کت و شلوار چه رنگی بپوشیم

کت و شلوار چه رنگی بپوشیم

آیا پوشیدن کت و شلوار احساس خوبی به شما نمی دهد؟در یک کت و شلوار، شما جذاب به نظر می رسید و احساس خوبی خواهید داشت.البته، اگر مجبور باشید هر روز برای کار کت و شلوار بپوشید، ممکن است کهنه شود و شاید جذابیت آن از بین برود.برای مقابله با این موضوع، باید کمی تنوع به کمد لباس خود اضافه کنید.پوشیدن یک کت و شلوار مشکی قدیمی در هر روز ممکن است خسته کننده باشد، بنابراین بیایید چند رنگ دیگر به کمد لباس خود اضافه کنیم.

یک مرد حداقل به دو دست کت و شلوار نیاز دارد.احتمالاً حتی سه.اما شما به دنبال چه رنگی هستید؟ سفید؟ خاکستری یا مشکی؟یک کت و شلوار با کیفیت ، خرید گرانی است، بنابراین شما می خواهید آن را درست انجام دهید.این تصمیم به دلیل این واقعیت که رنگهای مختلف از این لباس وجود دارد ، چالش‌برانگیزتر است.اگر رنگ نامناسبی را برای یک رویداد انتخاب کنید ، در بهترین حالت، احمق به نظر می رسید و در بدترین حالت، کاملاً بی احترام به نظر خواهید رسید.در این مقاله نحوه انتخاب رنگ کت و شلوار را به شما نشان می دهیم.

رنگ مناسب کت و شلوار کدام است

انتخاب کت و شلوار بر اساس رنگ پوست

کلید پوشیدن لباس با رنگ خوب این است که بدانید چه رنگ هایی در نزدیکی صورت شما عالی به نظر می رسند.رنگ‌هایی که شما برای لباس هایتان انتخاب می کنید یا شما را جوان‌تر و جذاب‌تر می کنند یا شما را خسته و مسن‌تر نشان می‌دهند.

اگر چشمان آبی روشن و موهای بور و پوست سفید دارید از پوشیدن رنگ های تیره مانند مشکی یا سرمه ای تیره نزدیک صورت خودداری کنید.با پوشیدن سایه های پاستلی بهتر به نظر خواهید رسید و اگر پوست تیره و چشم‌های تیره یا موهای خاکستری دارید، سایه‌های تیره‌تر لباس برای شما مناسب تر است.

چند رنگ برتر کت و شلوار که باید داشته باشید

  • سرمه ای – کت و شلوارهای سرمه ای تقریباً برای هر موقعیتی عالی هستند، خواه یک روز را در دفتر بگذرانید، به جلسات بروید، در یک رستوران غذا بخورید یا به عروسی بروید.اگر به دنبال ظاهری ساده و حرفه ای هستید، کت و شلوار سرمه ای گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.
  • خاکستری – اگر مدیر جوانی در دفتر هستید، لباس با رنگ خاکستری برای شما عالی است ، زیرا باعث می شود افراد کمی مسن تر به نظر برسند.کت وشلوار خاکستری همانند نمونه سرمه ای، برای هر مناسبتی قابل پوشیدن است و به دلیل رنگ پایه خنثی ، انواع ترکیب پیراهن مردانه شیک و کراوات با آن کار می کند.اگر در یک مصاحبه شغلی شرکت می کنید، باید حرفه ای به نظر برسید.استفاده از کت و شلوار خاکستری باعث می شود که تمیز و قابل اعتماد به نظر برسید ، بدون اینکه زیاد متمایز شوید.
  • قهوه ای – کت و شلوار قهوه ای واقعاً برای افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند ، بهترین انتخاب خواهد بود و قطعا خودتان این موضوع را از قبل می دانستید.
  • مشکی – البته، فقط به این دلیل که توصیه می کنیم کمی رنگ به مجموعه کت و شلوار خود اضافه کنید، به این معنی نیست که باید کت و شلوار مشکی خود را کنار بگذارید.این رنگ هنوز هم بهترین و کلاسیک ترین گزینه برای هر موقعیتی است.
  • سفید – درست است که کت و شلوار سفید را نمیتوان همه جا پوشید ، اما این یک افزودنی عالی به مجموعه کت و شلوار شماست.اگر جلساتی مهم دارید که میخواهید در آن بدرخشید و جلب توجه کنید، برای شما مناسب است.در برخی مواقع ، رنگ سفید می تواند انتخاب خوبی برای مراسم عروسی باشد، اما این به فصل بستگی دارد.

رنگ کت و شلوار

رنگ های غیر متعارف کت و شلوار برای مردان

در دنیای کت و شلوار، رنگ‌های اصلی مانند آبی، خاکستری و قهوه‌ای مدت‌ها حاکم بوده‌اند.اما اکنون گزینه های رنگی بیشتر در حال محبوب شدن هستند.ما معمولاً مجموعه خاصی از رنگ‌ها را می‌بینیم که توسط اکثر مردان پوشیده می‌شوند، چه یک محیط حرفه‌ای یا غیررسمی.این شامل سایه های آبی، خاکستری یا قهوه ای، همچنین سیاه است.سپس برخی از گزینه های رنگی وجود دارند که بسیار عجیب تر هستند، به خصوص در مقایسه با همتایان کلاسیک تر خود.علیرغم اینکه این رنگ ها ممکن است غیر متعارف در نظر گرفته شوند، در زمان یا مکان مناسب می توان آنها را پذیرفت.

زمانی که در مورد نوع رنگ کت و شلواری که باید بپوشید دچار تعارض شدید، این راهنما را دنبال کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar