بازسازی و طراحی داخلی ساختمان بصورت اصولی

بازسازی و طراحی داخلی ساختمان بصورت اصولی

اکثر مردم فرآیند به‌روزرسانی خانه را به‌عنوان نوسازی یا بازسازی می‌دانند، اما داستان چیزهای بیشتراز آنچه به نظر می‌رسد می باشد. با سپردن پروژه ی خود به شرکت‌های طراحی و ساخت و دکوراسیون داخلی بندر عباس ارتباطات بین طراحان، سازندگان و معماران را در زیر یک سقف ادغام می کنید و دیگر نیازی به هماهنگی بین این اجزا را ندارید. افراد می توانند با مدیریت درست و مناسب در امر بازسازی خانه ی خود در کمترین زمان بلکه هزینه های کمتر به نتیجه ی مطلوب برسند.

از آنجایی که طراحی، ساخت تمام جنبه های بازسازی خانه را زیر یک سقف قرار می دهد، یک شرکت طراحی اغلب روش ایده آلی برای بازسازی آپارتمان و خانه ی افراد  است . بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت وهزینه وطراحی نامناسب بهترین کار مشاوره و سپردن پروژه به شرکت دکوراسیون میم وود میباشد. در ادامه به صورت جامع تری به این موضوع میپردازیم.

طراحی و ساخت ساختمان

شرکت طراحی-ساخت مسئولیت کل پروژه نوسازی در یک منطقه را حفظ می کند. به عبارت دیگر، یک شرکت طراحی-ساخت شامل طراح و سازنده ای است که برای یک شرکت کار می کنند. از مزیت های مهم آن عدم از دست دادن اطلاعات بین این دومی باشد در واقع هر دو اجزا از روند کار بصورت پایاپای مطلع هستند و نیازی نیست برای هربار انجام دادن کاری برای هم توضیح و شرح بدهند.

مردم اغلب ناخواسته با یک طراح و معمار جداگانه یا یک طراح و معمار و سازنده ی جداگانه کار می کنند اما یک شرکت طراحی و ساخت، سه یا چهار رابطه راتبدیل به یکی می کند. مدیریت به‌روزرسانی‌کارها با یک نفر به جای سه نفر، برای مشتری بسیار آسان‌تر است. یکی دیگر از مزایای یک شرکت طراحی ساخت این است که مدیریت یک بودجه کامل و بلند مدت برای کل پروژه بسیارراحت تر است و در نتیجه کمتر نیاز به دستورات تغییر دارد، زیرا همه هماهنگی ها در داخل و توسط یک سیستم انجام می شود. بهبود مدیریت پروژه احتمالاً هزینه های کلی و جدول زمانی را کاهش می دهد.

کار طراحی ساختمان

یک معمار ممکن است برای انواع خاصی از پروژه های ساختمانی انتخاب بهتری باشد، اما اغلب کسانی که به دنبال معمار هستند از شرکت های طراحی ساز بی اطلاع هستند.

یک شرکت طراحی شامل یک معمار داخلی است، اما بازسازی شما از مزایای اضافی متخصصان در طراحی، انتخاب متریال برخوردار است که معماران تمام آن را ارائه نمی‌دهند.بنابرین طراحی ساختمان بصورت تخصصی و با طراحی درست سایر اجزای ساختمان این امکان را فراهم می کند که خانه و ساختمان افراد بصورت اصولی بازسازی شود و کمتر خطا و اشتباهی در روند کار پیش آید. برای طراحی و بازسازی ساختمان باید تمام جوانب را در نظر گرفت تا نتیجه ی درست کسب شود از جمله طراحی آشپزخانه ، سالن ، اتاقها ، اجزای سازنده ی آن و دیگر موارد  که همه ی اینها نیاز به تخصص و برنامه ریزی دارد.

طراحی داخلی آشپزخانه

ویژگی آشپزخانه که باید داشته باشد، میتوان افزایش داد. راه‌حل‌های ذخیره‌سازی هوشمند، کابینت mdf بندرعباس ، لوازم ویژه و سایر ارتقاءها می‌توانند بدون نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفت تأثیر زیادی داشته باشند. تعدادی از این ایده های جالب آشپزخانه را در طراحی خود بگنجانید تا سازماندهی، راحتی و سبک را افزایش دهید.

