ویژگی کارت ویزیت خوب

ویژگی کارت ویزیت خوب

ویژگی کارت ویزیت خوب

کارت ویزیت یک لوازم جانبی ضروری برای یک فرد در تجاری مدرن است که می تواند همزمان چندین عملکرد را انجام دهد. معمولا نام مالک ، ارائه اطلاعات در مورد شرکت ، تبلیغ کالاها و خدمات برروی آن نوشته می شود. رسم است که کارت های ویزیت را به چند نوع تقسیم می کنیم: کارت های ویزیت شخصی حاوی اطلاعاتی در مورد مالک است: نام ، نام خانوادگی و… چاپ سحر بهترین چاپخانه اراک و چاپ بنر اراک شما را با آن بیشتر آشنا می کند.

کارت ویزیت شرکتی  علاوه بر اطلاعات مربوط به شخص ، به طور معمول ، حاوی تماس های شرکتی است که صاحب کارت ویزیت در آن کار می کند. کارت ویزیت تبلیغات که طراحی شده برای تبلیغ کالاها ، خدمات یا نمایندگی شرکت در رویدادهای مختلف: نمایشگاه ها ، ارائه ها ، انجمن های تجاری و غیره.  هنگام ساخت کارت ویزیت پنج قانون وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید:

قانون یک: یک کارت ، یک طرف

بله بله دقیقاً کارت ویزیت خوب باید یک طرفه باشد. طرف دوم ، اگر نمی دانید ، برای یادداشت برداری روی آن است. برای مثال ، با گرفتن کارت ویزیت شریک تجاری جدید خود ، می توانید اطلاعات اضافی را در قسمت پشتی بنویسید. داشتن دو طرف اطلاعات فقط در مورد کارتهای بازرگانی تبلیغاتی امکان پذیر است. برخی از مشتریان کارتهای بازرگانی شرکتی را سفارش می دهند که در پشت آن لیستی از خدمات این شرکت وجود دارد. با این حال ، در محافل جدی تجاری ، این شکل بد تلقی می شود. اگر می خواهید خود را معرفی کنید و بلافاصله از خدمات شرکت بگویید  دو کارت ویزیت بدهید: کارت ویزیت شخصی و شرکت.

قانون دوم کاغذ خوب

نکته مهم کاغذی است که کارت ویزیت شما روی آن چاپ شده است. نوشتن روی آن باید متراکم و راحت باشد.بسیاری از افراد برای ساخت کارت ویزیت از کاغذ برجسته استفاده می کنند. . برای کارت ویزیت شخصی و شرکتی خود کاغذی انتخاب کنید که در صورت داشتن قلم در جیب خود ، به راحتی  بتوانید چند کلمه را با مداد ، خودکار یا قلم روی آن بنویسید.

قانون سه،اندازه استاندارد

کارت ویزیت استاندارد دارای شکل مستطیل کلاسیک و ابعاد ۹۰ × ۵۰ یا ۸۵ × ۵۵ میلی متر است. چنین کارت های بازرگانی کاملاً در جیب کیف پول قرار می گیرند.

قانون چهارم طراحی مناسب

یک کارت ویزیت خوب باید خوانا باشد و گیرنده باید بلافاصله همه عناصر اصلی را ببیند: آرم ، نام و نام خانوادگی شما ، شماره تماس ها و… یکی کارت ویزیت خوب باید به این سوالات پاسخ دهد: شما کی هستید و چگونه با شما تماس بگیریم. مهمترین چیز در کارت ویزیت تبلیغاتی ، اطلاعات است. آرم ، شماره تلفن و آدرس ، لیست خدمات و… این همان چیزی است که ابتدا باید دیده شود. یک پس زمینه روشن خوب و قابل توجه در طراحی کارت ویزیت ضروری است.

قانون پنجم. فونت قابل خواندن

از قلم های ساده و عناصر تزئینی استفاده کنید. نام و نام خانوادگی باید به اندازه کافی بزرگ چاپ شود. برای اکثر قلم ها ، این معادل فونت ۱۰-۱۲  است. می توانید از حروف پررنگ استفاده کنید. برای شماره تلفن ها و آدرس ها از همان اندازه قلم استفاده کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar