بهترین برند های کفش در دنیا را بشناسید

بهترین برند های کفش در دنیا را بشناسید

با توجه به اهمیت محافظت از پا، که قلب دوم انسان محسوب می شود، بشر به فکر اختراع کفش در کارخانه کفش جداگانه مردانه و زنانه برای مراقبت از آن ها در انواع طرح و مدل افتاد، در این مقاله می خواهم شما را با چند برند معروف و محبوب کفش در دنیا آشنا کنم، اگر به کفش علاقه دارید، می توانید در این مقاله با من همراه باشید، اما قبل از آن که شما را با برند های معروف آشنا کنم به این نکته می‌پردازم که :

ملاک انتخاب بهترین برند کفش بر چه اساسی است:

بهترین برند تولید کننده کفش ، بر اساس این که چه قدر با دوام، راحت وخوش پا هستند و علاوه بر آن از نظر ظاهری چقدر برای مشتریان زیبا و رضایت بخش بوده‌اند، انتخاب می شوند.

معروف ترین برند های کفش:

کفش بستونی (Bostonian) :

این برند اولین بار در نیوانگلند تولید شد، این برند انگلیسی بیشتر مورد پسند نسل های قدیمی تر می باشند، و از بهترین و با کیفیت ترین برند کفش مردانه به حساب می آیند.

برند کفش پوما (puma) یا کرینگ:

این برند معروف، بیشتر برای تولید کفش های کتانی و ورزشی استفاده شده است، و اولین بار توسط آدولف و رودولف داسلربا نام کرینگ تولید شد. به دلیل کیفیت خاص این برند کفش، بیشتر برای ورزشکاران مناسب بوده اند، زیرا که نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم و با دوام هستند.

برند پوما، یکی از معروف و محبوب ترین برند کفش اسپرت و ورزشی در بین زنان و مردان می باشد. شرکت پوما با استفاده از رنگ های گرم و سرد باعث زیبایی بیشتر در تولید کفش‌های خود شده است.

بهترین برند های کفش در دنیا را بشناسید

کفش Reebok :

از این برند، بیشتر برای تولید کفش های راحتی و ورزشی استفاده می شود، برند ریبوک به دلیل کیفیت بالایی که دارد یکی از بهترین برند ها، در تولید کفش های بادوام ورزشی می باشد و تاسیس تولید آن اولین بار در سال ۱۸۹۵ بود.

برند کفش جانسون و مورفی :

این برند آمریکایی بوده و ابتدا در سال ۱۸۵۰ در نیوجرسی تاسیس شد، و علاوه بر کفش به تولید پوشاک رسمی هم می پردازد و از محبوب ترین برند های پوشاک و کفش مردانه می باشد.

برند کفش جردن :

برند جردن یک برند معروف آمریکایی می باشد، که اولین بار در شیکاگو برای یک بازیکن بسکتبال به نام مایکل جردن ساخته شد، و لوگوی آن الهام گرفته شده از مایکل جردن می باشد ، و امروزه نیز از معروف ترین و محبوب ترین مارک کفش در بین ورزشکاران به ویژه، بسکتبالیست ها می باشد.

بهترین برند های کفش در دنیا را بشناسید

مارک آدیداس (Adidas) :

شرکت این برند علاوه بر کفش، به تولید لباس و تجهیزات ورزشی نیز می پردازد، و از بزرگترین تولید کنندگان لباس و کفش در اروپا می باشد، در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در آلمان قرار دارد.

مارک کفش نایک (Nike) :

این برند توسط یک شرکت چند ملیتی آمریکایی تولید شده است، و الهام گرفته از پیروزی یونانیان می باشد، امروز در هر خانواده ای یک نفر ممکن است یک جفت کفش از این برند را داشته باشد، چرا که از مشهورترین برند های کفش ورزشی در دنیا شناخته شده است. شرکت این برند اولین بار توسط نایت و بوئرمن در سال ۱۹۶۴ تاسیس و راه اندازی شد. این شرکت علاوه بر تولید کفش ، به حمایت از ورزشکاران نیز می پردازد.

برند فیلا (Fila)

برند فیلا معروف به تولید کفش های ورزشی زنانه و مردانه است ، که بیشتر به تولید کفش هایی می پردازد که ،  در زمینه ی ورزش هایی مانند: فوتبال و تنیس مناسب باشند. اولین بار شرکت این برند در کشور ایتالیا راه اندازی شد.

برند کفش برلوتی:

برند بر لوتی، معروف به تولید کفش های دست ساز می باشد، که برای تولید کفش های خود از پوست تمساح، چرم گوساله و پوست کانگورو استفاده می کند. در ابتدا این برند، توسط شخصی به نام بر لوتی در ایتالیا در سال ۱۸۹۵ تولید شد.

مارک کانورس :

این برند، یک برند آمریکایی بوده و در سال ۱۹۰۸ توسط ماسا چوست در مالدن آمریکا تاسیس و راه اندازی شد. کفش های تولید شده از این برند محبوبیت خاصی بین جوانان و نوجوانان دارند.

کفش برند تستونی :

برند کفش تستونی به تولید کفش های اداری و رسمی معروف است، که از چرم اصل ایتالیایی برای ساخت کفش های خود استفاده می کند و بیشتر مورد پسند بیزینس من ها، می باشد. شرکت این برند در ایتالیا قرار دارد.

بهترین برند های کفش زنانه:

به دلیل تنوع زیاد کفش در بین خانم ها مثل کفش اسپرت، مجلسی، صندل، پاشنه بلند، و … از مهم ترین عواملی که باعث میشود یک برند کفش در بین خانم ها محبوبیت پیدا کند این است که بتواند کفش های با کیفیت و راحتی بالا تولید کنند. در ادامه به چند کارخانه کفش زنانه که در دنیا شناخته شده اند، اشاره خواهم کرد.

  • برند کفش والتر استیکر
  • برند نایکی : تولید کفش های ورزشی
  • برند جاگر : تولید کفش های چرمی
  • برند مانولو : تولید کفش هایی با ظرافت بالا و البته با هزینه بالا
  • برند کفش گوچی : این برند بیشتر به تولید کفش های مجلسی و پاشنه بلند زنانه می پردازد.

بهترین برند های کفش در دنیا را بشناسید

بهترین برند های کفش در دنیا را بشناسید

بهترین برند کفش های مردانه:

کفش های مردانه نسبت به کفش های زنانه، دارای تنوع کمتری هستند، مانند :کفش های اسپرت و ورزشی و کفش های رسمی و مجلسی و بوت ها ، از شناخته شده ترین کارخانه کفش مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  برند تیمبرلند : بهترین برند کفش چرمی مردانه.
  •  برند کلارکس : برند تولید کفش های رسمی.
  •  برند ریپکورل: تولید کفش های تابستانه.
  •  برند نیوبالانس : تولید بوت های مردانه.

حال که با برند های گفته شده در بالا، چطور می توان کفش مناسب خود را انتخاب کرد ؟

برای انتخاب کفش بهتر است، ابتدا مشخص کنید که، به چه نوع کفش و برای چه نوع فعالیتی احتیاج دارید، سپس  تمرکز خود را به راحت بودن پاها زمانی که آن ها را می پوشید و دوام کفش بگذارید و کمتر به مسئله ی ظاهری آن بپردازید.

ممنون که در این مقاله تا پایان با من همراه بودید.

نظر خود را بنویسید

avatar