فواید میوه خشک

فواید میوه خشک

فواید میوه خشک

میوه های خشک مانند زردآلو ، کشمش ، آلو ، سیب و خرما که در بسته های کوچک در سوپرمارکت ها یا به صورت فله یافت می شوند ، فراتر از سلیقه هستند. آنها بخشی از لیست غذاهایی هستند که برای سلامتی مفید هستند زیرا دارای ارزش غذایی بالایی هستند، فوایدی برای بدن دارند و همچنین در صورت مصرف صحیح می توانند در کاهش وزن مفید باشند. فروشگاه وانیا به فروش عمده میوه خشک می پردازد و قیمت عمده میوه خشک نسبت به فروشگاه های دیگر مناسبت تر بوده و می توانید انواع میوه خشک مانند پرتقال خشک، خرمالو خشک، کیوی خشک، موز خشک، هلو خشک و… را با قیمت کاملا مناسب برای خریداری کنید و تا مدت طولانی از  آن استفاده کنید.

بسیاری از افراد هنگام رژیم از میوه های خشک برای جایگزینی شیرینی استفاده می کنند ، اما باید مراقب باشید میوه های خشک علی رغم خوشمزه بودن ، نباید زیاد مصرف شوند ، زیرا کالری بیشتری نسبت به میوه های معمولی دارند.

میوه های خشک پر از مزایا، خوشمزه و حتی گزینه های خوبی برای میان وعده های متوسط ​​هستند زیرا کاربردی هستند و حمل آنها در کیف آسان است. معروف ترین میوه های خشک زردآلو هستند ، آلو ، کشمش و خرما ، هرکدام مزایای خاص خود را دارند.میوه های خشک همچنین به دلیل افزودن جلوه خاصی به وعده های غذایی ، ارائه طعم شیرین و ترش معروف هستند و یکی از بزرگترین مزایای آنها در دسترس بودن آنها در تمام طول سال است. نکته مثبت دیگر این است که این مواد غذایی معمولاً تا ۶ ماه ماندگاری دارند ، بدون اینکه نیازی به نگهداری آنها در یخچال باشد.

۸ مزایای میوه خشک برای بدن خود را بررسی کنید:

  1. برخی از میوه های خشک مانند زردآلو سرشار از ویتامین A هستند ، که برای بینایی بسیار مفید است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  2. آنها بسیار غنی از ویتامین های B کمپلکس (مانند B1 ، B2 ، B3 ، B6) و اسید پانتوتنیک هستند ، که برای عملکرد صحیح سیستم عصبی ضروری است.
  3. آنها غنی از مواد معدنی مانند کلسیم ، آهن ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم ، مس و منگنز هستند که عملکردهای ساختاری و بیولوژیکی را برای حفظ حیات بازی می کنند.
  4.  بعضی از آنها مانند آلو سرشار از فیبر هستند و از طریق قدرت ملین به تنظیم روده کمک می کنند.
  1. میوه های خشک مانند کشمش عملکرد بهبودی دارند ، به رشد سلول های قرمز خون کمک می کنند و به مبارزه با بیماری های کلیوی و حتی کم خونی کمک می کنند. علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند از پوکی استخوان جلوگیری کنند.
  2. برخی از میوه های خشک مانند خرما می توانند برای فشار خون مفید باشند.، اما ارزش آن را دارد که به دلیل مقدار کالری ، به اندازه مصرف شود.
  3. خرما همچنین منبع بزرگی از انرژی فوری است ، زیرا گزینه ای برای بعد از تمرین برای تمرین کنندگان فعالیت های بدنی است.
  4.  آنها ولع مصرف شیرینی را بدون شکستن رژیم می کشند.

نظر خود را بنویسید

avatar