دیجی شو  »  آموزشاخباربررسیپیشنهاد سردبیردر حال بحثمقایسه   »   نحوه انتخاب تخت بیمارستانی
نحوه انتخاب تخت بیمارستانی

نحوه انتخاب تخت بیمارستانی

تخت های بیمارستانی به منظور تأمین ایمنی ، راحتی و تحرک برای طیف وسیعی از بیماران با شرایط مختلف و برنامه های درمانی طراحی و ساخته شده اند.تخت های بیمارستانی متداول ترین نوع تجهیزات پزشکی هستند.با وجود نامشان ، از تخت های بیمارستانی فراتر از بیمارستان نیز استفاده می شود.یعنی در مراکز توان بخشی ، خانه های سالمندان و خانه های خصوصی.

بسیاری از افراد تخت بیمارستانی را برای مصارف خانگی خریداری می کنند تا عزیزان پیر ، معلول یا بیمارشان بتوانند مدت بیشتری در خانه با آنها زندگی کنند.شما می خواهید راحت ترین تخت را برای عزیزانتان انتخاب کنید ، زیرا آنها قسمت قابل توجهی از شبانه روز خود را در تختخواب می گذرانند.

برای انتخاب بهترین تخت بیمارستانی برای عزیز خود ، بررسی ها و راهنمای خریدار ما را بخوانید.ما به سوالات برتر مردم هنگام خرید تخت بیمار خانگی پاسخ می دهیم و ویژگی های برتر را مرور می کنیم.

انتخاب بهترین تخت بیمارستانی

همه تخت های بیمارستانی تخت های قابل تنظیم هستند.نوع خاص تخت بیمارستان به نحوه تنظیم و تعداد تنظیمات موجود بستگی دارد:

  • تخت های بیمارستانی کامل الکتریکی به صورت الکترونیکی تغذیه می شوند. ارتفاع قاب ، سر و ناحیه پا را می توان با کنترل از راه دور یا دکمه های تخت تنظیم کرد.کنترل از راه دور به بیمار اجازه می دهد تا خود تخت را تنظیم کند.با داشتن یک تخت بیمار کاملاً برقی ، بیمار یا مراقب برای انجام تنظیمات به هیچ عنوان به صورت دستی نیازی به تلاش ندارند ، که این امر قیمت بالای این تخت ها را توضیح می دهد.
  • تخت های بیمارستانی نیمه الکتریکی مشابه تخت های بیمارستانی کاملا برقی هستند ، با این تفاوت که ارتفاع تخت باید به صورت دستی و با استفاده از میل لنگ دست تنظیم شود.این نیاز به تلاش بیشتر مراقب دارد.با این حال ، چون هنوز برخی تنظیمات الکترونیکی در دسترس است ، ارزانترین گزینه نیستند.
  • تخت های بیمار دستی ، نیاز به انجام کلیه تنظیمات به صورت دستی – برای قد ، سر و پای تخت دارند.از آنجا که به هیچ وجه توان الکتریکی وجود ندارد ، این تخت ها یکی از مقرون به صرفه ترین تخت های بیمارستانی موجود هستند.

ارتفاع

ارتفاع تخت بیمارستانی به فاصله بین تخت  و کف اشاره دارد.تخت های بیمار همه امکان تنظیم ارتفاع را دارند ، تا ورود و خروج راحت تری برای بیمار و همچنین مراقبت آسانتر توسط مراقب فراهم شود.اگر فرد مورد علاقه شما اغلب خود را در رختخواب قرار داده و از آن خارج می شود ، یک تخت بیمار با ارتفاع کم می تواند گزینه بهتری باشد.

نحوه خرید تخت بیمار خانگی

ریل های کناری

برخی از تخت های بیمارستان برای جلوگیری از زمین خوردن با ریل های جانبی همراه هستند و بیمار را با خیال راحت درون تخت نگه می دارند.این ریل ها قابل جابجایی خواهند بود ، بنابراین عزیزان شما می توانند در صورت نیاز از رختخواب داخل و خارج شوند.

اگر عزیز شما در معرض خطر افتادن از رختخواب یا ترک تخت در مواقعی که قرار نیست باشد ، همانطور که در برخی از اختلالات خواب یا آلزایمر اتفاق می افتد ، شما باید مراقب این ویژگی باشید.

ساخت و طراحی

تخت بیمارستان و تخت جراحی با استفاده از مواد متنوعی طراحی شده اند تا ضمن اطمینان از دوام طولانی مدت ، از عملکرد بهینه برخوردار شوند.تخت ساخته شده از فولاد یا آلومینیوم نشان دهنده ساخت با کیفیت بالا است.

خدمات نصب

همانطور که تصور می کنید ، تخت های بیمار دارای طراحی و کارایی پیشرفته ای هستند که به برخی از مونتاژها نیاز دارند.اگرچه ممکن است خودتان بتوانید تختخواب را نصب کنید ، اگر یک متخصص حرفه ای استخدام کنید تا آن را برای شما جمع کند ، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.همچنین ممکن است بتوانید تختخوابی را خریداری کنید که کاملاً مونتاژ شده باشد و فقط باید به داخل اتاق منتقل شود.

نظر خود را بنویسید

avatar