محاسبه قیمت بلوک هبلکس

محاسبه قیمت بلوک هبلکس

محاسبه قیمت بلوک هبلکس

قیمت بلوک هبلکس به طور کلی بیشتر از دیگر بلوک‌ هاست. چه چیزی هبلکس و سیپورکس را از دیگر مصالح متمایز و به‌ صرفه در مجموعه‌ی هزینه‌ ها صرفه‌ جویی می‌کنند
۱٫ اگرچه قیمت بلوک سبک هبلکس و سیپورکس بالاست . سبکی قابل توجه این بلوک‌ ها باعث صرفه‌ جویی در نیروی انسانی و زمان می‌شود . نیاز به نیروی کارگر و شرایط حمل و انتقال خاص برای انتقال بلوک کاهش می‌یابد. همچنین در مدت زمان صرف شده برای اجرا و ساخت دیوار هبلکس صرفه‌جویی می‌شود.

۲٫ بلوک‌های AAC عایق حرارتی و برودتی و همچنین عایق صوتی هستند. این ویژگی، ساختمان را از عایق‌ سازی مجدد بی‌ نیاز می‌سازد.

۳٫ چسب مخصوص بلوک AAC جایگزین مناسبی برای ملات ماسه و سیمان است . این چسب به میزان کمتری نسبت به ملات استفاده می‌شود . مدت زمان بیشتری نیز قابل استفاده است. ویژگی دیگر این چسب ، عایق بودن آن است . بنابراین اگرچه قیمت بلوک هبلکس و چسب مخصوص آن بیشتر از مصالح مشابه پیشین و ملات ماسه و سیمان است. اما استفاده از این محصول تا حد زیادی از هزینه‌های ساخت و ساز می‌کاهد .

۴٫ بلوک سبک AAC دوستدار طبیعت است. در تولید این بلوک‌ها از مواد طبیعی و معدنی استفاده می‌شود. کلیه‌ ی این مواد تجدید پذیر و قابل تجزیه هستند. در دراز مدت آسیب‌ هایی که سایر مصالح به محیط زیست می‌زنند هزینه‌ های سنگینی بر دوش بشر خواهد گذاشت. استفاده از هبلکس و سیپورکس از این آسیب جلوگیری میکند.
صرفه جویی مصالح ساختمانی با بلوک هبلکس.

جدول قیمت بلوک هبلکس

واحد قیمت ریال
کیلوگرم ۱۹۵,۰۰۰
کیلوگرم ۳۲۰,۰۰۰
عدد ۱,۲۵۰,۰۰۰
عدد ۱,۳۰۰,۰۰۰
عدد ۱,۵۰۰,۰۰۰
مترمکعب ۶,۳۰۰,۰۰۰
کیلوگرم ۳۵,۰۰۰
کیلوگرم ۴۵,۰۰۰

علاوه بر قیمت مناسب بلوک سبک AAC و چسب بلوک AAC که سبب کاهش هزینه پروژه ها شده است، اجرای پروژه های بلوک سبک نیز با در نظر گرفتن سرعت اجرا، به دستمزد کمتری احتیاج دارند، از طرفی خود سبکی مصالح یعنی بلوک سبک و چسب بلوک سبب شده است بارهای وارده به سازه بسیار کاهش می یابد و ابعاد سازه کوچکتر می شود، در نتیجه صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه مصالح مصرفی را به دنبال دارد.

قیمت بلوک اتوکلاو شده

بلوک های بتنی هوادهی اتوکلاو یک بلوک بتونی جامد با کارایی بالا است که بیش از ۷۵ سال در انواع برنامه های تجاری ، صنعتی و مسکونی در سراسر جهان در مناطق مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار گرفته است. بلوک های بتنی هوادهی اتوکلاو مقرون به صرفه هستند ، به راحتی در دسترس هستند و می توانند به طراحان چشم انداز در یک بازار کاملا رقابتی برتری دهند. بلوک بتن هوادهی اتوکلاو در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی قابل رقابت است و مزایایی را به همراه دارد که می تواند هزینه های کلی پروژه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

سیستم های بتن هوادهی اتوکلاو نگرانی معمار ، مهندس و پیمانکار را برای دوام ، کیفیت ساخت ، ساخت و ساز با محصولات صرفه جویی در انرژی و همچنین محافظت از موریانه برآورده می کنند. جهت دریافت قیمت انواع بلوک های اتوکلاو شده با ما تماس بگیرید.

دلایل اینکه چرا شما باید ازهبلکس استفاده کنید:

نصب سریعتر که به نیروی کار کمتری نیاز دارد یک پانل ۳ متری معادل ۹۰ آجر است ، بنابراین نصب با سرعت و هدر رفت بسیار کمتری انجام می شود. به اندازه آجر ها پانل ها همه از فولاد تقویت شده اند.

مقاومت در برابر آتش – مقاومت عالی در برابر آتش باعث می شود این محصول در هنگام ساخت در منطقه خطر آتش سوزی انتخاب خوبی باشد.

ضد صدا برای آکوستیک بهتر – CSR از نزدیک با تکنسین های صدا کار کرد تا اطمینان حاصل کند که هبلکس دارای صدای برتر است این بدان معنی است که هنگام استفاده از هبلکس ، دیوارها و کف های شما به موانع صوتی موثر تبدیل می شوند.

پایدار برای جهانی بهتر  برای تولید هبلکس به مواد اولیه و انرژی بسیار کمتری نسبت به سایر محصولات ساختمانی نیاز دارد.

زندگی با بازده حرارتی  ۴ برابر عایق حرارتی بتن با همان ضخامت.

رنگهای نامحدود برای انتخاب – رنگ و بافت نهایی خود را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. گزینه های شما بی پایان است!

در تعدادی از محصولات مختلف موجود ، یک راه حل هبلکس برای نیازهای ساختمان شما وجود دارد.

نظر خود را بنویسید

avatar