از کناف در چه محیط هایی می توان استفاده کرد ؟

از کناف در چه محیط هایی می توان استفاده کرد ؟

مقدمه

شرکت مهر آذین گستر با یک دهه سابقه در زمینه ی پروژه های انجام کار کناف در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی فعالیت می کند. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند و بهترین ها را برای مراجعان خود آماده کرده است. اجرای کناف با طرح های ایده آل در تخصص مجموعه ی مهر آذین است.

بهترین اجرای کناف نیاز به آموزش از نظر تئوری و عملی دارد. کناف کاران برای اجرای کناف در سقف و ایجاد حس زیبایی بصری نیاز به، به کار بردن خلاقیت دارند. استفاده از این سقف های کاذب برای قسمت های مختلف خانه امکان پذیر است و زیبایی و قیمت مناسب آن ها باعث جلب رضایت مشتریان با استفاده از آن ها شده است. سقف های کاذب پوشش مناسبی برای سقف های اصلی هستند و استقبال از نصب اینگونه سقف ها به دلیل ایجاد فضای آکوستیک و اضافه کردن وسایل تزئینی و نورپردازی به آن است.

مکان های قابل استفاده از کناف سقف

اجرای کناف در خانه های مدرن

نصب کناف در طراحی دکوراسیون از شیوه های جدید است. استقبال از این کناف ها باعث می شود بسیاری از خانه های مدرن در شیراز با استفاده از این متریال دکوراسیون زیباتری را تجربه می کنند. این سقف ها با طراحی های جدید بسیاری از مشکلات مربوط به دکوراسیون های خانه های قدیمی را حل کرده است. در هنگام نصب کناف نباید از وارد شدن بار اضافی به ساختمان نگران بود. برای نصب کناف در خانه های جدید فضای مورد نظر را اندازه گیری می کنند و بعد از آن زیر سازی مناسب را برای قرار دادن کناف انجام می دهند. لایه ی اصلی کناف را باید بر روی لایه ی زیرین قرار داد. بعد از نصب بهتر است از ایجاد شرایط نگهداری کناف اطمینان حاصل کنید زیرا این سقف های کاذب در سقف اتاق ها نصب می شوند و باید امنیت جانی افراد برای نگهداری از آن ها تامین باشد. عایق صوتی دیوار از جمله خدمات شرکت آذین گستر است.

اجرای کناف در آشپزخانه و پذیرایی

یکی از سقف های کناف که توسط کناف کار شیراز در ساختمان های کاربرد زیادی دارد، سقف هایی است که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این سقف ها در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون های داخلی در نظر گرفته شده است. کنافی که برای سقف پذیرایی استفاده می شود جلوه ی بیشتری به این قسمت از ساختمان های شهر شیراز می دهد. امروزه استفاده از کناف برای اتاق پذیرایی و استفاده از آن به جای گچبری رنگی باعث شده است بسیاری از مشکلاتی که ساخت طرح های گچی به وجود می آورد مرتفع شود.

از کناف در چه محیط هایی می توان استفاده کرد

اجرای کناف در اتاق خواب

از کناف برای طراحی سقف اتاق خواب استفاده می شود. این متریال با استفاده از یک نورپردازی مناسب جذابیت بیشتری را برای دکوراسیون داخلی به همراه دارد. این سقف ها انواع مختلفی دارد که شامل سقف های کنافی گنبدی شکل، سقف های کاذب تونلی، سقف های کناف با حاشیه ساده، سقف های کاذب کمانی، سقف های منحنی و قوس دار و غیره می شود. زیبایی کناف هایی که در اتاق خواب استفاده می شود به دلیل در دید بودن دائمی این بخش از اتاق اهمیت زیادی دارد.

از کناف در چه محیط هایی می توان استفاده کرد

سقف کاذب در کتابخانه

طراحی کتابخانه به دلیل استفاده از قفسه های چوبی اهمیت زیادی دارد. سقف های کاذب به دلیل ایجاد یک فضای امن و جذاب گزینه ی مناسبی برای این محیط هستند. انتخاب طرح و نوع سقف کاذب برای ایجاد یک فضای رسمی در کتابخانه اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب بهترین سقف کاذب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با متخصصین مجموعه ی ما مشورت کنید. داشتن فضایی گرم و دلنشین با استفاده از سقف های کاذب امکان پذیر است.

سقف کاذب در محیط های اداری

در محیط های اداری به دلیل وجود تاسیساتی که از سقف عبور می کنند نیاز به ایجاد یک پوشش ظاهری برای جلوه بخشیدن به سقف به وجود می آید. کناف ها انعطاف پذیری زیادی دارند و به سهولت اجرا می شوند. ایجاد یک فضای ایده آل برای فعالیت های اجتماعی و فضای دلنشینی که برای کارهای روزمره ی اداری لازم است باعث می شود بسیاری از طرح های کناف در ادارات به چشم بخورد. این سقف های مجازی باعث ایجاد حس متفاوتی در محیط می شود.

سقف کاذب در سرویس بهداشتی و حمام

رطوبت موجود در حمام و سرویس بهداشتی مانع از استفاده از سقف کاذب در این محیط ها نمی شود. سقف کاذب برای پوشاندن ایراد هایی که رطوبت در محیط به وجود می آورد بسیار مناسب است. پوشاندن لوله ها در این نوع سقف ها نیز از دیگر مزایای استفاده از سقف مجازی در این محیط است. سقف های کاذب مقرون به صرفه بوده و مقاومت بالایی نیز دارند. ایجاد نمایی زیبا در حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از تنوع رنگی این سقف ها امکان پذیر است.

از کناف در چه محیط هایی می توان استفاده کرد

مزایای اجرای کناف

نصب کناف آسان، سریع و تمیز تر از دیگر روش های اجرای سقف های کاذب در شیراز می باشد. مدل و طرح های متنوع این متریال در بیشتر موارد برای استفاده در سالن، اتاق ها و آشپزخانه بسیار مناسب است. از فضایی که در پشت کناف ها وجود دارد برای انجام تاسیسات استفاده می شود. تعمیر و بازسازی بی دردسر این کناف ها باعث شده است نگهداری از آن ها کار سختی نباشد. اجرای نورپردازی مخفی و هالوژنی در این متریال نسبت به رو های سنتی آسان تر است. این کناف را می توان در مکان های مرطوبی مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز به آسانی نصب کرد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی در رابطه با اینکه از کناف در چه محیط هایی می توان استفاده کرد ، در اختیار شما قرار دهیم. مجموعه ی مهر آذین گستر با در نظر گرفتن نمایندگی برای اجرای کناف در شیراز و ارائه ی خدمات خود در شهر های مختلف برای ارائه ی بهترین ها تلاش می کند. این مجموعه طرح های عالی و متنوع کناف را با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتریان در خدمت آن ها قرار می دهد و برای آسودگی مراجعان تصاویر پروژه های اجرا شده ی خود را در اختیار آن ها قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

avatar