راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

امروزه دستگاه حضور و غیاب اصفهان بطور گسترده توسط مشاغل مختلف برای نظارت بر حضور کارمندان استفاده می شود.یک سیستم مدیریت حضور و غیاب هوشمند به شما کمک می کند تا ساعت کار کارمند را ردیابی کنید ، اما انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب کار سختی است.راهنمای ما به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دستگاه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

دستگاه بیومتریک یا کارتی

بیومتریک برای شناسایی یک کارمند به استفاده از صفات فیزیکی منحصر به فرد مانند اثر انگشت ، الگوی کف دست یا ویژگی های صورت متکی است.

یک دستگاه غیر بیومتریک از کارت برای شناسایی یک کارمند استفاده می کند.یکی از نگرانی های اصلی در رابطه با این نوع دستگاه ها این است که کارمند می تواند از همکار خود بخواهد حتی در صورت غیبت نیز کارت را بچرخاند.همچنین ، کارمند ممکن است فراموش کند کارت خود را به محل کار خود بیاورد.این مشکلات با دستگاه بیومتریک اتفاق نمی افتد.

دستگاه حضور و غیاب بیومتریک

تشخیص چهره یا شناسایی اثر انگشت؟

تشخیص چهره در مقایسه با شناسایی اثر انگشت سریعتر است.شناسایی چهره کمتر از ۱ ثانیه طول می کشد در حالی که شناسایی اثر انگشت کمتر از ۲ ثانیه طول می کشد تا یک کارمند شناسایی شود.اگر تعداد زیادی کارمند دارید که به طور هم زمان در رفت و آمد هستند ، تشخیص چهره توصیه می شود.

چند دستگاه؟

این بستگی به تعداد کارمندان دارد که به طور همزمان در حال ورود یا بیرون آمدن هستند.به عنوان مثال ، همه کارمندان شما ممکن است همزمان برای ناهار بیرون بروند.به منظور جلوگیری از صف های طولانی ، باید با دقت تعداد مناسب دستگاه را انتخاب کنید.

تعداد دستگاه های موردنیاز هم چنین با توجه به مکانیسم شناسایی متفاوت است.ممکن است در مقایسه با RFID یا تشخیص چهره به دستگاه های اثر انگشت بیشتری نیاز داشته باشید ، زیرا شناسایی اثر انگشت بیشتر طول می کشد.

چه نوع ارتباطی بین دستگاه و سرور وجود دارد؟

اینترنت: دستگاه ها می توانند از طریق اینترنت با سرور ارتباط برقرار کنند.اگر می خواهید دستگاه از طریق اینترنت ارتباط برقرار کند ، اطمینان حاصل کنید که دستگاه TCP / IP دارد.

شبکه موبایل: اگر دستگاه در مکانی از راه دور باشد ، می تواند از طریق شبکه تلفن همراه با سرور ارتباط برقرار کند.

Wired LANاگر دستگاه و سرور در یک LAN هستند ، اتصال سیمی توصیه می شود.اگر می خواهید دستگاه از طریق LAN ارتباط برقرار کند ، اطمینان حاصل کنید که دستگاه TCP / IP دارد.

هزینه

خبر خوب این است که در هنگام انتخاب و خرید دستگاه جدید از نمایندگی دستگاه حضور و غیاب اصفهان گزینه های متنوعی برای بررسی وجود دارد.سیستم های مختلف موجود طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهند که کارفرمایان ممکن است آنها را بخواهند و یا نخواهند و قیمت منعکس کننده سخت افزار ، نرم افزار و عملکرد است.

خرید دستگاه حضور و غیاب

استفاده آسان

شما می خواهید روی یک دستگاه سرمایه گذاری کنید که استفاده از آن آسان باشد.کار با دستگاه حضور و غیاب نباید خیلی چالش برانگیز باشد و نباید نیازی به ساعت ها آموزش برای کارمندانتان داشته باشد.

اندازه و رنگ دستگاه چیست؟

اطمینان حاصل کنید که اندازه و رنگ دستگاه با طراحی داخلی شما مطابقت دارد.

در بهترین دستگاه حضور غیاب سرمایه گذاری کنید

با وجود بسیاری از دستگاه های حضور غیاب در بازار ، انتخاب بهترین دستگاه گیج کننده است.می توانید به سراغ یک مارک قابل اعتماد بروید.تحقیقات خود را انجام دهید و ماشین حضور غیاب را با توجه به نیازهای متمایز سازمان خود انتخاب کنید.

شما باید یک دستگاه حضور غیاب را بر اساس الزامات و سیاست های متمایز شرکت انتخاب کنید.بدون وجود یک دستگاه حضور غیاب قابل اعتماد ، سازمان ها می توانند با خطاهای حقوق و دستمزد روبرو شوند.با نصب یک سیستم حضور و غیاب ، محل کار خود را هوشمند و کارآمدتر کنید و اگر شک دارید ، به شرکت فراتکنیک بروید تا بهترین راهنمایی و قیمت را برای یک سیستم حضور و غیاب دریافت کنید!

نظر خود را بنویسید

avatar