نگاهی به آپدیت جدید نرم افزار Paint مایکروسافت

نگاهی به آپدیت جدید نرم افزار Paint مایکروسافت

بالاخره بعد از هفته ها شایعات و اخبار، مایکروسافت تصمیم گرفت تا برنامه معروف Paint را برای ویندوز، طراحی مجدد کند و حالا بزرگترین آپدیت این برنامه محبوب برای بروزرسانی در دسترس همگان قرار گرفته است. نسخه جدید برنامه Paint به کلی تغییر کرده و حالا از قلم و ویژگی لمسی(برای دستگاه های لمسی) هم پشتیبانی میکند. همچنین در این بروزرسانی شاهد اضافه شدن قابلیت طراحی ۳ بعدی هم هستیم که در فیلم پایان این مطلب می توانید مشاهده کنید.

در Paint جدید امکانات زیادی برای طراحان اضافه شده و رابط کاربری آن هم بیش از پیش کاربر پسند شده است. البته مایکروسافت میانبر های زیادی را در حد برنامه هایی مثل فوتوشاپ در Paint قرار نداده و از آنجایی که این نرم افزار، برنامه پیش فرض ویندوز می باشد، همچین انتظاری را هم نداشتیم. در واقع قصد مایکروسافت از برنامه Paint فراهم کردن یک محیط ساده برای ویرایش و خلق آثار هنری است.

screenshot__4_-0

screenshot__5_-0

در Paint جدید می توانید به راحتی تصاویر را برش بزنید(Crop)، به تصاویر نوشته اضافه کنید و از تعداد زیادی براش و قلم برای طراحی استفاده کنید. علاوه بر این مایکروسافت تعدادی از اشکال ۲ بعدی و ۳ بعدی را در این بروزرسانی اضافه کرده است.

شما می توانید از اشکال ۳ بعدی استفاده کنید و برای ایجاد یک تصویر سه بعدی دست بکار شوید. نمونه آن را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید. این بروزرسانی یکی از کاربردی ترین بروزرسانی ها مخصوصا برای تبلت های مایکروسافت به حساب می آید. قطعا مایکروسافت در سرفیس بعدی اش مانور های زیادی روی برنامه Paint در سرفیس می دهد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar