هنگام خرید فرش دست دوم چه چیزی را باید جستجو کنید

هنگام خرید فرش دست دوم چه چیزی را باید جستجو کنید

در مورد خرید فرش کار کرده ، نکات متعددی وجود دارد که شما به عنوان خریدار باید قبل از اینکه به فکر خرید فرش دست دوم باشید ، از آنها آگاه باشید.اگر برای خرید فرش در بازار هستید و پول زیادی ندارید ، انتخاب فرش دست دوم به جای خرید فرش کاملاً جدید ، مسیری است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

فرش را بازرسی کنید

همیشه ، همیشه و همیشه ، فرش را به طور کامل از نظر علائم آسیب دیدگی بررسی کنید.آن را از پشت برگردانید و به دنبال هر نوع لکه ، علامت گذاری آب یا تغییر رنگ یا علائم آسیب دیدگی باشید.

خرید فرش دست دوم

اندازه فرش

قبل از اینکه در فروشگاه فرش کرمان ، به دنبال فرش بگردید ، ابعاد فرش مورد نظر خود را بشناسید.فرش ها در اندازه های بسیار متنوعی ارائه می شوند.اولین چیزی که باید زمان خرید فرش کار کرده ، درباره آن تصمیم بگیرید ، این است که آیا می خواهید اتاق را پر کنید یا خیر؟توجه داشته باشید یک اندازه فرش باید متناسب با اندازه فضا باشد.

بسیار معمول است که فرشی بسیار کوچک برای فضا انتخاب کنید.کلید افزودن سبک به فضای داخلی شما از طریق یک فرش ، انتخاب اندازه مناسب است.فرشی که خیلی کوچک است ، می تواند نتیجه عکس داشته باشد و فضای اتاق را از هم گسیخته کند.

به عنوان یک قاعده کلی ، اگر شک دارید همیشه گزینه بزرگتر را انتخاب کنید.داشتن فرش بزرگ شیک تر از فرشی است که برای اتاق خیلی کوچک باشد.

ابعاد مورد نیاز خود را اندازه بگیرید.برای اطمینان از اینکه فرش مناسب برای پروژه خود دارید ، اندازه گیری ابعاد قبل از خرید فرش از فرش فروشی کرمان ، بسیار مهم است.

رنگ فرش

تصمیم بگیرید که به دنبال کدام رنگ ها می گردید.این یک موضوع کمی اختیاری است که باید در نظر بگیرید و ممکن است لزوما برای شما مهم نباشد.فرش های با رنگ تیره برای محیط های پر رفت و آمد انتخاب مناسبی هستند.

راهنمای خرید فرش دست دوم و نو

به دنبال الیاف با کیفیت بالا باشید

بهترین فرش های با کیفیت بالاتر ، همیشه فرش های با الیاف طبیعی هستند.فرش های دستبافت در این دسته قرار می گیرند.ساخت فرش دستبافت هنری باستانی است که جای تحسین بسیار دارد.برای یک نفر بی تجربه ، تشخیص تفاوت فرش دستبافت یا فرش ماشینی یک کار دشوار خواهد بود.فرش های دستبافت معمولاً رنگ و جلای بیشتری دارند.

 الیاف طبیعی

هنگامی که شما به دنبال یک فرش استفاده شده برای محل سکونت خود هستید ، سه الیاف وجود دارد که ارزش پول اضافی را دارند.پشم ، ابریشم و پنبه همگی الیاف طبیعی هستند و در زیر پا احساس بهتری نسبت به هر الیاف مصنوعی دارند.

پشم طولانی ترین ماندگاری را دارد و زیر انگشتان شما مانند کوسن احساس می شود.ابریشم می تواند گران باشد ، اما الیاف آن قوی است.پنبه نیز کاملاً نرم است و برخی از فرش های ساخته شده از پنبه را می توان حتی شست.این الیاف به مراتب مستحکم و بادوام هستند.طول عمر بالایی دارند.

فرش های دستباف در صورت تمیز و نگهداری صحیح ، می توانند زمان های طولانی دوام داشته باشند.به طور معمول ، فرش های دستبافت ، جلوه و رنگ پرشور تری از خود نشان می دهند که از رنگ های الیاف پلاستیکی مصنوعی ، نمی توانید پیدا کنید.

فرش دست دوم

کاملاً مهم است که قبل از خرید یک فرش دست دوم در مورد مشخصات فرش تحقیق کنید ، تا بدانید دقیقاً پول خود را برای چه چیزی خرج می کنید.

فرش دست دوم همیشه آن چیزی نیست که به نظر می رسد.فروشندگان فرش دست دوم ، غالباً چند ترفند در آستین خود دارند تا فرش دست دوم را از آنچه واقعاً هست ، بهتر جلوه دهند.پس مراقب باشید.

ما ده ها مشتری را دیده ایم که پس از خرید فرش دست دوم “عالی” ، در عرض چند روز از نصب آن ، احساس بوی بد می کنند.برای فروشندگان آسان است که فرش بدبو را با مواد خوشبو کننده فرش ماسک بزنند ، اما خلاص شدن از شر بوی فرش برای همیشه ، بسیار دشوار است.پس دقت داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

avatar