بسته بندی شیشه ای

بسته بندی شیشه ای

هنگامی که به دنبال ماده ای برای بسته بندی محصولات خود هستید ، گزینه های بی شماری در دسترس است.امروزه ، هم لوازم بسته بندی انعطاف پذیر مانند بسته بندی کاغذی و مقوایی و پلاستیکی و هم مواد سنتی مانند شیشه بسیار محبوب هستند.برای خرید کارتن جهت بسته بندی انواع مرکبات ، خشکبار و غیره ، با شرکت کارتن سازی اصفهان ارتباط برقرار کنید.

بطری های شیشه ای و شیشه ها یک شکل معمول بسته بندی است که قابل اعتماد و اثبات شده برای سلامتی و محیط زیست است.همچنین این تنها بسته بندی برای مواد غذایی است که به طور گسترده استفاده و بی خطر شناخته می شود.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در حال استفاده از شیشه هستند ، زیرا مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از تأثیر بسیار مخرب پلاستیک بر محیط زیست ، آگاه می شوند.

مزایا بسته بندی شیشه ای

مزایا بسته بندی شیشه ای

مردم صدها سال است که محصولات خود را در ظروف شیشه ای بسته بندی می کنند.انواع محصولات بسته بندی شده در شیشه عملاً بی پایان هستند.از ظروف شیشه ای درجه یک برای بسته بندی مواد غذایی بخصوص مایعاتی مانند نوشابه ، آب ، شیر و آبمیوه استفاده می شود.

کیفیت را حفظ می کند

از نظر محافظت ، نفوذ ناپذیری شیشه آن را به یک ماده بسته بندی فوق العاده قابل اعتماد ، به ویژه برای بسته بندی مواد غذایی تبدیل می کند.یک بطری شیشه ای یا شیشه همیشه مانعی موثر در برابر تأثیرات بیرونی ایجاد می کند و از هرگونه تغییر نامطلوب در عطر ، طعم و ترکیب محتوای آن جلوگیری می کند.

شفافیت

شیشه برخلاف سایر مواد بسته بندی ، زیباتر است.وضوح ، شکل و بافت شیشه را نمی توان با انواع دیگر مواد بسته بندی ، از جمله پلاستیک یا مقوا مطابقت داد.شفافیت شیشه به محتوای آن ارزش افزوده می دهد.از آنجا که مصرف کنندگان می توانند بلافاصله کیفیت محصول را به صورت کاملاً شفاف مشاهده کنند ، طبیعتاً از نظر کیفیت موجود در داخل ، خیالشان راحت است.

معایب بسته بندی شیشه ای

معایب بسته بندی شیشه ای

شیشه دارای مزایای زیادی است.به عنوان مثال بی اثر است ، بنابراین با محتویات بسته واکنش نشان نخواهد داد.تاثیری در عطر و طعم محتویات ندارد.شیشه ۱۰۰٪ قابل بازیافت است و هم چنین بازیافت شیشه آسان است.با این حال ، این چند نقطه ضعف دارد ، که ممکن است آن را برای کسب و کار شما نامناسب کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

شکننده است

شیشه محکم است ، شکلی محکم دارد و از محتوای بسته پشتیبانی می کند ، اما شکننده است.یک ضربه شدید می تواند یک ظرف را بشکند ، آن را بی فایده کرده و محتویات آن را هدر دهد.شیشه در برابر تغییرات شدید دما نیز آسیب پذیر است.اگر لیوان را گرم کنید و بلافاصله آن را در معرض آب یا هوا خنک قرار دهید ، می تواند برای خرد شدن آن کافی باشد.

وزن

شیشه در مقایسه با کارتن اصفهان و یا بسته بندی پلاستیکی یا حتی برخی از فلزات ، سنگین تر است.وزن بیشتر به هزینه حمل و نقل می افزاید.

ایمنی

در صورت شکستن شیشه ، خطر آن از یک کیسه کاغذی پاره شده بسیار خطرناک تر می شود.لبه های شیشه آنقدر تیز هستند که می توانند به پوست آسیب برسانند و یافتن همه قطعات اغلب دشوار است.اگر خرده شیشه با محتوای بسته بندی بدون توجه مخلوط شود ، در صورت بلعیدن می تواند آسیب داخلی وارد کند.حتی اگر یک خریدار با احتیاط از شیشه استفاده کند ، ممکن است جایی در حین ساخت یا پر کردن ، یک قطعه شیشه از داخل ظرف جدا شده و خطر ایجاد کند.

نظر خود را بنویسید

avatar