ویپ ( VOIP) چیست؟

ویپ ( VOIP) چیست؟

ویپ ( VOIP) چیست ؟ VOIP مخفف Voice Over Internet Protocol بوده و به زبان ساده ، سرویس تلفنی است که از طریق اینترنت ارائه می شود.ویپ می تواند تعداد زیادی ویژگی مختلف را ارائه دهد که سرویس تلفن فعلی شما ممکن است نداشته باشد.ارسال تماس به تلفن های هوشمند یا دسک تاپ ، تماس های بین المللی و سایر خدمات ارتباطی تجاری ، با VoIP آسان است.

اگر تلفن سنتی از خطوط آنالوگ و سایر سخت افزارها استفاده می کند ، راه حل های VoIP تقریباً به هیچ سخت افزاری احتیاج ندارند.تلفن های آنالوگ یا “تلفن ثابت” توسط شرکت های تلفن محلی پشتیبانی می شوند.ارائه دهندگان VoIP از طریق اتصال به اینترنت پرسرعت اطلاعات را به صورت دیجیتالی انتقال می دهند.

ویپ چیست

اساساً تماس های تلفنی شما به داده هایی تبدیل می شوند که از طریق اینترنت پرسرعت شما ارسال می شوند.خدمات تلفنی VoIP دارای مزایای متعددی نسبت به سرویس تلفن سنتی است که بعدا در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

برای خرید تجهیزات ویپ در اصفهان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

Voice over IP چگونه کار می کند؟

یکی از اصول اصلی VoIP این است که سیگنال های صوتی شما را به سیگنال های دیجیتال تبدیل می کند و بر روی بستر شبکه و اینترنت ارسال می کند.به عبارتی دیگر VoIP داده ها را از طریق اینترنت منتقل می کند.یک سیستم VoIP به خطوط تلفن سنتی متکی نیست و همه چیز با اتصال به اینترنت انجام می شود.

مزایای سیستم تلفن VoIP چیست؟

مزایای سیستم تلفن VoIP چیست

اکنون تلفن های VoIP دارای دامنه صوتی با کیفیت بالاتر (دو برابر بیشتر از خطوط تلفن سنتی) هستند.

در حالی که ویپ یک گزینه عالی برای افراد است ، شرکت ها بیشترین مزایا را از آنها دریافت می کنند.شرکت ها می توانند از ویژگی های بسیاری از تلفن های VoIP استفاده کنند تا در ارتباطات روزانه خود بهره وری بیشتری داشته باشند.

خطوط آنالوگ سنتی برای مشاغل کوچک با تعداد انگشت شماری کارمند مناسب هستند ، اما مشاغلی که مرتباً از راه دور تماس می گیرند یا ارتباطات زیادی برقرار می کنند بهتر است از VoIP استفاده کنند.ویپ انواع فن آوری پیشرفته و ویژگی هایی را ارائه می دهد که به سود تجارت شما خواهد بود.

تلفن های VoIP از اتصال اینترنت موجود شما استفاده می کنند ، بنابراین دیگر نیازی به سیم کشی مسی اختصاصی مانند تلفن ثابت سنتی نیست.شما می توانید تجارت خود را در جاده ها مدیریت کنید ، از طریق دستگاه تلفن همراه خود در جلسات هماهنگ شوید و غیره.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از VoIP به جای خدمات تلفن آنالوگ ، کاهش هزینه ها است.

مزایای استفاده از VoIP

ایمن تر از تلفن ثابت شما

امنیت یکی از بزرگترین نگرانی های صاحبان مشاغل است.دارایی های شما بسیار گرانبها هستند و روی آوردن به فناوری جدید می تواند احساس آسیب پذیری در شما ایجاد کند.برخلاف تصور بسیاری ، VoIP  ایمن است. چندین ویژگی موجود در سیستم های تلفن ویپ امروزی وجود دارد که به امنیت کمک می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تجهیزات ویپ در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar