بهترین پارچه برای دوخت لباس زیر

بهترین پارچه برای دوخت لباس زیر

تولیدی لباس زیر زنانه و حتی تولیدی لباس زیر مردانه اگر از پارچه مناسب و استاندارد استفاده نماید، قطعا موفق تر عمل خواهد کرد. همان گونه که همگی به خوبی می دانیم، جنس و کیفیت لباس زیر با سلامتی ما کاملاً در ارتباط است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم، شما را با بهترین ، مرغوب ترین و البته خوش قیمت ترین پارچه برای دوخت لباس زیر آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

انواع پارچه مناسب لباس زیر از گذشته تا به امروز

لینن، ابریشم و نخ معمولاً جزء قدیمی ترین پارچه هایی هستند که در گذشته برای دوخت لباس زیر مورد استفاده قرار می گرفتند. در یک پروسه زمانی خاص نیز، از نایلون بسیار برای دوخت لباس زیر استفاده می شد. البته ناگفته نماند که دوام، نگهداری آسان، کشش و راحتی نایلون هم حرف های زیادی برای گفتن داشت. اما امروزه تنوع پارچه برای دوخت لباس زیر در تولیدی لباس زیر زنانه و مردانه بیشتر به چشم می خورد. این پارچه ها می توانند طبیعی و یا حتی مصنوعی باشند. ما در ادامه شما را انواع پارچه در این حوزه بیشتر آشنا میکنیم.

پنبه

یک تولیدی لباس زیر مردانه و یا حتی زنانه، بهتر است انواع پارچه های مناسب برای لباس زیر را به خوبی بشناسند. معمولاً پارچه پنبه ای حرف های بیشتری برای گفتن دارد؛ چراکه این پارچه نرم با قدرت جذب بالا ولی محکم از جمله پارچه های پرکاربرد برای دوخت لباس زیر محسوب می شود که ظاهر ساده و البته غیر رسمی به خود می گیرد. همچنین از لحاظ سلامت و بهداشت به خاطر جنس نرم و راحتی که دارد، شما می‌توانید در کنار قابلیت تنفس، بافت نرم و وزن کم آن، برای استفاده روزانه مناسب بدانید.

بهترین پارچه برای دوخت لباس زیر

نایلون

نایلون از جمله پارچه های کشسانی است که در دوخت لباس‌های زیر زنانه بسیار پرطرفدار است. بخاطر نگهداری آسان، دوام بالا در برابر لکه شدن و همچنین عمر طولانی این پارچه، می توان دوخت لباس زیر را  با این پارچ یک دوخت مقرون به صرفه معرفی کرد. نایلون می‌تواند رطوبت را از بدن دور کند و همین امر از جمله ویژگی‌ های اصلی برای انتخاب آن به حساب می آید.

بامبو و ابریشم

پارچه هایی نظیر ابریشم و بامبو نیز امروزه در انواع تولیدی لباس زیر مورد استفاده قرار می گیرند. ابریشم بر خلاف آنچه که مردم تصور می کنند، بسیار محکم است و جزء پارچه های لوکس به شمار می آید. عمدتا پارچه بامبو که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، به خاطر خواص آنتی باکتریالی خود یک پارچه مرغوب و محبوب برای دوخت لباس زیر به شمار می آید.

ریون و تریکو نایلونی

البته جایگزین ابریشم ریون نام دارد که ساختاری شبیه ابریشم، پنبه و پشم دارد. به خاطر قدرت جذب بالا، نرمی و خنکی عالی این پارچه در فصل تابستان بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. البته امروزه پارچه های صنعتی هرکدام با خواص عالی خود می توانند برای دوخت لباس زیر مناسب باشند. اما قطعاً تولیدی لباس زیر موردنظر باید بداند که کیفیت پارچه جزء مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه نماید. همچنین تریکو نایلونی از جمله پارچه های گردباف است که امروزه بسیار برای دوخت لباس زیر مورد کاربرد قرار میگیرد. دوام و قیمت مناسب این پارچه باعث کاربرد فراوان آن شده است.

بهترین پارچه برای دوخت لباس زیر

تور

تولیدی لباس زیر زنانه معمولاً از پارچه های توری برای دوخت این نوع لباس استفاده می کند. به این دلیل که جنبه تزئیناتی داشته و مشتریان خاص خود را همیشه در بازار دارد. وزن سبک، قدرت تنفس پذیری بالا و البته ظرافت تور را نمی توان نادیده گرفت. در برخی از شرایط می توان از حریر همراه با تور برای دوخت لباس زیر نیز استفاده کرد. حریر قطعاً به استحکام و دوام لباس زیر با این پارچه بیشتر کمک می کند.

سخن پایانی

مهم نیست که تولیدی لباس زیر مردانه داشته باشید و یا زنانه، در هر صورت باید انواع پارچه را به خوبی بشناسید. همان گونه که بانوان به لباس زیر و سلامت و بهداشت خود اهمیت می دهند، صددرصد آقایان نیز به این موضوع توجه می کنند. با شناخت انواع پارچه که در این مقاله به آن اشاره شد، تولیدی های گوناگون می توانند با کیفیت ترین لباس زیر را دوخته و با قیمت مناسب روانه بازار نمایند. این چنین علاوه بر زیبایی و به بهداشت جامعه کمک می کنند.

نظر خود را بنویسید

avatar