نوشیدنی مقوی به نام شیر نارگیل

نوشیدنی مقوی به نام شیر نارگیل

نوشیدنی مقوی به نام شیر نارگیل

احتمالاً تابه حال شیر نارگیل مصرف کرده اید. بنابراین ، پخش زعفرانیه به عنوان عمده فروشی موادغذایی کرمان و عمده فروشی زعفران کرمان آمده است تا به شما نشان دهد که چقدر می تواند این نوشیدنی مهم باشد.  اگرچه تولید شیر نارگیل تازه در خانه فوق العاده آسان است ، اما در نهایت بسیاری از افراد محصولات آماده را انتخاب می کنند. با این حال ، هنگام تولید شیر نارگیل توسط خود ، نوشیدنی بدون مواد افزودنی و مواد مغذی بیشتری دریافت می کنید. در حقیقت ، صحبت از قسمت مغذی شیر نارگیل است که به طور طبیعی سرشار از پتاسیم ، آهن و اسید لوریک است که حتی کلسترول را بهبود می بخشد و به محافظت از بدن در برابر ویروس ها و باکتری ها کمک می کند. علاوه بر این، شیر نارگیل سرشار از چربی اشباع است. اصولاً این نوع چربی خوب در نظر گرفته می شود، زیرا به سرعت هضم و به انرژی تبدیل می شود. بنابراین ، شیر نارگیل باید در زندگی روزمره شما باشد.

لازم به ذکر است که چربی نارگیل تری گلیسیرید های با زنجیره متوسط ​​(TCM) ، می تواند سیری ایجاد کند ، یعنی به کنترل گرسنگی کمک می کند. به همین دلیل ، چربی موجود در شیر نارگیل را می توان کمکی در کاهش وزن دانست. اصولاً TCM در روده جذب شده و به کبد منتقل می شود. اینجاست که خواص آن اکسید شده و به انرژی تبدیل می شود. بیش از همه ، شیر نارگیل حاوی اسیدهای چرب در ترکیب خود است. آنها به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی عمل می کنند ، در درمان شوره سر و عفونت های پوستی کمک می کنند. در حقیقت ، مطالعات نشان داده است که شیر نارگیل یک عمل آنتی اکسیدانی دارد. یعنی ، می تواند علیه عملکرد رادیکال های آزاد ، که با پیری زودرس پوست همراه هستند ، عمل کند.

اصولاً می تواند به کاهش خطر کم خونی کمک کند. دلیل آن این است که در ترکیب خود حدود ۱٫۶ میلی گرم آهن در هر ۱۰۰ گرم ارائه می دهد. یعنی مقدار قابل توجهی.  چربی موجود در شیر نارگیل کلسترول را افزایش نمی دهد ، همانطور که بیشتر مردم تصور می کنند. حتی مصرف متوسط ​​شیر می تواند به حفظ کنترل کلسترول کمک کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، شیر نارگیل سرشار از چربی اشباع است و دقیقاً همین چربی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. علاوه بر این خاصیت ، شیر نارگیل همچنین دارای اسید لوریک ، لیپیدهای ضد میکروبی و اسید کاپریک است. آنها با هم عملکردهای ضد باکتری ، ضد قارچ و ضد ویروسی دارند. مطمئناً ، شیر نارگیل در واقع بسیار مقوی است و می تواند فواید بی شماری برای بدن به همراه داشته باشد.  این ماده ماده مغذی غنی از چربی دیگر  است و فقط حاوی یک کربوهیدرات است. اگر از رژیم کم کربوهیدرات و پرچرب مانند کتوژنیک استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید شیر نارگیل را برای تأمین نیازهای چربی خود استفاده کنید زیرا نوشیدنی شیر نارگیل حاوی کالری زیادی نیست.

نظر خود را بنویسید

avatar