معرفی انواع موس رایانه

معرفی انواع موس رایانه

شکی نیست که رایانه یکی از بزرگترین اختراعات همه زمان ها است.رایانه ها به ما کمک می کنند زندگی خود را مدیریت کنیم و هیچ کاری وجود ندارد که کسی نتواند با یک کامپیوتر انجام دهد.با این حال ، برای استفاده از رایانه باید بتوانید به اطراف بگردید و این امر بدون موس امکان پذیر نخواهد بود.ماوس یک دستگاه ورودی رایانه است.ماوس اصفهان استفاده از صفحه کلید را کاهش می دهد.انواع مختلف موس رایانه وجود دارد.موس سیمی ، بی سیم ، لیزری ، اپتیکال و توپی ، لیست انواع مختلف موس رایانه هستند که هر کدام ویژگی ها و جوانب مثبت و مخصوص به خود را دارند که شما با در نظر گرفتن این موارد و شناسایی تفاوت های بین آنها ، متوجه خواهید شد که بهترین موس برای استفاده کدام است.

انواع موس کامپیوتر و ویژگی انواع ماوس ها

ماوس  بی سیم – WIRELESS MOUSE

در موس بی سیم همانطور که از نامش مشخص است ، هیچ قطعه کابلی وجود ندارد.این نوع موس به جای استفاده از کابل های “سنتی” ، از فرکانس رادیویی (RF) برای برقراری ارتباط با دستگاه های رایانه ای استفاده می کند.این موس به باتری نیاز دارد ، بنابراین تمام شدن باتری در وسط یک بازی یا ارائه ها همیشه وضعیت بدی است.

موس سیم دار – WIRED MOUSE

همانطور که احتمالاً آن را حدس زده اید ، موس های سیمی به هر موس که دارای کابل ضمیمه است و نیاز به اتصال به یک دستگاه رایانه دارند ، اشاره دارد.کسانی که فکر می کنند موس های سیمی منسوخ شده اند ، باید بدانند که اینگونه نیست ، آنها در اصل مشابه با همتایان بی سیم خود هستند.موس های سیمی به باتری احتیاج ندارند ، بنابراین هنگام کار با آنها هیچ نگرانی بابت تمام شدن باتری نخواهید داشت.

موس سیم دار - WIRED MOUSE

موس مکانیکی

این نوعی ماوس رایانه ای است که در قسمت زیرین خود دارای یک توپ لاستیکی یا فلزی است و می تواند از هر جهت بچرخد.سنسورهای داخل ماوس ، که مکانیکی هستند ، مسیری را که توپ در آن حرکت می کند تشخیص می دهند و نشانگر را بر روی صفحه نمایش در همان جهت حرکت می دهند.برای اجرای آن باید از پد ماوس در زیر ماوس استفاده شود.

اپتومکانیکی

این نوع همان ماوس مکانیکی است با این تفاوت که از سنسورهای نوری بجای حرکت توپ استفاده می کند.برای اجرای آن باید از پد ماوس در زیر ماوس استفاده شود.

برای خرید موس با کیفیت بالا با قیمت مناسب و دیگر لوازم جانبی و قطعات رایانه با فروشگاه قطعات کامپیوتر اصفهان ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar