سنگ قبر گرانیت

سنگ قبر گرانیت

انتخاب سنگ قبر کرمان می تواند یک کار استرس زا باشد ، به خصوص اگر نمی دانید از کجا شروع کنید.سبک ها ، رنگ ها و مواد ، همه نکات مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند ، اما تصمیم گیری ممکن است مشکل به نظر برسد ، خصوصاً در آن میان که فرد نزدیک به خود را از دست داده اید.

هنگام تصمیم گیری درباره سنگ قبر ، مهمترین تصمیمی که باید بگیرید ، انتخاب مواد مناسب است.چندین سنگ طبیعی و دست ساز برای انتخاب وجود دارد که شامل سنگ مرمر ، گرانیت و غیره است.ما به عنوان سازنده سنگ قبر ، توصیه می کنیم از سنگ گرانیت استفاده کنید و در اینجا دلیل آن را می آوریم.

انتخاب سنگ مناسب برای سنگ قبر عزیزانتان تصمیم مهمی است.گرچه هنوز هم از نظر برخی ، سنگ مرمر گزینه خوبی در نظر گرفته می شود ، گرانیت هنوز هم متداول ترین ماده برای ایجاد سنگ های قبر و سایر موارد یادبود است.بیایید در ادامه در مورد سنگ قبرهای گرانیت بیشتر بحث کنیم.

سنگ قبر کرمان

سنگ گرانیت یکی از سنگ های متداول برای ساخت سنگ قبرها است.این می تواند در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاومت کند و قادر است زیبایی اصلی خود را برای سالها حفظ کند.گرانیت را می توان به شکل های مختلف تراشیده یا مجسمه سازی کرد ، بنابراین بسیار متنوع است.

زیبا و دل انگیز

سنگ گرانیت در رنگ های متنوع طبیعی موجود است.اکثر گرانیت ها بسته به نوع مواد معدنی موجود در آنها ، دارای تکه هایی از رنگ طلایی ، آبی ، خاکستری یا سبز هستند.گرانیت از نظر زیبایی دلپذیر است ، زیرا هر دو گرانیت هرگز نمی توانند یکسان باشند ، زیرا مستقیماً از بستر معدن خارج می شوند و بر اساس مکان های مختلف تغییرات زیادی را در خود نگه می دارند.

برای کسانی که می خواهند سنگ قبرهای زیبایی برای عزیزانشان ایجاد کنند تا شخصیت آنها را منعکس کند ، گرانیت همیشه این کار را می کند.با استفاده از گرانیت به عنوان ماده سنگ قبر ، رنگ های مختلفی برای انتخاب خواهید داشت و هر سنگ خود دارای رگه ها و شکاف های رنگی منحصر به فرد است.

این بدان معنی است که هر سنگ قبر گرانیت از دیگری متفاوت به نظر می رسد و از زیبایی خاص و ویژه ای برخوردار است.صنعتگران ماهر می توانند روی یک سنگ گرانیت کار کنند و فردیت بیشتری به سنگ قبر شما اضافه کنند.

سنگ مزار کرمان

دوام و ماندگاری

طول عمر یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام انتخاب سنگ مزار کرمان مورد توجه قرار گیرد.شما می خواهید سنگ قبر طولانی مدت باشد ، جذابیت زیبایی خود را حفظ کند و در مقابل باران های شدید و تگرگ مقاومت کند.

برخلاف سنگ مرمر ، مواد گرانیت لکه دار نمی شوند ، خراب نمی شوند و خرد نمی شوند.گرانیت خالص که می تواند برای ایجاد سنگ قبر جذاب مورد استفاده قرار گیرد ، در برابر تغییر رنگ و خرابی طبیعی در فصول مختلف مقاومت می کند.

ساختار کریستالی محکم گرانیت به این معنی است که این یک سنگ بسیار سخت است که صدها سال دوام خواهد داشت.این بدان معناست که در برابر شرایط سخت آب و هوایی ، متلاشی نخواهد شد.این سنگ توانایی مقاومت در برابر دمای شدید و همچنین آلودگی باران اسیدی و هوازدگی عمومی را برای مدت طولانی دارد.

قیمت سنگ قبر کرمان

تعمیر و نگهداری ساده

در صورت پر شدن سنگ قبر از آب سخت ، خزه ، گلسنگ و بقایای سنگ ، تمیز و بازگرداندن زیبایی اولیه سنگ قبر گرانیتی بدون دردسر است.شما می توانید با استفاده از مقدار کمی آب ، مایع ظرفشویی و یک پارچه تمیز یک سنگ قبر گرانیت را به راحتی تمیز کنید.

و مهمتر از همه این موارد ، حکاکی و کنده کاری روی گرانیت آسان است و این مزیت آن را به انتخابی مناسب برای ایجاد سنگ قبر تبدیل می کند.همه اینها بدان معنی است که شما می توانید طراحی های بسیار شخصی و زیبا را بر روی سنگ قبر عزیزان خود سفارش دهید.

برای اطلاع از قیمت سنگ قبر کرمان با ما تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

avatar