تابستان امسال چی بپوشیم ؟

تابستان امسال چی بپوشیم ؟

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای هوا، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که چه لباسی بپوشند، تا هم شیک‌تر به نظر آمده و هم دچار گرمازدگی نشوند. هدف بسیاری از تولیدی ‎های لباس زنانه برای فصل تابستان تولید لباس‌ های خنک می‌باشد. این لباس‌ها بهتر است جنس نخی داشته باشند. زیرا این جنس برای فصل تابستان مناسب می‌باشد. قبل از اینکه در مورد لباس‌ های تابستان صحبت کنیم، باید بگوییم سادگی همیشه مد بوده و هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.

با طولانی شدن روزها و البته گرم‌تر شدن روزها بهتر است، جذابیت خودتان را حفظ کرده و از تمامی رنگ‌ها و ترندهای مدل لباس بهره ببرید. اینطور که به نظر می‌رسد، تابستان امسال یک مجموعه با کلکسیون کامل از درخشان‌ترین و برجسته ترین مدل لباس‌ها را خواهیم داشت. اگر شما هم دوست دارید بدانید بهترین مدل لباس‌ های تابستانی چیست و با سوال تابستان امسال چی بپوشیم مواجه نشوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پوشیدن شلوار های گشاد

به دلیل گرم بودن هوا پوشیدن لباس‌ های تنگ و چسبان زیاد کار جالبی نیست. زیرا  این شلوارها موجب می‌شوند که شما گرما را بیشتر احساس کنید. در نتیجه بیشتر عرق کنید بهتر است از شلوار های گشاد با پاچه‌ های گشادتر استفاده نمایید تا علاوه بر این که در آنها احساس راحتی می‌کنید، تردد هوا هم راحت تر صورت گیرد. بهتر است در فصل تابستان از شلوار نخی بهره ببرید و از پوشیدن شلوار های جین خودداری کنید. تولید کننده‌ های لباس زنانه هم شلوار های مام استایل یا بوی فرند را برای فصل تابستان به شما پیشنهاد خواهند داد.

به‌ کارگیری استایل مونوکروم

استفاده از لباس‌ های سر تا پا یکرنگ، یکی از ترند های مهم و جذاب فصل بهار و تابستان است. شاید شما به این فکر کنید که پوشیدن لباس‌ های یکرنگی جذابیتی نداشته باشد، اما تیپ مونوکروم شما راضی خواهد کرد. در این استایل شما می‌توانید یک رنگ ثابت را به عنوان رنگ پایه در نظر بگیرید و رنگ‌ های تیره و روشن دیگری را با هم ترکیب کرده و یک استایل شیک را بسازید. بسیاری از این ترکیب رنگ‌ها در لباس‌ های موجود در تولیدی لباس زنانه به چشم می‌خورند.

تابستان امسال چی بپوشیم

پوشیدن شومیز های بلند

امروزه شومیزها کاربرد های بسیار زیادی دارند، یعنی می‌توان از آنها در مراسمات، مهمانی، جشن‌ های خانوادگی و غیره استفاده کرد. به جز این موارد شومیزها را می‌توان به عنوان مانتو پوشید یا اینکه در فصل تابستان در مهمانی‌ های خانوادگی با یک کمربند آن را به شیک‌ترین استایل تبدیل نمود. تولیدکنندگان لباس زنانه از پارچه‌ های خنک و متفاوتی نظیر حریر و نخ برای دوخت شومیز استفاده می‌کنند، زیرا این دو پارچه بسیار مناسب هستند.

