لگو بازی و تاثیر آن بر هوش و رشد مهارت ها

لگو بازی و تاثیر آن بر هوش و رشد مهارت ها

لگو بازی و تاثیر آن بر هوش و رشد مهارت ها

بازی با لگو سرگرم کننده است.در دوران کودکی ، مهارت های بسیاری وجود دارد که ما از طریق بازی با لگو یاد می گیریم و با بزرگتر شدن ، می توانیم از این بازی برای رشد مغز و قدرت استفاده کنیم.بازی های لگو راهی عالی برای ورزش مغز شما هستند.بازی با لگوی اسباب بازی مزایای زیادی برای کودکان دارد.اگر به قدرت این بازی شک دارید ، در اینجا دلایلی وجود دارد که نشان می دهد شما باید برای رشد مغز ، قدرت و بهبود شناخت با آن بازی کنید.

این اسباب بازی به عنوان ابزاری برای یادگیری تولید شده است و من قطعاً توصیه می کنم آنها را برای کمک به رشد مغز کودک خود از مرکز فروش عمده لگو خریداری کنید.لگو یک ابزار یادگیری است و شما باید آن را در خانه داشته باشید.

لگو یکی از اولین درس های ریاضی است

لگو یکی از اولین درس های ریاضی است

شمارش ، مقایسه ، اضافه کردن و کم کردن قطعات – اینها چیزهایی هستند که کودک شما با بازی با لگو می آموزد.کودکان هنگام بازی با لگو بدون اینکه متوجه شوند درس های ریاضی را می آموزند.ساختن مدل های لگو می تواند فرایندهای مغزی مورد نیاز برای یادگیری ریاضیات را بهبود ببخشد.

لگوها بلوک های ساختمانی هستند که از آنها می توان اشکال مختلفی ساخت ، بنابراین جای تعجب نیست که آنها ابزاری عالی برای آموزش و یادگیری هستند.

مطالعات نشان می دهد که دانش آموزان وقتی چیزی را برای دستکاری در طول درس دارند ، عملکرد بهتری دارند.مثلا وقتی کودکان در طول تدریس ریاضی برای یادگیری بهتر ، جمع و تفریق را با افزودن یا کم کردن بلوک از یک ساختار ، انجام می دهند ، این باعث می شود تا بهتر یاد بگیرند.

لگو حل مسئله را توسعه می دهد

کودکان نوپا باید یاد بگیرند که چگونه دستورالعمل ها را دنبال کنند.همانطور که رشد می کنند ، پیروی از دستورالعمل ها بخشی از زندگی روزمره آنها می شود و سپس با دنبال کردن دستورالعمل های مونتاژ لگو ، این مهارت تمرین می شود.

از آنجا که کودکان می توانند بلوک ها را به طرق مختلف کنار هم بگذارند ، بازی لگو یک بازی واگرا است و بازی واگرا با بلوک ، کودکان را برای تفکر خلاق آماده می کند.

کودک در حالی که با لگو سازندگی می کند ، از مهارت های حل مسئله استفاده می کند.او باید بفهمد کدام بلوک ها در ساختمان او کار می کنند ، گاهی اوقات از روش آزمون و خطا استفاده می کند.برنامه ریزی و سازماندهی از دیگر مزایای لگو بازی است.

کشف شده است که کودکانی که به مهارت لگو تسلط دارند ، به ویژه در ریاضیات و علوم طبیعی بسیار خوب تحصیل می کنند و تمایل دارند که در این زمینه حرفه ای شوند.

لگو حل مسئله را توسعه می دهد

مزایای لگو برای برزگسالان

استفاده بزرگسالان از لگو می تواند برای کاهش استرس و اضطراب عالی باشد.هنگامی که شما بر ایجاد چیزی تمرکز می کنید ، ذهن خود را به سمت آنچه ایجاد می کنید ، هدایت می کنید.این جایی برای نفوذ فکرهای ناخواسته به ذهن شما نمی گذارد.این بازی با استفاده از هماهنگی چشم و دست ، مغز شما را در حالت مراقبه نگه می دارد و بنابراین اضطراب و استرس کاهش می یابد.

کارشناسان توصیه می کنند ، برای اینکه بیشترین فواید را از بلوک های خود دریافت کنید ، هر روز برای آنها وقت بگذارید.با این همه اتفاقات در زندگی ما ، استرس و فشار روانی برای سیستم عصبی آسان است و به همین دلیل فعالیت های مبتنی بر ذهن مانند بازی با لگو نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه یک ضرورت است.این فعالیت ها نه تنها باعث احساس خوب ما می شوند ، بلکه باعث بهبود عملکرد مغز می شوند.پس چرا همین الان به مرکز فروش لوبیای سحر آمیز نمی روید تا این اسباب بازی را برای خود یا فرزندانتان خریداری کنید!

نظر خود را بنویسید

avatar