بافت آفرو چیست

بافت آفرو چیست

جلوه و ظاهر زیبای مو برای هرکسی دارای اهمیت می باشد از این رو هر روزه با متدهای جدیدی از مدل مو سر وک ار داریم تا با توجه به سلیقه ی مختلف افراد در این زمینه بتوان خواسته‌ی آنها را برآورده کرد. یکی از مدل های بسیار جذاب و دوست داشتنی که این روز ها از محبوبیت خاصی برخوردار شده است و جایگاه خاصی میان انواع مدل مو پیدا کرده است، بافت افرو در مرکز بافت مو در اصفهان می باشد که به مو ها نما و جلوه ی بسیار خاص و زیبایی می بخشد. مدل افرو بروی موهای طبیعی صورت می گیرد و موها را بدلیل نوع چینشی که دارد حجیم تر و پرپشت تر نسبت به قبل نشان می دهد بنابراین برای افرادی که قصد دارند موهای حجیم تری داشته باشنداین نوع مدل مو بسیار مناسب می باشد. بافت آفرو بدون آسیب رسانی به ساختار مو و ایجاد هرنوع عارضه ای برای مو می باشد و با اطمینان کامل می توان آن را برروی مو اعمال کرد. آموزشگاه آزاد مسروربا سرپرستی خانم فیروزه فروزنده یکی از  بهترین مراکز تخصصی بافت افرو ، کراتین مو اصفهان و دیگر خدمات زیبایی و آرایشی پوست و مو می باشد که با سابقه ی طولانی مدت و موفقیت آمیز خود توانسته خدمات خود را بخوبی به افراد ارائه دهد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مدل مو اطلاعات بیشتری با شما در میان خواهیم گذاشت بنابراین تا پایان مطالب  با ما همراه شوید.

بافت افرو روسی

بافت افرو روسی(Afro) ‌یک نوع مدل موی فر می باشد که بسیار زیبا و خاص می باشد و برروی مو اعمال می شود این مدل مو بر خلاف اسمی که دارد از روش های قدیمی متداول برای بافت مو استفاده نمی شود و با استفاده از این نوع مدل مو میتوان موهای خود را با ظرافت خاصی حجیم تر و پرپشت تر نمایش داد. مدل افرو با دو روش قابل اجرا می باشد روش حرارتی با استفاده از دستگاه های حرارتی مانند بابلیس و اتوی مو و روش غیر حرارتی با استفاده از وسایل اولیه و ساده که هر دو روش اگر بصورت زیبا و اصولی بروی مو انجام شوند نتیجه ی بسیار زیبا و دلخواهی خواهد داشت.

این روش بسیار ساده و راحت می باشد اما تغییر چشمگیر و زیبایی در چهره خواهد گذاشت. مدل موی افرو برای تمام موها قابل اجرا می باشد و تمامی افراد می توانند از این مدل موی دوست داشتنی برای موهای خود استفاده کنند. بافت آفرو برای افرادی که موهای صاف و کمی موج دار دارند و به دنبال یک تغییر اساسی برای جلوه ی موهای خود هستند بسیار مناسب می باشد. بافت افرو علاوه بر موهای بلند بروی مو های کوتاه نیز قابل اجرا می باشد که درنوع خود بسیار جذاب و زیبا می باشد. افرادی که تمایل به داشتن موی بلند فر دارند می توانند با استفاده از موهای مصنوعی افرو و نصب آن بروی موی طبیعی خود بصورت اکستنشن، به آن دست یابند.

بافت آفرو

بافت افرو تا چه زمان ماندگاری دارد

یکی از دغدغه ها و نگرانی های افراد برای مدل موهای خود،  دوام  و ماندگاری آن می باشد از این رو در مورد موی افرو نیز چنین نگرانی در افراد وجود دارد که با اجرای این مدل بروی موهای خود تا چه زمان از زیبای و جلوه ی آن بهره مند می باشند. در جواب این افراد باید گفت مدل موی بافت افرو با توجه به شرایط نگهداری از آن میتوان تا حدود یک ماه از آن بهره مند بود. استفاده کرم های مخصوص مو برای سلامت مو و تاثیرگذاری بهتر در ابتدای انجام این بافت همچنین استفاده از فیکس کننده ها در پایان این بافت میتواند دوام بافت آفرو را بیشتر و طولانی تر کند.

انواع روش های افرو کردن مو

روش های بسیاری برای انجام بافت افرو بروی موها وجود دارد که همین امر سبب شده تا برای داشتن این مدل مو براحتی دسترسی داشته باشیم. استفاده از دستگاه های حرارتی همچون بابلیس و اتوی مو و روش ساده و خانگی غیر حرارتی با استفاده از بیگودی و قیطان پارچه ای و ورق آلومینیومی، نی یا مداد امکان پذیر می باشد. هرکدام از این روش ها با ظرافت و دقت انجام شود نتیجه ی بسیار مطلوب و دلخواهی بدنبال خواهد داشت.

آموزش بافت افرو

بافت آفرو یکی از ساده ترین و زیباترین مدل های مو می باشد که میتوانید با آموزش دیدن آن براحتی هر زمان که بخواهید در خانه آن را بروی موهای خود اعمال کنید. استفاده از روش های حرارتی و غیر حرارتی هر دو به یک اندازه راحت و آسان می باشند و تنها با دانستن روش اجرای آن میتوان به آن دست پیدا کرد و با استفاده از آن به موهای خود جلوه ی زیبایی بخشید. سالن زیبایی مسرور با مدیریت خانم فیروزه فروزنده برای علاقمندان به بافت افرو خدمات شایانی ارائه می دهد این سالن مجهز به بخش جداگانه ی در قالب آموزشگاه می باشد که  با امکانات لازم و فضای کاملا مناسب و آموزشی به افراد بصورت تخصصی آموزش داده تا براحتی بتوانند هرنوع بافت مویی که دلخواهشان می باشد بروی موی خود اجرا کنند.

مرکز تخصصی کراتینه و احیا مو فیروزه فروزنده

سالن کراتینه مو اصفهان با مدیریت خانم فیروزه فروزنده یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی و آرایشی پوست و مو می باشد که خدمات ارزنده ای به علاقمندان و مشتریان خود عرضه می دارد این مرکز دارای دو بخش از جمله سالن خدمات آرایش و زیبایی و آموزشگاه آزاد زیبایی که دراین بخش به آموزش انواع مدل های کوتاهی مو اصفهان، بافت مو و بافت افرو، شینیون مو، میکاپ ، رنگ و لایت ودیگر خدمات زیبایی با ارائه ی مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای پرداخته است. علاقمندان به یادگیری تخصصی بافت موی افرو و دیگررشته های آرایش و زیبایی می توانند به آموزشگاه مسرور مراجعه کنند و پس از گذراندن دوره ی آموزشی خود مدرک معتبر از رشته ی مورد نظر را دریافت کنند.

بافت آفرو چیست

قیمت بافت افرو

قیمت بافت افرو به میزان  بلندی مو و مدل بافت مو بستگی دارد بدین صورت که هرچه شاخه های مو بیشتر باشد قیمت بافت افرو اضافه می شود همچنین مقدار زمانی که بافت مو می برد در میزان دستمزد آرایشگر تاثیر می گذارد. برای اطلاع بیشتر از قیمت  انواع بافت مو و آموزش بافت افرو میتوان به سایت این مرکز مراجعه کرده و از طریق تماس با این مرکز تخصصی جزئیات لازم را در این خصوص کسب نمایید.

نظر خود را بنویسید

avatar