برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

برای راه اندازی فست فود به چه تجهیزاتی نیاز داریم

برای بسیاری از افراد ، افتتاح رستوران فست فود یکی از بزرگترین آرزوهاست.یک فست فود ، در کمترین زمان ممکن غذاهای خوشمزه و کم هزینه را برای مشتری فراهم کند.برای راه اندازی فست فود شما به تجهیزات مناسب نیاز خواهید داشت.اگر به فکر افتتاح یک رستوران فست فود هستید ، اما کاملاً مطمئن نیستید که به چه وسایلی احتیاج دارید ، این مقاله را حتما مطالعه کنید ، چون در این مقاله لیستی از مهمترین لوازم فست فود آورده شده است.

ما تجهیزات مورد نیاز رستواران فست فود ، را به پنج بخش تقسیم کردیم.

  • تجهیزات پخت و پز
  • تجهیزات برودتی
  • تجهیزات ذخیره سازی
  • تجهیزات آماده سازی مواد غذایی
  • تجهیزان تمیز کاری و نظافت

تجهیزات کاربردی لازم

تجهیزات فست فود

یک رستوران عالی با غذای عالی شروع می شود و برای تهیه غذاهای عالی شما به تجهیزات پخت و پز مناسب نیاز دارید.آشپزخانه محلی است که بیشتر آشپزی و پخت و پز در آن اتفاق می افتد ، بنابراین در اینجا بیشتر تجهیزات سنگین شما قرار دارد.

بیشتر غذاهای رستوران در کوره ها یا روی اجاق گاز پخته می شوند.اندازه و نوع اجاق گاز تا حد زیادی توسط حجم بالقوه فروش و نیاز شما تعیین می شود.برای تهیه غذاهای سرخ کرده مانند سیب زمینی سرخ شده به دستگاه های سرخ کن نیاز خواهید داشت.

تجهیزات ذخیره سازی سرد

بیشتر رستوران ها و فست فودی ها برای نگهداری غذاهای سرد به یخچال و فریزر نیاز دارند.به عنوان مثال ، هنگام رسیدن محموله ها ، باید مواد غذایی از جمله گوشت منجمد را در فریزر بزرگی قرار دهید.

ماشین ظرفشویی تجاری

هنگامی که غذا سرو شد و مشتریان شما سیر شدند ، شما میمانید و ظرف های کثیف!شستن ظروف با دست نه تنها می تواند بیهوده باشد ، بلکه زمان بر است و ممکن است ظروف به درستی تمیز نشوند.یک ماشین ظرفشویی تجاری به شما امکان می دهد ، به سرعت مقادیر زیادی ظرف را بشویید و تمیز کنید.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک

انواع دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود شامل چرخ گوشت ، دستگاه همبرگر زن اتوماتیک ، برش دهنده نان ، توستر ، پرس ساندویچ و مخلوط کن است.

ظروف آشپزی ، پخت و پز و ظروف کوچک

این موارد به اندازه اقلام بزرگ چشم نواز نیستند ، اما به همان اندازه مهم هستند.آنها شامل همه تابه ها و همچنین قابلمه ها ، انبرها ، کف گیرها ، چاقوها و سایر ظروف مورد نیاز آشپزخانه شما هستند.

علاوه بر این ، برای شروع به مبلمان رستوران نیز نیاز دارید.معروف است که مشتریان فست فود همیشه در حرکت هستند و بیشتر آنها غذای آماده را سفارش می دهند.با این حال ، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از رستوران شما غذا بخورند ، بنابراین هزینه کردن برای مبلمان لازم است.

اگر برای اولین بار در نظر دارید یک فست فود افتتاح کنید ، مطمئن شوید که میتوانید این تجهیزات را آماده کنید.توجه به این نکته مهم است که انواع مختلف رستوران ها ممکن است به تجهیزات اضافی یا سبک های مختلفی احتیاج داشته باشند که ممکن است در این لیست نباشد.

برای خرید تجهیزات و لوازم فست فود با کیفیت و با قیمت مناسب با شرکت های معتبر ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar