بررسی LG G5 پرچم‌دار جدید

بررسی LG G5 پرچم‌دار جدید

ال‌جی پرچم‌دار جدید خودش را به شکل ماژولار طراحی کرده و کاربران با فشار دادن دکمه‌ای که در کنار گوشی تعبیه شده، می‌توانند قسمت پایینی گوشی را از بدنه‌ی اصلی خارج کنند. با خارج کردن این قسمت، باتری هم بیرون می‌آید و کاربران با قرار دادن باتری روی ماژول بعدی می‌توانند دوباره گوشی را روشن کنند و از قابلیت‌های ماژول جدید بهره ببرند.

مشخصات اصلی
سیستم عامل آندروید ۶٫۰ مارشمالو
پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 (چهار هسته‌ای-۲٫۱ گیگاهرتز)
رم – RAM4 گیگا‌بایت LPDDR4

صفحه نمایش
اندازه ۵٫۳ اینچ
رزولوشن QHD – 2560 x 1440 – 554 پیکسل PPi
QHD – 2560 x 1440 – 554 پیکسلPPi

امکانات اتصالی و ارتباطی
USB 2.0 – Type C
NFC دارد
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
بلوتوث نسخه ۴٫۲ – BLE
شبکه ۲G / 3G / LTE

حافظه
ورودی کارت حافظه – Micro SD دارد – قابلیت پشتیبانی تا ۲ ترابایت
داخلی ۳۲ گیگا‌بایت – UFS 2.0

دوربین
دوربین اصلی اول – ۱۶MP Normal / دوم – ۸MP 135˚ Wide angle
دوربین جلو ۸ مگاپیکسل

باتری
ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت – قابل تعویض

مشخصات فیزیکی
رنگ نقره ای / تیتانیوم / طلایی / صورتی
ابعاد ۱۴۹٫۴x73.9×7.3 میلی‌متر
وزن ۱۵۹ گرم

طراحی یکپارچه بدنه فلزی
اکنون ظرافت و زیبایی در دستان شماست. طراحی منحصر به فرد بدنه فلزی و صفحه شیشه ای گوشی G5 ال‌جی با ظرافت به کار رفته در طراحی آن، یک بدنه فلزی و شیشه‌ای یکپارچه و بدون ایجاد برش برای قراردادن آنتن را گرد هم آورده است. طراحی ظریف و بی‌آلایش این گوشی در رنگ‌های مختلفی عرضه شده است. راحتی بی‌نظیر و مطابق با سلیقه شما چیزی است که باور شما را نسبت به گوشی ال‌جی G5 محکم خواهد کرد.

all-new-metal-1600x840_G5_M01C

طراحی باتری ماژولار
باتری قابل تعویض گوشی G5 ال‌جی با طراحی جدید ماژول کشویی، محدودیت‌های موجود در باتری گوشی های قبلی را از بین برده است. در این طراحی جدید، با حفظ طراحی یکپارچه بدنه فلزی ، باتری گوشی به ‌راحتی قابل تعویض است.
modular-type-1600x840_G5_M01C

دوربین با زاویه لنز گسترده ( زاویه‌ای بازتر از زاویه دید انسان )
با لنز دوربین گوشی LG G که از ویژگی منحصر به فرد “زاویه گسترده” برخوردار است ، قادر به گرفتن کل تصویر مورد نظر خواهید بود. چشم انسان به گونه ای است که مناظر را با زاویه دید گسترده ای می‌تواند مشاهده ‌کند، اما لنز دوربین گوشی G5 قابلیت گرفتن عکس تا زاویه ۱۳۵ درجه را برای کاربران محترم امکان پذیر کرده است.

wide-angle-lens-1600x1400_G5_M01A

قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی
قابلیت بزرگ‌نمایی فوق گسترده(۰٫۵X) این گوشی، که برای اولین بار در گوشی هوشمند G5 ال‌جی بکار گرفته شده، مشاهده‌ی دورترین نقطه در عکس‌ها را به راحتی برای کاربران فراهم کرده است. برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های گوناگون از نمای نزدیک گرفته تا صحنه‌های گسترده کافی است به سادگی با یک فشار جزیی بر روی صفحه نمایش کلیک کنید.

magnifying-zoom-1600x1750_G5_M01A

حالت DAYLIGHT
در گوشی ال‌جی G5 شاهد دیدن نوع دیگری از صفحه نمایش “آفتابی” خواهید بود. هنگامی که خورشید به روشنایی بدرخشد صفحه نمایش گوشی هم روشن خواهد شد. صفحه نمایشIPS کوانتومی ارتقا یافته‌ی این گوشی روشن‌تر و واضح‌تر، حتی در روز و فضای باز خواهد بود.

صفحه نمایش همیشه روشن
دیگر برای چک کردن زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها، مجبور به ضربه زدن‌های مکرر و گاه و بی‌گاه به صفحه نمایش نیستید، چراکه با وجود نمایشگر همیشه فعال LG G5؛ رخدادهای مهم و ضروری همیشه در معرض دید شما قرار خواهد داشت. فقط کافی است به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید.

always-on-display-1600x950_G5_M03A

نظر خود را بنویسید

avatar