معرفی ربات تلگرام برای تبدیل متن به گفتار

معرفی ربات تلگرام برای تبدیل متن به گفتار

این روز ها تلگرام جای خیلی از کمبود ها رو پر کرده. از فرستادن پیام به دوستان گرفته تا پر کردن وقت در کانال های سرگرمی و خبری. این پیام رسان روسی که اکثر کاربرانش را ایرانی ها تشکیل می دهند، به محبوبترین اپلیکیشن گوشی های هوشمند در ایران تبدیل شده.

از ویژگی های محبوب اپلیکیشن تلگرام می توان به ربات های آن اشاره کرد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. امروز در دیجی شو قصد معرفی یکی از همین ربات ها را داریم که علاوه بر ساده بودنش، کاربردی و بعضا سرگرم کننده هم هست.

آریانا نام ربات تلگرامیست که متن مورد نظرتان را برایش ارسال می کنید و آن را تبدیل به گفتار می کند. در توضیحات ربات نوشته شده که ممکن است به دلیل شلوغ شدن ربات بعضی از اوقات دیر عمل کند، اما در تجربه چند روزه ما، نقصی در این ربات دیده نشد.

برای استفاده از این ربات کافی است به آی دی AgpArianaBot@ (برای استفاده کلیک کنید) بروید. پس از ورود به رباط روی start/ کلیک کنید تا فعالیت ربات شروع شد. با ارسال start/ متنی حاوی توضیحات برای شما ارسال می شود. پس از این لازم است تا متنی که مایل هستید به گفتار تبدیل شود را برای ربات بنویسید و ارسال کنید.

ariana

ربات آریانا از هوش مصنوعی ای استفاده می کند که تلفظ صحیح لغات را حدس می زند و تقریبا در ۹۰ درصد مواقع جملات را به درستی به گفتار تبدیل می کند. اما اگر کلمه ای به اشتباه تلفظ شد، می توانید با اعراب گذاری به ربات بگویید تا تلفظ صحیح را انجام دهد.

ربات آریانا علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی جملات انگلیسی را هم می تواند به گفتار تبدیل کند. علاوه بر این می توانید با استفاده از ارسال دستور speak/ به ربات بگویید تا با صدای زن یا مرد برای شما گفتار را انجام دهد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar