چند دلیل مطمئن برای انتخاب پرده سفارشی برای خانه جدیدتان

چند دلیل مطمئن برای انتخاب پرده سفارشی برای خانه جدیدتان

پرده ها با وجود بازار پر رونق سایه بان ها همچنان بر قلب مردم حکومت می کنند!آنها حسی مجلل به اتاق ها اضافه می کنند که بی نظیر است.آنها گرما و لطافتی را به دکوراسیون شما می بخشند که باعث تقویت روح انسان میشود.پرده های تمام قد از سقف تا زمین، بزرگ و سلطنتی به نظر می رسند.

وقتی برای خرید پرده می روید، اگر بین پرده های سفارشی و آماده گیر کرده اید، طبیعی است.پرده های سفارشی ارزان نیستند، اما با وجود مزایای زیادی که دارند در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شوند.هنگام انتخاب پرده های سفارشی، طبیعی است که در انواع طرح ها و نمونه های پارچه گم شوید.شما باید از آنچه میخواهید مطمئن باشید تا هنگام خرید پرده از پرده سرای یزد تصمیمی آگاهانه بگیرید.

می توانید پرده های خود را به صورت سفارشی بسازید.این بدان معنی است که شما اندازه گیری می کنید، پارچه را انتخاب می کنید و پرده ها را فقط برای پنجره های خود تهیه می کنید.

و اما پرده های آماده، نمونه های از پیش ساخته شده ای هستند که در قفسه های فروشگاه منتظر می مانند تا شما آنها را به خانه بیاورید و به دست بگیرید.آنها با اندازه های استاندارد ارائه می شوند.

پرده سفارشی یا آماده؟

پارچه و رنگ با کیفیت

اکثر پرده های آماده به خوبی تکمیل نشده اند.لبه زنی و چین ها اغلب به درستی انجام نمی شود، بنابراین پرده شما فاقد آن ساختار دلخواه است.همچنین، شما هیچ گزینه ای برای سفارشی سازی ندارید.از سوی دیگر، پرده‌های سفارشی از پارچه درجه یک ساخته شده‌اند و طبق انتخاب شما به درستی با چین‌ها همگام‌سازی شده‌اند.علاوه بر این، پس از دوخت ست پرده، یک لایه آستر برای افزایش طول عمر آن اضافه می شود.

آستر پارچه ای مناسب

فرض کنید می خواهید پرده های قرمز روشن را روی شیشه های پنجره خود نصب کنید تا نور خورشید را در طول روز کنترل کنید.بیشتر پرده های آماده پس از چند ماه استفاده رنگشان می رود.این به این دلیل است که آنها آسترهای مناسبی روی خود ندارند.پرده های سفارشی به درستی طراحی شده اند تا رنگ خود را در طولانی مدت حفظ کنند.

دانش برای استفاده کارآمد

خرید پرده های سفارشی چیزی بیش از یک محصول برای شما به ارمغان می‌آورد.طراحان پرده سفارشی پیشنهادات کافی را ارائه می دهند که مختص درب ها یا پنجره های شما باشد.وقتی از پرده های آماده استفاده می کنید، فقط یک محصول را خریداری می کنید.شما نمی دانید چگونه آن را به درستی نصب کنید یا اینکه آیا مطابق انتظارات شما کار می کند یا خیر.

تحویل و نصب

فقط به دست آوردن یک مجموعه جدید از پرده های سفارشی کل کار نیست.شما همچنین از کمک یک نصاب حرفه ای برخوردار می شوید.نصب صحیح پرده ها به بهبود نمای کلی اتاق و همچنین کنترل نور و گرما کمک می کند و اتاق شما را برای استراحت عالی می کند.

پرده سفارشی

تغییر فضای اتاق شما

فرقی نمی‌کند درهای کشویی یا لولایی و یا سقف‌های بلند یا کوتاه داشته باشید ، می‌توانید پرده‌ها را مطابق با اتاق خود سفارشی کنید و در عین حال حسی لوکس و عالی به آن بدهید.پارچه و رنگ را طبق توصیه های ارائه شده توسط طراحان پرده انتخاب کنید.

سخن نهایی

پرده ها فراتر از حفظ حریم خصوصی و فیلترکننده نور هستند.پرده‌های آماده تقریباً قیمت یکسانی دارند و تنوع و سفارشی‌سازی زیادی ندارند.پرده های سفارشی می توانند ظاهر و احساس هر فضایی را تغییر دهند و همچنین با کنترل دمای اتاق در تمام ساعات شبانه‌روز باعث صرفه جویی در انرژی می شوند.

نظر خود را بنویسید

avatar