درآمد ۱۴ میلیون دلاری Pokemon go تنها در چند روز

درآمد ۱۴ میلیون دلاری Pokemon go تنها در چند روز

طبق بررسی های App Annie، پوکمون گو از پرداخت های درون برنامه ای درآمدی بیشتر از ۱ میلیارد دلار در سال خواهد داشت. این درصورتی است که گزارشات جدید ادعا کرده اند که این بازی محبوب از زمان عرضه اش تا کنون (تقریبا در دو هفته) بیش از ۱۴ میلیون دلار درآمد داشته است.

هرچند که نیتندو رسما این رقم را اعلام نکرده اما از استقبالی که از این بازی شد درآمد ذکر شده بعید نیست. با این حال اطمینان داریم که با عرضه سراسری این بازی طوفانی بزرگ راه می افتد، همانطور که در بازی کلش اف کنز شاهد بودیم.

اخبار منتشر شده نیز گفته اند، در کشورهایی که این بازی رسما عرضه شده افراد زیادی در خیابان ها در حال بازی پوکمون گو هستند و بسیاری برای پیدا کردن شخصیت های جدید پوکمون از خانه و شرکت بیرون زده اند.

این درصورتی است که هنوز این بازی در تمام کشور ها عرضه نشده و تنها در سه کشور این بازی رسما در استورها قرار گرفته است. به دلیل ازدحام بازیکنان و استقبال بیش از حد پوکمون گو، سرورهای این بازی دچار مشکل شدند و فعلا در کشورهای نیوزلند، ایالات متحده و استرالیا این بازی در دسترس است. هرچند که بازیکنان زیادی از کشورهای مختلف با تغییر IP امکان دسترسی به این بازی را دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، دانلود و راهنمای بازی در ایران می توانید به مطلب زیر نیز مراجعه کنید.

معرفی بازی Pokemon Go و راهنمای بازی در ایران

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar