قابلیت جدید Spotify Mix به این سرویس روح تازه ای دمیده است

قابلیت جدید Spotify Mix به این سرویس روح تازه ای دمیده است

به جرات می توان گفت که Spotify محبوب ترین و بهترین سرویس پخش موسیقی در دنیا است. این سرویس طی زمان قابلیت های بسیاری را به کاربرانش معرفی کرده تا بتواند آن ها را راضی نگاه دارد. حالا قابلیت جدیدی به آن اضافه کرده که قطعا بسیاری از کاربران عاشق آن خواهند شد.

قابیلت جدید این سرویس، Daily Mix نام دارد. کاری که این Dail Mix انجام می دهد این است که تمام آهنگ هایی که به لیست مورد علاقه خود اضافه کرده اید را با یک سری از آهنگ های جدید ترکیب کرده و یک Playlist برای شما می سازد تا با گوش دادن به آهنگ های آشنا و تازه، بتوانید لذتی مضاعف ببرید.

Daily mix

شما قادر خواهید بود که نوع این Playlistها را هم انتخاب کنید. این لیست می تواند مجموعه ای از آهنگ های شادی باشد که در لیست علاقمندی های شماست، یا می تواند آهنگ هایی مخصوص مطالعه باشد که به تمرکز شما کمک می کنند. یکی از نقاط مثبت این قابلیت این است که تنها آهنگ های لیست علاقمندی شما را پخش نمی کند بلکه آهنگ های جدیدی هم میان آنها پخش خواهد کرد که به جذابیت این قابلیت اضافه خواهد کرد.

Daily Mix کمی شبیه به Discover Weekly است. Discover Weekly در واقع Playlistی است که هر دوشنبه در Spotify منتشر شده و در آن ۳۰ آهنگ تازه، بر اساس علاقه تان به شما معرفی می شود. تفاوتی که قابلیت جدید با Discover Weekly دارد، این است که شما با استفاده از این قابلیت می توانید مجموعه ای از آهنگ های مورد علاقه خود، و مجموعه ای از آهنگ های تازه را در قالب یک Playlist داشته باشید.

شما همچنین می توانید آهنگی را Ban کنید. این کار باعث می شود که آهنگ ban شده دیگر در Playlist پخش نشود. اگر هم از آهنگ جدیدی خوشتان آمد، می توانید آن را مانند همیشه به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. این قابلیت برای هر دو دسته کاربران Premium و Free موجود است. البته فعلا فقط بر روی اپ های اندرویدی و iOS. البته Spotify اعلام کرده که نسخه های کنسول و Desktop این برنامه هم، در آینده به این قابلیت مجهز خواهند شد.

اگر برای اولین بار است که می خواهید کاربر Spotify شوید، لازم است بدانید که این سرویس به ۲ هفته زمان نیاز دارد تا سلیقه شما در موسیقی را بشناسد و پس از دو هفته می تواند برای شما یک Daily Mix سفارشی درست کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar