چه موقع به تعویض کانال هوا نیاز دارید

چه موقع به تعویض کانال هوا نیاز دارید

چه موقع به تعویض کانال هوا نیاز دارید

آیا می دانید تقریباً ۲۵٪ هوای خنک تولید شده توسط سیستم خنک کننده شما در اثر نصب ناصحیح کانال هوا و نشت ، از بین می رود؟خوشبختانه راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد.یا می توانید کانال هوا خود را ارتقا دهید یا خدمات تعویض آن را در نظر بگیرید.قبل از اینکه خیلی دیر شود ، انجام کاری در مورد وضعیت مجاری ضروری است.به خواندن مقاله ارائه شده توسط کانال سازی کرمان ادامه دهید تا دریابید که چگونه مشکلات کانال هوا را تشخیص داده و در چنین مواردی چه کاری باید انجام دهید.

چرا کانال کشی صحیح بسیار مهم است؟

چرا کانال کشی صحیح بسیار مهم است

وقتی افراد سیستم خنک کننده خود را در نظر می گیرند ، اغلب کانال هوا را نادیده می گیرند.این می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد.کانال ها هوای خنک را از سیستم سرمایشی شما دریافت می کنند و آن را به قسمت های مختلف خانه شما منتقل می کنند.

در صورت اتصال ضعیف کانال کولر کرمان یا سوراخ های متعدد ، هوای خنک قبل از رسیدن به خانه شما از بین می رود.این باعث می شود سیستم خنک کننده شما سخت تر کار کند و این باعث افزایش قبض انرژی می شود.

در برخی از زمان ها ، این مجاری آسیب می بینند.هرچه زودتر علائم آسیب دیدگی را شناسایی کنید و در مورد آن کاری انجام دادید ، بهتر است.این به این دلیل است که شما از هزینه زیاد در قبض انرژی خود جلوگیری می کنید.

وقتی کانال ها آسیب ببینند ، میزان راحتی شما به میزان قابل توجهی پایین می آید.به عنوان مثال ، ممکن است خنک کننده شما آنقدر کارآمد نباشد و در نهایت در بعضی اتاق ها با نقاط گرم مواجه شوید.بدیهی است که شما می توانید کارهایی را انجام دهید تا واحد سرمایش خود را کارآمدتر کنید ، اما مهم است که ابتدا کانال ها را درست کنید و از مشکلات پیچیده تر جلوگیری کنید.

بنابراین ، نگهداری صحیح کانال سیستم خنک کننده شما برای سلامتی و کیفیت زندگی شما از اهمیت بالاتری برخوردار است.

علائم نشان دهنده نیاز به جایگزینی کانال هوا

تعویض کانال هوا

  • اگر سوراخ هایی در کانال هوا وجود داشته باشد ، هنگام گردش هوا از طریق مجاری ، صداهای بلندی را نیز خواهید شنید.این صدا را نادیده نگیرید ، زیرا فقط می تواند بدتر شود.
  • قبض های انرژی بالا – اگر در کانال هوا سوراخ وجود داشته باشد ، این بدان معناست که مقداری از هوای سرد قبل از آنکه به داخل خانه برسد ، خارج می شود و این به معنای کار کردن بیشتر واحد و افزایش هزینه های انرژی و به دنبال آن افزایش قبض برق است.
  • وجود گرد و غبار در خانه – خلاص شدن از گرد و غبار تقریباً غیرممکن است.این را می توان در همه جا پیدا کرد ، چه در خانه و چه در فضای باز.با این حال ، اگر می بینید که به راحتی گرد و غبار خانه شما زیاد است ، این مشکل ممکن است به دلیل خراب شدن مجاری ایجاد شود.گرد و غبار از بیرون مجاری از طریق سوراخ و نشت به داخل می رود.کانال هوا این گرد و غبار را به منافذ حمل کرده و در خانه شما پراکنده می کند.

کانال کشی بسیار قدیمی

وجود کانال قدیمی می تواند در برهه ای از آینده مشکلاتی را ایجاد کند.حتی اگر به نظر می رسد که کانال های شما در حال حاضر به طور عادی کار می کنند ، شما هرگز نمی دانید که چه زمانی مشکلات شروع می شود.به خصوص اگر خانه شما در دهه هفتاد ساخته شده باشد ، باید فوراً مجاری خود را بازرسی کنید.

روش های نصب کانال در سال های گذشته بهبود یافته است.از مواد جدید ، کارآمدتر و ایمن تر برای نصب و عایق سازی کانال های هوا استفاده می شود.با به روز نکردن مجاری هوا خود ، خطر هدر رفتن پول و به خطر انداختن سلامتی خود را دارید.

نظر خود را بنویسید

avatar