کابینت مناسب

کابینت جز اجزای مهم یک آشپزخانه است که بایدکیفیت ،نما وطراحی آن برای ذخیره سازی را بسیار مورد توجه قرار داد. کابینت نئوکلاسیک در بندرعباس از نظرکیفی و زیبایی بسیار گزینه ی مورد تائیدی می باشد.

کشوی باریک بیرون کش

با کشوهای باریک بیرون‌شوی بین کابینت‌ها، لوازم خانگی مخفیانه در انبار قرار میگیرد. ویژگی کابینت آشپزخانه باریک به شما این امکان را می دهد که از فضای کمی در کنار محدوده خود یا در انتهای جزیره نهایت استفاده را ببرید. این کشوی کشویی شامل ظروف ذخیره سازی تقسیم شده برای ظروف و قفسه هایی با محافظ هایی است که به نگه داشتن شیشه های ادویه در جای خود کمک می کند.

لوازم توکار

لوازم توکار به آشپزخانه شما ظاهری صاف و یکپارچه می بخشد. در این آشپزخانه بازسازی شده، یخچال در کابینت های سفارشی قرار گرفته است که مستقیماً در بالا و کنار یخچال ذخیره می شود.

نورمناسب آشپزخانه

آشپزخانه بایداز لایه‌هایی نور پوشانده شود و وسایل متعددی را برای پوشش هر منطقه در نظر گرفت. وسایل سقفی توکار نور محیطی را ارائه می دهند که اتاق را پر می کند. چراغ های آویز می توانند نورپردازی سبک و مناسبی را در بالای جزیره یا سینک ارائه دهند. چراغ های زیر کابینت را برای روشنایی مناسب در هر کانتر فراموش باید در نظر گرفت و اعمال کرد.

کابینت گاراژ پیشخوان

برای قرار دادن وسایلی که اغلب استفاده می‌کنید، اما همیشه نمی‌خواهید در معرض دید قرار بگیرید، از یک گاراژ پیشخوان استفاده کنید. در اینجا، یک گاراژ لوازم خانگی باز می‌شود تا قهوه‌ساز را نمایان کند، که در هنگام استفاده می‌توان آن را روی فضای پیشخوان جلو کشید. یک خروجی در داخل کابینت سیم ها را نگه می دارد.

کفپوش بادوام

در یک منطقه پر ترافیک مانند آشپزخانه، کف آن باید بخوبی استقامت و دوام بیاورد. سطوح زیادی وجود دارد که می توانید به سراغ آنها بروید، از جمله سنگ طبیعی، بتن، سرامیک و چینی. شما همچنین می توانید چوب زیبا را انتخاب کنید، اما در مورد نحوه آب بندی آن و محافظت از آن در برابر آسیب و نفوذ آب حتما از دکوراسیون داخلی بندر عباس راهنمایی بگیرید.

تهویه ی مناسب

تهویه ی مناسب برای آشپزخانه بعلت وجود وسایل گرمایشی بسیار ضروریست پس باید طوری طراحی شود که هوا در آن به راحتی در جریان باشدهمچنین با در نظر گرفتن وسایل مکش بو مانند هود از پخش شدن بوی غذا  به سایر قسمتهای خانه جلوگیری کند.

قسمت زباله و مواد بازیافتی

با برنامه ریزی یک قسمت برای زباله و بازیافت، محیط و ظاهر آشپزخانه را مرتب و تمیزتر می شود. سطل ها یا ظروف جداگانه ای برای دسته بندی مواد قابل بازیافت، کمپوست و سایر زباله ها باید قرار داد . نصب این ویژگیه آشپزخانه را در زیر سینک ظرفشویی، در انباری یا در کشوی بازشوی دستی باید در نظر گرفت.

پایان

اگر می خواهید آشپزخانه شما کاربردی باشد، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی است. به دقت در مورد چیزهایی که باید ذخیره کنید فکر کنید و کابینت هایی را انتخاب کنید که با اندازه و چیدمان آشپزخانه شما هماهنگ باشند.

نظر خود را بنویسید

avatar