لوازم خانگی هوشمند

لوازم خانگی هوشمند

با پیشرفت علم و تکنولوژی لوازم خانگی هوشمند بوجود آمدند.  خرید و استفاده وسایل هوشمند باعث افزایش راحتی مردم در زندگی شده است.

لوازم هوشمند وسایلی هستند که می توان با کمک اپلیکیشن هایی که بر روی موبایل نصب می شود کنترل آن ها از راه دور به دست گرفت. برخی از لوازم هوشمند به وای فای متصل می شوند که شما را قادر می سازد از راه دور و بیرون از منزل نیز کنترل وسایل خانگی را به دست بگیرید. اما گروهی دیگر از لوازم خانگی به وای فای متصل نمی شوند و از طریق نرم افزاری که بر روی گوشی نصب می شوددر محیط خانه قابل کنترل هستند.

لوازم خانگی بیشل

نمونه هایی از وسایل خانگی هوشمند

امروزه تعداد زیادی از تولید کنندگان به تولید لوازم خاگی هوشمند روی آورده اند. به جرات می توان گفت بیشترین تولیدات لوازم خانگی هوشمند مربوط به لوازم آشپزخانه است.

جارو برقی هوشمند

یکی از بهترین لوازم خانگی هوشمند به حساب می آید. جاروبرقی هوشمند می تواند به صورت خودکار با فرمان از گوشی شروع به کار کند. سپس در طول مسیر خانه حرکت می کند و نظافت را با وسواسی ترین حالت ممکن انجام می دهد. این محصول موانع را شناسایی می کند و از برخورد با موانع جلوگیری می کند.

  • این ربات ها نقشه داخلی خانه را به حافظه خود می سپارند.
  • جاروبرقی اصفهان های هوشمند کوچک ، کم حجم و بی صدا می باشند.
  • می توانید به آن ها از طریق کنترل از راه دور دستور دهید که فقط یک محوطه خاص را تمیز کنند.

اجاق گاز هوشمند

اجاق گازهای هوشمند از طریق نرم افزار هایی که بر روی گوشی موبایل نصب می شوند قابل کنترل هستند. همچنین قابلیت کنترل حرارت اجاق گاز، خاموش و روشن کردن آن و مدت زمان آشپزی و … را به شما می دهد. از مزایای این اجاق گازها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت اتصال به وای فای
  • استفاده از آتش مجازی در اجاق گاز هوشمند
  • دارای چند برد هوشمند

ماشین لباسشویی هوشمند

یکی دیگر از لوازم خانگی هوشمند می باشد که می توانید کنترل آن را بوسیله اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی موبایل شما نصب می شود در دست بگیرید.

ماشین لباسشویی  اصفهان هوشمند شما را قادر می سازد بوسیله کنترلی که در دست دارید دور شست وشو و سرعت شست و شو و دمای شست و شو لباس را تنظیم کنید. همچنین پس از پایان کار بر روی موبایل شما پیغامی نمایش می دهد و پایان زمان شست وشو اطلاع رسانی می شود.

سیستم روشنایی هوشمند

با استفاده از نصب نرم افزار بر روی موبایل خود می توانید کنترل وسایل روشنایی را در دست بگیرید. با استفاده از این کنترل می توانید سیستم های روشنایی مانند لامپ ها را به دست بگیرید و آن ها را خاموش و روشن کنید. همچنین قابلیت تنظیم درجه روشنایی را نیز برای شما محیا می سازد.

تلویزیون های هوشمند

تلویزیون ها یکی دیگر از لوازم خانگی می باشند که با افزایش قابلیت هوشمند سازی به بهترین لوازم خانگی پرکاربرد تبدیل شده اند. این محصولات قابلیت نصب نرم افزار ، مشاهده ویدئو و تصاویر آنلاین را دارد.

این تلویزیون ها از طریق کابل شبکه به اینترنت متصل می شوند. علاوه بر آن برخی از این محصولات هم به شبکه وای متصل می شوند.

اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی مسترطاس محصولات مورد نظر را خریداری کنید. فروشگاه مسترطاس ارائه دهنده انواع لوازم خانگی بیشل و لوازم خانگی تایسز می باشد. برند های بیشل و تایسز ایرانی هستند و دارای کیفیت بالایی نیز می باشند.

نظر خود را بنویسید

avatar