بررسی ویدیویی مک بوک پرو ۲۰۱۶

بررسی ویدیویی مک بوک پرو ۲۰۱۶

ششم آبان اپل با نام “Hello Again” برگذار شد و اپل از مک بوک پرو ۲۰۱۶ رونمایی کرد. خیلی وقت بود که اپل تغییر اساسی در مک بوک پرو ایجاد نکرده بود و آخرین تغییرات به فورس تاچ در بخش تاچ پد که دو سال پیش بود، بر می گردد. اما بعد از سال ها، حالا اپل تغییراتی مهم را بر روی مک بوک پرو اعمال کرد و حسابی طرفدارانش را شگفت زده کرد.

به گفته فیل شیلر، در طراحی جدید مک بوک پرو تمامی قسمت ها از فلز بسیار مقاوم ساخته شده است. اپل در مک بوک پرو جدیدش یک نوار ابزار OLED در قسمت بالای صفحه کلید تعبیه کرده که نامش را تاچ پد گذاشته است. این نوار لمسی کلید Esc را هم در بر میگیرد و در سمت راست آن سنسور اثر انگشت موسوم به تاچ آی دی نیز قرار گرفته است. این سنسور نسل دوم تاچ آی دی می باشد و پوشش محافظ یاقوت آن را پوشانده است.

مک بوک پرو ۲۰۱۶ سبک ترین و باریک ترین مک بوک پرو اپل تا کنون می باشد. این دستگاه در رنگ های نقره ای و نوک مدادی هستند. مک بوک پرو با صفحه نمایش ۱۳ اینچی وزنی معادل ۱ کیلو و ۳۶۰ گرم دارد و ضخامت آن فقط ۱۴٫۹ میلی متر است. ترک پد دستگاه نیز تقریبا ۲ برابر بزرگتر شده و در آن از نسل دوم فناوری ترک پد استفاده شده است.

از شما دعوت می کنم بررسی ویدیویی این مک بوک پرو ۲۰۱۶ را تماشا کنید.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar