دلایل روشن نشدن گوشی موبایل

دلایل روشن نشدن گوشی موبایل

تلفن های همراه به بخشی حیاتی از زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شده اند.شما معمولاً با فشار دادن یک دکمه ، تلفن هوشمند Android خود را روشن می کنید.با این حال ، اگر با فشار دادن آن دکمه ، گوشی شما روشن نشود ، احتمالاً متحیر خواهید شد.روشن نشدن گوشی موبایل دلایل مختلفی دارد.این می تواند در اثر آسیب سخت افزاری یا حتی آسیب به نرم افزار باشد.در صورت خرابی سخت افزار ، حل مشکل بوسیله خود شما دشوار است.با این حال ، اگر تلفن شما به دلیل آسیب دیدن نرم افزار شروع به کار نکرد ، در نظر گرفتن برخی از موارد می تواند به شما کمک کند.

راهنمای زیر به شما کمک می کند ، بفهمید آیا مسئله ای که در تلفن هوشمند شما بوجود آمده ، می تواند در خانه برطرف شود یا به تعمیرات موبایل در اصفهان و تعویض قطعات نیاز دارد.

چرا گوشی من روشن نمی شود

تلفن خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

در صورت خالی شدن باتری تلفن ، هنگام تلاش برای روشن کردن ، ممکن است تلفن “باتری خالی” را نشان دهد.با این حال ، اگر باتری کاملاً خالی شود ، با فشار دادن دکمه روشن / خاموش ، تلفن شما به هیچ وجه پاسخ نمی دهد.با شارژ سریع تلفن به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه باید مشکل حل شود.تلفن شما در عرض چند دقیقه روشن می شود و می تواند بسیار خوب کار کند.

باتری را جدا کرده و دوباره قرار دهید

اگر تلفن دارای باتری قابل جابجایی است ، باتری را جدا کرده و پس از چند ثانیه آن را دوباره قرار دهید و آن را روشن کنید.اگر باتری تلفن قابل جدا شدن نیست ، باید دکمه روشن / خاموش را طولانی فشار دهید.فشار طولانی ، به این معنی است که شما باید دکمه را به مدت ۳۰ ثانیه یا بیشتر نگه دارید.با این کار برق تلفن یا رایانه لوحی شما قطع می شود و در صورت رفع مشکل مسدود شدن تلفن ، دستگاه را دوباره راه اندازی می کنید.

دکمه روشن / خاموش را بررسی کنید

شاید تلفن شما روی زمین افتاده و دکمه پاور گیر کرده یا شکسته باشد.اگر دکمه پاور خراب است ، باید آن را تعویض کنید.اگر دکمه پاور شما خراب ده است ، برای تعمیر تلفن خود باید به یک مرکز خدمات حرفه ای تعمیر تلفن همراه مراجعه کنید ، زیرا شما باید به درستی دکمه را با یک قطعه سازگار و با کیفیت بالا جایگزین کنید.

بسیاری از تعمیرگاه ها قطعات تعویض باکیفیت پایین را ارائه می دهند که عملکرد کلی دستگاه را مختل می کند.ما متعهد می شویم تا از قطعات تعویض باکیفیت بالا و قیمت مناسب برای اطمینان از ماندگاری بیشتر تلفن در آینده ، استفاده کنیم.

رفع مشکل روشن نشدن گوشی

شارژ کردن بیش از حد باتری تلفن

دلیل دیگر اینکه ممکن است تلفن شما روشن نشود ، حتی اگر به نظر نمی رسد خراب باشد ، به شارژ بیش از حد تلفن مربوط می شود.اگر تلفن خود را به طور مداوم شارژ می کنید ، درواقع با گذشت زمان ظرفیت باتری را خالی می کنید.

اگر تلفن شما نسبت به همه موارد بالا بی پاسخ باشد ، موضوعات معمول عبارتند از:

  • باتری ۱۰۰٪ از بین رفته و نیاز به تعویض دارد.
  • اگر تلفن جدید باشد و تازه خریداری شده باشد ، ممکن است معیوب باشد.
  • شارژر شما درست کار نمی کند و باید تعویض شود.این امر به ویژه در صورت خرید شارژرهای ارزان قیمت ، بسیار معمول است.
  • تلفن به دلیل آسیب سخت افزاری ، آسیب شدید خارجی ، آسیب مادربرد یا هر نوع آسیب دیگر خراب است.

تلفن خود را به مرکز تعمیر موبایل اصفهان بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شناسایی شود.تعمیرات ما ممکن است در مدت زمان ۱۵ دقیقه طول بکشد تا تلفن شما دوباره فعال شود.اگر گوشی شما نیاز به تعمیرات گسترده تری دارد ، ما این مشکل را شناسایی کرده و با شما صحبت خواهیم کرد.

در برخی از موارد تعویض قطعات بسیار مقرون به صرفه است ، در حالی که در برخی موارد تعویض قطعات پیشنهاد نمی شود.اگر سرمایه گذاری در  تعویض قطعات منطقی باشد ، ما توصیه می کنیم چنین کاری انجام دهید ، اما تکنسین های ما ، تعمیرات پر هزینه ای را که از ارزش دستگاه شما بیشتر است ، توصیه نمی کنند.

نظر خود را بنویسید

avatar