجعه میکنند دارند این است که چند سال پیش شخصی سایتی برایشان طراحی کرده و دیگر هیچ اطلاعی از وی در دسترس نیست. که در این صورت نه تنها طراحی که انجام شده از بین خواهد رفت بلکه حتی گاها دسترسی به دامنه ای هم که برای آن شرکت ثبت شده است و سالها روی آن کار شده و احتمالا بر روی کلیه بسته بندی ها و طرح های تبلیغاتی چاپ شده غیر ممکن است و عملا باید همه کارها از ابتدا انجام شود.
-افرادی که با این مشکلات برخورد داشته اند نسبت به دنیای تجارت الکترونیک بسیار دلسرد شده اند و در مورد طراحی مجدد سایت بسیار دلهره دارند که این نگرانی بسیار بجا میباشد چرا که مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسد.
۲٫همیشه قبل از سفارش طراحی سایت هدفتان را از این کار مشخص کنید .و پس از آن متناسب با تعیین هدف و نیازهایتان وارد دنیای اینترنت شوید.اگر شما صرفا به دلیل شنیدن یک سری مطالب هیجان انگیز و تحریک اطرافیان تصمیم به راه اندازی وب سایت گرفته ایم مطمئنا ارزانترین و یا گرانترین وب سایت هم برای ما ثمری نخواهد داشت.

نظر خود را بنویسید

avatar