لباس بدوزیم یا بخریم

لباس بدوزیم یا بخریم

لباس بدوزیم یا بخریم.آیا سفارش دوخت لباس از خرید آن ارزان تر است؟این سوالاتی است که امروز می خواهیم به آنها پاسخ دهیم.

در حالی که خرید لباس ، مطمئناً گزینه راحت تری است ، ما معتقدیم که دوختن آنها مزایای بیشتری دارد.وقتی شما سفارش دوخت یک لباس را میدهید ، مطمئنا لباسی را به دست خواهید آورد که دقیقا مطابق با سایز و سلیقه شماست.علاوه بر این ، لباس های خریداری شده در فروشگاه ها اغلب کیفیت پایین تری دارند و بسیار گرانتر از آن چیزی هستند که باید باشند و بالعکس شما اگر بخواهید لباس تان را خودتان بدوزید ، پارچه با کیفیتی را انتخاب خواهید کرد که نتیجه آن دوخت لباس با کیفیت برتر است.

امروزه بیشتر لباس های فروشگاه ها از جنس پلی استر است.همانطور که احتمالاً آگاه هستید ، پلی استر به هیچ وجه بهترین و قابل تنفس ترین ماده نیست.اگر لباستان را خودتان بدوزید و یا سفارش دوخت آن را به خیاط بدهید ، می توانید پارچه هایی با مواد طبیعی مانند پنبه و ابریشم را انتخاب کنید.

مزایای دوخت لباس

بطور کلی میتوان گفت که دوخت لباس دارای ارزش های زیادی است از جمله:

  • می توانید لباس ها را متناسب با اندام بدوزید.
  • لباس های شما بی نظیر خواهد بود.می توانید لباس هایی را با رنگ و پارچه مورد علاقه خود بسازید که پیدا کردن آن در فروشگاه های لباس سخت است.
  • می توانید از پارچه های با کیفیت استفاده کنید و اینگونه لباس شما دوام بیشتری خواهد داشت.شما میتوانید پارچه ای با کیفیت بخرید که بیش از چند بار شستشو دوام داشته باشد.مانند پارچه تترون

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید ، سفارش دوخت لباس مزایای زیادی دارد.اما دوخت لباس یک فرآیند زمانبر است و برای کسانی که نیاز دارند ، سریعا لباس تهیه کنند ، مناسب نخواهد بود.

اگر قرار باشد خودتان لباس را بدوزید ، باید بدانید که روند خباطی کار سخت و زمانبری است.شما باید مثلا پارچه نخی مانتویی را خریداری کنید ، اندازه گیری ها را انجام دهید ، الگوبرداری کنید و پارچه موردنظر را متناسب با الگوها برش بزنید و در انتها لباس را بدوزید و اینها همه زمانبر است و برای کسانی که وقت کافی برای این منظور ندارند ، ایده آل نیست.

آیا هزینه دوخت لباس ازخرید آن ارزان تر است؟برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که همیشه جواب مثبت و یا همیشه نیست.

این به عوامل زیادی بستگی دارد.همه چیز به شما بستگی دارد.این همان چیزی است که همه تفاوت را در هزینه لباس ایجاد خواهد کرد.خریداران اقتصادی که عادت به خرید از فروشگاه های تخفیف را دارند می دانند که هزینه خرید لباس بسیار ارزان تر از دوخت لباس با پارچه های گران قیمت است.

لباس مجلسی بدوزم یا بخرم

اگر شما برای دوخت لباس از پارچه های با کیفیت و گران قیمت استفاده کنید ، باید هزینه بیشتری را در مقابل لباس های فروشگاه ها که ممکن است برای دوخت لباس مورد نظر شما از پارچه های ارزان قیمت مثل پلی استر استفاده کرده باشند ، پرداخت کنید.

خرید لباس ارزان است ، اگر لباس را از فروشگاه های تخفیف خریداری می کنید ، با این حال لباسی که شما میدوزید از مواد تا نخ از کیفیت بالاتری برخوردار است و دقیقا متناسب با بدن شما خواهد بود.

اما اگر جزو کسانی هستید که به سراغ فروشگاه های بزرگ و معروف که لباس های سطح بالا می پوشند ، می روید ، نیازی به گفتن نیست که ساخت لباس های خود با پارچه های حتی بالاتر نیز گزینه بهتری خواهد بود.البته این فرض بر این است که شما در ساخت این طرح های پیچیده و شیک مهارت دارید.

نظر خود را بنویسید

avatar