دلیل نصب آینه در آسانسور

دلیل نصب آینه در آسانسور

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که دلیل اصلی نصب آینه در آسانسور چیست.لطفا همراه ما باشید.امید است اطلاعات ارائه شده در این مقاله پاسخگوی سؤالات ذهنی شما باشد.

آسانسور یکی از بزرگترین اختراعات دوران ما است ، زیرا بالا رفتن از ۵۰ پله به نظر وحشتناک و وقت گیر است.اما ، اگر فکر می کنید ، سازندگان آسانسور فقط به فکر قسمت مهندسی آن هستند ، اشتباه می کنید.از موسیقی و محافظ کابین آسانسور گرفته تا نصب آینه های استراتژیک ، همه چیز به خوبی فکر شده است.

شما نمی توانید در یک شهر بزرگ با برج ها و ساختمان های بلند و بدون آسانسور زندگی کنید.اما آیا یک بار از خود پرسیده اید که چرا در آسانسور آینه وجود دارد؟پاسخ ممکن است شما را متعجب کند ، در واقع آینه در آسانسور به دلایل روانشناختی وجود دارد.

دلیل نصب آینه در آسانسور

در ابتدای اول مردم شکایت می کردند که آسانسور خیلی کند است.هنگامی که شرکت آسانسور ، تحقیقات خود را انجام داد ، متوجه شد که افراد هنگام جابجایی بین طبقات ، معمولاً به دیوارهای بالابر نگاه می کنند ، که این خسته کننده است و باعث می شود زمان به آرامی سپری شود.با نصب آینه در آسانسور ، توجه مردم را به چیز دیگری جلب می کنیم تا زمان به سرعت برای آنها سپری شود.چه جالب!

هدف دیگر از داشتن آینه در آسانسور این است که به شما این امکان را بدهد که ببینید همه افراد چه کاری انجام می دهند.

قرار دادن آینه ها رئ آسانسور هم چنین به شخصی که روی صندلی چرخدار است ، کمک می کند تا بدون نیاز به چرخش ، با خیال راحت از آسانسور عقب برود یا از آن خارج شود.این می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند و زندگی را برای هر کس با معلولیت جسمی با استفاده از ساختمان شما آسان کند.

اما موارد استثنایی وجود دارد ، به عنوان مثال در بیمارستان ها در داخل آسانسور هیچ آینه ای وجود ندارد و دلیل آن پرهیز از این است که بیماران چهره غمگین یا خسته خود را در آینه آسانسور ببیننند ، چون در این صورت بیمار احساس بدتری خواهد داشت ، زیرا نباید فراموش کنیم که صورت ما انعکاس روح ماست.

دیدگاههای مختلفی توسط افراد مختلف در مورد منشأ ایده داشتن آینه در داخل آسانسور ارائه شده است ، اما یک چیز در همه آنها مشترک است و آن این است که عوامل روانشناختی و ارگونومیک به جای عوامل فنی ، آینه ها را به آسانسورها وارد می کند.

دلیل وجود آینه در کابین آسانسور

به منظور ایمنی:

ایمنی یکی از دلایل مهم داشتن آینه در آسانسور است.به راحتی می توانید مراقب کارهای دیگران باشید.به این ترتیب می توانید متوجه شخصی را که دزد است یا فعالیت مشکوک مانند حمله دارد ، بشوید.

اضطراب و کلاستروفوبیا را کاهش دهید

به دلیل فضای کم ، کمبود هوای تازه و غیره ، تعدادی از افراد در آسانسور با مشکل کلاستروفوبیا روبرو هستند.همه اینها می توانند باعث اضطراب شوند و در نتیجه ، ضربان قلب افزایش می یابد و کف دست ها عرق می کند.آینه در آسانسور به کاهش اضطراب کمک می کند ، زیرا به نظر می رسد ، فضای بیشتری وجود دارد و شلوغی کمتری دارد.علاوه بر این ، ترس از گرفتار شدن را نیز کاهش می دهد.

با نصب آینه در آسانسور ، حواس افراد ، پرت شده و دیگر ترس از سقوط را درگیر خود نمی کنند.

حواس پرتی

ممکن است کسی در آسانسور خسته شود ، اما اگر آینه وجود داشته باشد ، او شروع به تجزیه و تحلیل ظاهر و شخصیت خود می کند.به این ترتیب ، افراد از زمانی که در بالابر می گذرانند کمتر شکایت می کنند.با وجود آینه ، افراد به طور غیر مستقیم خود یا افراد دیگر را مشاهده می کنند.اگر آینه ای وجود نداشته باشد ، آنها باید به زمین نگاه کنند و به نظر می رسد که آنها مدت طولانی را در داخل آسانسور گذرانده اند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با آسان پد – تولیدکننده کاور داخل آسانسور – ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar