مراقبت از مو های فر

مراقبت از مو های فر

اگر موهای فر دارید و می خواهید از موهای فر خود مراقبت کنید ، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید.داشتن موهای فر طبیعی نعمت است ، اما زیبا نگه داشتن آنها ، نیاز به دانش اضافی ، استفاده مناسب از محصولات مو و برخی تکنیک ها دارد.در اینجا بهترین نکات برای مراقبت از موهای فرفری توسط آموزشگاه آرایشگری در اصفهان آورده شده است.اگر برخی از این نکات یا همه ی آنها را رعایت کنید ، بعدا بخاطر دریافت نتیجه مطلوب و داشتن موهای زیبا از ما تشکر خواهید کرد.

روزانه شامپو نزنید!

سدیم لوریل سولفات ، شوینده ای خشن و ماده رایج در بسیاری از فرمول های شامپو ، برای اکثر موهای فر بسیار قوی است.شامپوهای حاوی سولفات می توانند باعث کم آبی موهای فرفری شوند و موهای شما را وز و خشک نشان دهند.انواع موهای فر همیشه باید از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنند ، البته حتی از آن ها باید کم استفاده کرد.

روی نرم کننده تمرکز کنید.

این شاید مهمترین قسمت برنامه مراقبت از مو باشد.استفاده از نرم کننده برای موهای فر ضروری است ، زیرا موها را مرطوب می کند که به کاهش وز و خشکی مو کمک می کند.اینکه چند بار از نرم کننده استفاده می کنید به نوع فر شما بستگی دارد.بازهم ، همیشه اطمینان حاصل کنید که از نرم کننده بدون سولفات استفاده می کنید.یافتن نرم کننده های بدون سولفات در داروخانه ها کاملاً آسان است.

موهای فربرای خشک شدن موها احتیاط کنید.

موهای فر دارای حساسیت هستند ، بنابراین برای خشک کردن آن باید با احتیاط عمل کنید.از حوله های نرم برای این منظور استفاده کنید.حوله ها با بافت خشن باعث وز شدن بیشتر مو می شود.با یک حوله نرم به آرامی موهای خود را فشار دهید تا فرهای شما سالم بماند و به موهای شما کمک کند تا رطوبت خود را حفظ کند.

بهترین راه برای خشک کردن موهای فر ، خشک شدن آنها بطور طبیعی و در هوای آزاد است.استفاده از سشوار برای خشک کردن موهای فر ، ممکن است موهای شما را وز و شکننده کند.اگر می خواهید موهای خود را با استفاده از سشوار خشک کنید ، حتما از سرعت کم و تنظیم گرمای کم سشوار استفاده کنید.برای موهای فر ضخیم تر ، یک تنظیم متوسط ​​و گرمای متوسط ​​را انتخاب کنید.

از روغن های طبیعی استفاده کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم علاوه بر نرم کننده در یک روغن مرطوب کننده عالی نیز سرمایه گذاری کنید و ما روغن های طبیعی را پیشنهاد می کنیم.اگر از محصولات مرطوب کننده چه طبیعی و چه غیر طبیعی استفاده می کنید ، باید مطمئن شوید که آن را روی موهای مرطوب استفاده می کنید.موهای فر طبیعی بیشتر در معرض خشکی قرار دارند ، بنابراین باید هرکاری کرد تا از خشکی موها جلوگیری کرد.استفاده از روغن های طبیعی یکی از بهترین راه ها برای محافظت از موهای خشک در برابر خشک شدن و خرد شدن است.

دیگر نکات مربوط به مراقبت از موهای فر

  • موهای خود را در سالن زیبایی شهرزاد میرزایی اصلاح کنید.نظافت منظم می تواند انتهای شکاف دار را از بین ببرد و باعث میشود موی شما از ریشه تا نوک مو سالم به نظر برسد!
  • از شانه استفاده کنید ، نه برس.شانه دندان پهن کمتر موهای شما را می کشد.هرچه موهای خود را کمتر بکشید یا باعث فشارهای غیرضروری شوید ، موی شما مقاومت بیشتری در برابر شکستگی خواهد داشت.
  • با موهای فر آرام تر رفتار کنید.موهای فر زیبا هستند ، اما شکننده هستند.بنابراین از پیچیدن محکم موهای خود خودداری کنید.
  • برای خشک کردن موهای فرفری از سشوار استفاده نکنید.

بهترین مشاوره برای یک مادر با یک دختر که موی فر دارد:

نکات مربوط به مراقبت از موهای فرموهای فرفر دخترتان را ستایش کنید و به او بگویید که زیبا است.تمجید از موهای او در جوانی ، به او کمک می کند تا عاشق موهایش شود و هرچه بزرگتر می شود از آنها استقبال کند.بسیاری از افراد اظهار نظر کردند که آنها شخصاً افرادی را می شناسند که پدر و مادرشان از فر موهایشان شکایت داشتند و آنها نیز با متنفر بودن از موهای فر خود آرزو می کردند که موهایشان صاف باشد.بنابراین ، شما به عنوان والدین از فر بودن موهای فرزندتان شکایت نکنید.فقط روال مراقبت از آن را یاد بگیرید ، تا زیبا به نظر برسند و دختران شما موهایشان را دوست داشته باشند ، بجای آنکه از آن متنفر شوند!

بین موهای فر و موهای صاف ، جدا از شکل ظاهری ، تفاوت های زیاد دیگری وجود دارد.به همین دلیل موهای فرفری نیاز به مراقبت ویژه دارند.این نکات به شما کمک می کند تا بدانید چگونه از موهای فر بدون دردسر مراقبت کنید.امیدواریم هنگام کار با آن فرهای زیبا در خانه ، برخی از این نکات و ترفندها به شما کمک کند!حتماً نظر دهید و پیشنهادات خود را که می توانند به پست ما اضافه شوند با ما در میان بگذارید!

نظر خود را بنویسید

avatar