مبل چرمی بهتر است یا پارچه ای

مبل چرمی بهتر است یا پارچه ای

سؤالات زیادی هست که افراد از ما میپرسند و یکی از این سؤالات این است که مبل چرمی بهتر است یا مبل پارچه ای؟خوشبختانه ، ما در این مورد به شما کمک می کنیم.شاید بهترین راه برای تصمیم گیری بین چرم یا پارچه این باشد که ابتدا یک سوال دیگر بپرسید:همه ما در هر مبل به دنبال چه چیزی هستیم؟راحتی ، سبک ، دوام یا ارزش!؟

راحتی : کدام یک مدعی راحتی است؟

به عنوان یک قاعده کلی ، تصور می شود که پارچه راحت تر از چرم است.وقتی به صندلی های چرمی در اتومبیل فکر می کنید ، وقتی خورشید غروب می کند ، می توانند واقعاً داغ شوند.این می تواند همان داستان در داخل خانه باشد.البته ، می توانید مبل چرمی خود را با استفاده از پارچه ها تکمیل کنید ، اما ظاهر چرمی درخشان را از دست می دهید.

مبل پارچه ای

سبک: خوشگل ترین مبل از بین آنها کدام است؟

در حالی که این مورد به سلیقه شخصی برمی گردد ، اما برای چرم و پارچه چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد.از یک طرف ، چرم واقعاً جلوه می دهد و به طور کلی زیبایی بیشتری به اتاق می بخشد.از طرف دیگر ، پارچه دارای طیف وسیع تری از رنگ ها و الگوها است ، بنابراین می تواند با طیف وسیع تری از طرح های رنگی و دکوراسیون کار کند.بنابراین بستگی به این دارد که دنبال چه چیزی هستید.

دوام: پارچه بیشتر دوام می آورد یا چرم؟

یک مبل نقش مهمی در طراحی داخلی خانه شما دارد ، بنابراین شما می خواهید تا حد امکان از آن لذت ببرید.در حالت ایده آل ، نیاز به پوشیدن سخت و نگهداری آسان دارد تا ظاهر زیبایی را که در وهله اول عاشقش شده اید حفظ کند.

چرم از نظر طبیعت دوام بیشتری نسبت به پارچه دارد و به طور متوسط ​​حداقل پنج سال و بیشتر دوام می آورد و در حالی که مبل های پارچه ای می توانند لکه بردار باشند ، چرم فقط با یک تمیز کردن سریع تمیز می شود.اگر بچه های کوچکی (یا بزرگسالان دست و پا چلفتی) در اطراف محل زندگی خود دارید ، انتخاب مبل چرمی منطقی تر خواهد بود.

به لطف لایه بیرونی مقاوم و احساس سفت ، عموماً می توان انتظار داشت که مبل های چرمی بهتر از مبل های پارچه ای دوام بیاورند ، اما در برخی موارد بدون مراقبت مناسب می توانند ترک خورده یا شکسته شوند.

مبل چرمی

خواه مبل چرمی یا پارچه ای انتخاب می کنید ، مهم است که بدانید چگونه از آن مراقبت کنید.همه مبل های خیره کننده در فروشگاه مبل اصفهان اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند ، سالهای زیادی دوام خواهند آورد ، بنابراین هنگام خرید در مورد هرگونه اطلاعات مراقبتی ، مشورت کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت آلرژی است – بدون تمیز کردن و تمیز کردن معمولی ، مبل های پارچه ای می توانند تله ای برای کنه ، گرد و غبار و خز حیوانات خانگی باشند ، در حالی که چرم ضد حساسیت است.

ارزش: کدام مبل بیشتر به شما پول می دهد؟

مانند هر چیزی ، مبلغی که برای مبل خود می پردازید نشان دهنده کیفیت مواد استفاده شده است و در حالی که به نظر می رسد مبل های چرمی گران تر هستند ، اما وقتی در کنار یک مبل پارچه ای درجه یک قرار گرفته اید ، همیشه اینطور نیست.وقتی صحبت از ارزش می شود ، باید معیارهای دیگری را که در اینجا استفاده کرده ایم مانند راحتی ، نظافت و حتی آلرژی را در نظر بگیرید.

مبل های چرمی و پارچه ای: حکم چیست؟

با نگاه عینی به دو گزینه ، هیچ برنده مشخصی در اینجا وجود ندارد.برنده در نهایت به شما و به سلیقه ، نیازها و فضای داخلی شما بستگی دارد.اگر فرزندان خردسال یا حیوانات خانگی دارید ، به نظر می رسد که یک مبل چرمی می تواند بهتر ​​باشد.با این حال ، اگر راحتی برای شما مهم باشد ، مطمئنا مبل پارچه ای برای شما بهتر است.

مبل چرمی یا پارچه ای

چرا مبل چرمی انتخاب کنیم؟یک مبل چرمی ظاهری کلاسیک دارد و اغلب با گذشت زمان ظاهر بهتری پیدا می کند.همچنین نیازی نیست نگران لکه های ایجاد شده روی آن باشید و به راحتی می توانید هرگونه نشتی را پاک کنید.چرم همچنین ضد حساسیت است.

چرا مبل پارچه ای انتخاب کنیم؟مبل پارچه ای انتخاب بیشتری از نظر رنگ و طرح و الگو به شما خواهد.بنابراین اگر ظاهر ساده برای شما مناسب نیست ، پس سلیقه شما احتمالاً برای این مدعی مناسب است.از نظر حس ، مبل پارچه ای در طول فصول سال راحتی بیشتری نسبت به مبل چرمی ارائه می دهد ، به خصوص اگر خانه شما تمایل دارد سرما را وارد کند یا گرمای زیادی را حفظ کند.

نظر خود را بنویسید

avatar