حقایقی در مورد کشاورزی در کانادا

حقایقی در مورد کشاورزی در کانادا

غذا برای بقای ما ضروری است و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد ، فعالیت و سالم ماندن را در اختیار ما می گذارد.این همچنین داروی ما است و مردم را گرد هم می آورد تا جشن بگیرند ، عزاداری کنند و ارتباط برقرار کنند!

ما همچنین عشق را از طریق غذا نشان می دهیم و فرهنگ ها ، سنت ها و تاریخ را از طریق غذا می آموزیم.به یک تعطیلات محلی یا رویداد اجتماعی فکر کنید و چه چیزی به ذهن شما می رسد؟احتمالاً نوعی جشنواره غذا! چگونه آن همه غذا را دریافت کنیم؟البته کشاورزی.

کانادا یکی از معدود کشورهای جهان است که بیش از نیاز خود غذا تولید می کند.مابقی به کشورهایی در سراسر جهان صادر می شود که منابع طبیعی مشابه را ندارند.

از آنجا که کشاورزان و تولیدکنندگان کانادایی به برخی از سخت ترین مقررات زیست محیطی جهان پایبند هستند ، کشاورزی کانادا منبع ضروری مواد غذایی پایدار و مغذی را برای خانواده های سراسر کشور و سراسر جهان فراهم می کند و همانطور که مشخص است با افزایش جمعیت کانادا و جمعیت جهانی ، تقاضا برای محصولات کشاورزی کانادایی احتمالاً افزایش می یابد.

کشاورزی در کانادا

کشاورزی در کانادا: آیا می دانستید …

  • تقاضای جهانی غذا تا سال ۲۰۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش می یابد.کانادا یکی از معدود کشورهای ممتاز در جهان است که بیشتر از آنچه غذا مصرف می کند ، صادر می کند.
  • بخش کشاورزی کانادا ایمنی غذا را جدی می گیرد.
  • از هر ۸ کانادایی ۱ نفر در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت می کند.
  • کانادا اولین صادرکننده جو در جهان است و بیش از ۷۰ درصد تجارت جهانی جو را تشکیل می دهد.

کشاورزی در کانادا یک کار جدی است!مانند سایر بخشهای منابع طبیعی ، بخش کشاورزی به طرق مختلف مستقیم و غیرمستقیم کمکهای عظیمی به معیشت کانادایی ها می کند و دلیل آن مشخص است.

جمعیت جهان به سرعت در حال افزایش است و طبقه متوسط ​​جهانی با سرعت بیشتری در حال افزایش است و منجر به افزایش تقاضای غذا می شود.این امر نگرانی های فزاینده ای را در مورد تأثیر کشاورزی بر محیط زیست جهانی و تغییرات آب و هوایی برانگیخته است.

کشاورزی و طبیعت به طور ذاتی با هم ارتباط دارند.موفق ترین کشاورزان به همان اندازه که برای برداشت مزارع خود تلاش می کنند برای بهبود زمین خود تلاش می کنند.این یک توازن ظریف بین حفظ وضعیت خوب زمین و تولید هرچه بیشتر آن است ، اما کشاورزان کانادایی باید این تعادل را پیدا کنند تا بتوانند زمین خود را به صورت پایدار برای نسل ها حفظ کنند.برخی از کشورها با اقتصادهای ضعیف تر توانایی حفظ این تعادل را ندارند یا آن را یک امر لوکس نمی دانند ، زیرا تلاش می کنند تا آنجا که ممکن است به هر قیمتی برای محیط زیست غذا تولید کنند.

مهاجرت کشاورزی به کانادا

کشاورزی کانادا داستان خوبی برای گفتن دارد.به طور متوسط ​​، حدود ۲۳ درصد از انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) جهانی از کشاورزی ناشی می شود.در کانادا ، کشاورزی بیش از ۸ درصد کل گازهای گلخانه ای کل ما را تشکیل می دهد.

تولیدکنندگان مواد غذایی کانادایی از جمله سبزترین تولید کنندگان مواد غذایی در جهان هستند و دولت ها به دنبال کشاورزان برای رسیدن به اهداف کاهش گازهای گلخانه ای هستند.

من فکر می کنم اگر فارغ التحصیلانی هستند که به دنبال شغل دائمی تمام وقت هستند و علاقه مند به مهاجرت کشاورزی به کانادا هستند ، فرصت هایی برای آنها نیز وجود دارد.

نظر خود را بنویسید

avatar