تابستان امسال چی بپوشیم

استفاده از مانتو های نازک

خانم‎ها بهتر است در فصل تابستان از مانتو های آزاد و رها استفاده کنند، تا جریان هوا در سطح بدنشان جاری باشد. امروزه مانتو های خنک بسیار مطرح شده‌اند. سعی کنید مدل مانتو هایی را انتخاب کنید که چین‌ های فراوان یا لایه‌ های فراوانی بر روی یکدیگر نداشته باشند. زیرا این طرح‌ها با قرار گرفتن بر روی همدیگر موجب تولید گرما شده و مناسب فصل تابستان نیستند. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب مانتو حائز اهمیت می‌باشد، جنس پارچه است. برای فصل تابستان مانتو با پارچه نرم و نازک مناسب است. مانتو فروشی اصفهان از این قاعده پیروی کرده و مانتو های تابستانه با پارچه‌ های خنک با کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد.

به کارگیری شال و روسری خنک

اصولا روسری و شال‌ هایی که برای فصل تابستان انتخاب می‌شوند باید سبک و نخی باشند. شال‌ های نخی در انواع رنگ و مدل در بازار عرضه می‌شوند. شما هم بهتر است با مانتو های ساده و خنک تابستانی شال‌های سبک را به کار ببرید. زیرا گرمای تابستان خود کمی آزار دهنده می‌باشد. حال استفاده از شال‌ های ضخیم و سنگین ممکن است احساس گرمای هوا را تشدید کند.

استفاده از پیراهن‌ های مردانه

از زمان قدیم تا به حال اکثر تولیدکنندگان پوشاک زنانه پیراهن‌ های مردانه گشاد و راسته‌ای را برای خانم‌ها تولید می‌کردند. از گذشته خانم‌ها برای قرار های رسمی، محل کار و قرار های کاری از این پیراهن‌ها بهره می‌بردند. حال در فصل تابستان هم می‌توانید آن را به عنوان یک مانتو خنک تابستانه به کار ببرید. حتی با پوشیدن و قرار دادن یک جلیقه یا سارافون روی آن یک مدل زیبا و جدید را می‌توانید به دست آورید. در بسیاری از مهمانی‌ها پوشیدن پیراهن با دامن یک استایل جدید را هدیه خواهد داد.

پوشیدن دامن شلواری

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در لباس خانم‌ها برای فصل تابستان دامن شلواری می‌باشد. این مدل شلوار در برش و انواع مختلفی از گشادی به بازار ارائه می‌شوند. ست کردن دامن شلواری‌ ها با دیگر مانتو یا شومیزها  کار سختی نیست. زیرا به دلیل گشادی یک ترکیب زیبا را برای هر پوشش خواهد داد. دامن شلواری‌ها به راحتی با کفش‌ های تابستانی و با کفش‌ های کتانی قابلیت ست شدن دارند. برای اینکه استایل تابستانی شما جذاب‌تر شود، بهتر است از رنگ‌های خنک تابستانی بهره ببریم.

تابستان امسال چی بپوشیم

تابستان امسال چی بپوشیم

استفاده از لباس‌ هایی با رنگ پاستیلی

رنگ‎ های پاستیلی در لباس‌ها به خصوص لباس‌ های بهار و تابستان بسیار پرطرفدار می‌باشند. شما می‌توانید با پوشیدن این لباس ترکیبی از رنگ‌ های شاد و زیبا داشته باشید. منظور از رنگ‌ های پاستلی، رنگ نعنایی، آبی روشن، لیمویی، گلبهی هلویی و غیره هستند که هر کدام از آنها یک ترکیب و استایل شیک را ارائه خواهند داد.

سخن پایانی

در این محتوا به ارائه لباس‌ های مخصوص تابستان پرداختیم و به سوال تابستان امسال چی بپوشیم پاسخ دادیم. اما نکته حائز اهمیت آن است که نمی‌توان تولیدی‌ های پوشاک زنانه را فقط محدود به این لباس‌ها نمود، بلکه آنها انواع لباس‌ های تابستانی با جنس خنک و نازک تولید کرده و به بازار ارائه می‌کنند. شما می‌توانید مطابق خواست و سلیقه خود انتخاب عالی از مانتو فروشی اصفهان داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

avatar