انواع تسمه و آشنایی با دستگاه تسمه کش اتوماتیک

انواع تسمه و آشنایی با دستگاه تسمه کش اتوماتیک

تسمه بسته بندی، انواع تسمه و آشنایی با دستگاه تسمه کش اتوماتیک

تسمه بسته بندی عبارت از یک نوار پلاستیکی مقاوم که با ضخامت متفاوت در کارخانه ها به منظور استفاده در بسته بندی انواع کالا تولید می شود. تسمه های بسته بندی با طول استاندارد به صورت کلاف در کارخانه پیچیده می شوند. تنوع رنگ و ضخامت این تسمه های پلاستیکی، کاربرد آنها را در مصارف مختلف صنعتی و خانگی مناسب نموده است. مهم ترین مزیت تسمه بسته بندی، استحکام و دوام فوق العاده بالای آن است. با نگاهی بر نوع ماده اولیه که در تهیه نوار پلاستیکی بسته بندی به کار می رود به خوبی می توان استحکام بالای آن‌ها را توجیه کرد.

برای تولید تسمه بسته بندی، پلیمر پلی پروپیلن و همچنین پلیمر پلی اتیلن ترفتالات استفاده می شود. این دو ماده پلیمری به خودی خود از انواع پلیمر با وزن مولکولی بالا هستند؛ به همین دلیل، هنگامی که در اثر گرما و افزودنی های شیمیایی در قالب های مخصوص حرارت داده می شوند، خواص فیزیکی و مکانیکی آنها ارتقا یافته و به مواد پلیمری مبدل می گردند که از دوام و استحکام فوق العاده بالا برخوردار هستند. این خصوصیت فیزیکی به طور مستقیم به نوار پلاستیکی بسته‌بندی منتقل می شود.

تسمه کش تمام اتوماتیک دروازه ای

مجموعه صنعتی پایدار ایمن به عنوان یکی از برترین تولید کننده های انواع تسمه بسته بندی و نوار پلاستیکی بسته بندی با ضخامت های متنوع در اصفهان مشغول به فعالیت است. محصولات تولیدی در این شرکت با توجه به استانداردهای روز دنیا و به کارگیری فناوری های پیشرفته تولید شده اند. به این ترتیب انواع تسمه بسته بندی تولیدی در پایدار ایمن توانسته است حجم عظیمی از نیازهای بازار را در بخش بسته بندی کالا تامین نماید.

دستگاه تسمه کش اتوماتیک چیست و چگونه عمل می کند؟

دستگاه تسمه کش اتوماتیک شامل یک دستگاه قدرتمند برای بسته بندی انواع کالا، کارتون و بسته ها توسط نوار پلاستیکی بسته بندی می باشد. استفاده از این دستگاه برای بسته بندی از طریق تسمه بسته بندی به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می گیرد. در فرایند بسته بندی با نوار پلاستیکی توسط دستگاه تسمه کش اتوماتیک، تسمه در محفظه مخصوص قرار گرفته و با روشن شدن دستگاه، تسمه به طور خودکار به سمت خروجی هدایت شده و به صورت اتوماتیک به دور بسته پیچیده می شود.

در حال حاضر، فروش دستگاه تسمه کش اتوماتیک از طریق مجموعه صنعتی پایدار ایمن در اصفهان به مشتریان ارائه می گردد. با خرید این دستگاه می توانید در وقت و هزینه های خود در بسته بندی کالاها صرفه جویی کنید. نوار پلاستیکی بسته بندی و دستگاه تسمه کش اتوماتیک ابزارهای کاربردی برای صنایعی است که محصولات خود را در کارتون های مخصوص بسته بندی می کنند. صنایع تولید کننده مواد غذایی، صنایع چوب، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، پوشام و غیره، نمونه‌هایی از مشتریان خرید تسمه بسته بندی و دستگاه تسمه کش هستند.

در حال حاضر انواع تسمه بسته بندی با جنس پلی پروپیلن و پلی اتیلن ترفتالات در مجموعه پایدار ایمن به مشتریان ارائه می شود. قطر تسمه های بسته بندی متفاوت بوده و به صورت رول به فروش می رسد. این محصولات بنا بر نیاز صنایع و مشتریان با قیمت مناسب ارائه می گردد

نظر خود را بنویسید

avatar