Spam Score چگونه کار می کند؟

Spam Score چگونه کار می کند؟

طی یک سال گذشته ، طی تحقیقات صورت گرفته  تعداد زیادی از عوامل بالقوه را مورد بررسی قرار دادند که پیش بینی می کردند سایت می تواند توسط Google مجازات یا ممنوع شود. ما با ۱۷ عامل منحصر به فرد که “پرچم های اسپم” می نامیم ، همبستگی های شدیدی پیدا کردیم و آنها را به یک امتیاز تبدیل کردیم. تقریباً هر زیر دامنه در Mozscape اکنون دارای Spam Score است که به آن متصل شده است و این نمره در لینک Explorer (و به زودی ، MozBar و سایر ابزارها) قابل مشاهده است. نمره ساده است. فقط مقدار پرچم های هرزنامه را که باعث ایجاد دامنه فرعی می شود ثبت می کند. همبستگی های ما نشان داد که هیچ پرچم خاصی به احتمال زیاد از سایرین به معنای مجازات / ممنوعیت دامنه در Google نیست.

Spam Score در حال حاضر فقط در سطح subdomain عمل می کند. ما آن را برای صفحات یا دامنه های root نداریم. این تجربه بسیاری از سئو وب سایت در اصفهان در زمینه این بوده است که تعداد زیادی از اسپم پیوندها به سطح زیر دامنه گره خورده است. استثنائات زیادی وجود دارد.

Spam Score چگونه کار می کند

نحوه دسترسی به امتیاز هرزنامه

در حال حاضر ، شما می توانید Spam Score را در لینک Link Explorer Moz ، هم در معیارهای برتر (درست در زیر اختیار دامنه / صفحه) و هم در برگه خود با عنوان “Spam Analysis” پیدا کنید. صفحه تجزیه و تحلیل هرزنامه  شامل لیستی از زیر دامنه ها یا صفحاتی است که به سایت شما پیوند دارند. شما می توانید هدف را تغییر دهید تا همه پیوندهای مربوط به یک زیر دامنه خاص در سایت ، صفحات داده شده یا کل دامنه اصلی خود را مشاهده کنید. می توانید برای جستجوی امتیاز Spam Score برای صفحات پیوند ورودی یا زیر دامنه ها ، به فهرست Spam Score بروید. می توانید بر روی هر سطر Spam Score کلیک کنید و جزئیات مربوط به اینکه پرچم ها بر روی آنها ایجاد شده است را ببینید.

موارد استفاده بالقوه برای تجزیه و تحلیل هرزنامه ها

این لیست احتمالاً جامع نیست ، اما این چند مورد از راه هایی است که ما با داده ها انجام می دهیم:

بررسی پیوندهای اسپم به سایت خود: تقریباً در هر سایت حداقل چند لینک بد وجود دارد که به آن اشاره دارند ، اما سخت است بدانید که تاکنون چقدر یا چند لینک بالقوه مضر ممکن است داشته باشید. تجزیه و تحلیل سریع اسپم را انجام دهید و ببینید آیا آنجا کافی است تا نگرانی ایجاد کند.

ارزیابی پیوندهای بالقوه: این نکته بزرگی است که فکر می کنیم Spam Score می تواند مفید باشد. قرار نیست هر پیوند بالقوه بد را بدست آورید  و مطمئناً باید از مغز خود نیز برای ارزیابی استفاده کنید ، اما وقتی لیستی از فرصت های پیوند را جستجو می کنید یا در سایت های مختلف گشت و گذار می کنید ، این توانایی را دارید که ببینید بهینه سازی سایت چگونه است.  پرچم ها یک علامت هشدار عالی است. Spam Score همه چیز را به طور کامل جلب نمی کند.

نظر خود را بنویسید

avatar