داغ شدن یک دستگاه آیفون ۷ در حال شارژ، یک خانم باردار را روانه بیمارستان کرد!

داغ شدن یک دستگاه آیفون ۷ در حال شارژ، یک خانم باردار را روانه بیمارستان کرد!

اگر شما جز افرادی هستید که به کارکردن با گوشی در حال شارژ هنگام استراحت در اتاق خوابتان مشغولید بهتر است که این اتفاق را که در یکی از شهر های استرالیا رخ داده است را بخوانید.

ملانی تن پلاز یک خانم باردار استرالیایی، در حال استفاده از گوشی اپل ٧ در حال شارژ خود در اتاق شخصی اش بود که خوابش برد، روز بعد هنگامی که از خواب بیدار شد با صحنه ی سوختگی دستش رو به رو شد. هنگامی که به بیمارستان مراجعه کرد پزشک به او گفت که دچار سوختگی نوع دوم شده که بر اثر برخورد با جسم خارجی به وجود می آید. در بخش “ای ار” هم متوجه شد به جز سوختگی خطری بچه اش را تهدید نکرده است. پزشک از ملانی خواست که نقاط اطراف تخت خوابش را بررسی کند تا منبع سوختگی را پیدا کند. هنگامی که ملانی به منزل بازگشت متوجه شد آیفون ٧ اش باعث این اتفاق شده است چون دقیقا جای آیفون ٧ و شارژرش روی دستش افتاده بود.

melanie-tan-pelaez-suffers-a-second-degree-burn-on-her-right-arm-after-falling-asleep-on-her-iphone-7

ملانی بعد این اتفاق گوشی آیفونش را به نزدیک ترین اپ استور برد که در آنجا به او گفته شد که گوشی آیفونش بوی بدی می دهد که ثابت می کند سوختگی به وسیله آن بوده است، در حال حاضر گوشی او به بخش داخلی برای بررسی بیشتر برده شده است. هنگامی که به ملانی پیشنهاد آیفون ٧ دیگری را دادند او با اینکه جز دسته افرادی بود که در اولین سری این گوشی را خریده بود این پیشنهاد را رد کرد. او هنوز اقدامی در خصوص شکایت از شرکت اپل نکرده است ولی احتمال این قضیه وجود دارد. همچنین او هم اکنون به جراح پلاستیک مراجعه کرده و مراحل درمان پزشکی اش را طی می کند.

هنگامی که گوشی آیفون در حال شارژ خود به بدنتان و یا حتی بالشتان بدون جریان هوا برخورد کند باعث می شود که گرمای زیادی تولید کند برای جلوگیری از این اتفاق هنگام استفاده از گوشی در تختخواب حتما آن را از شارژ بکشید در غیر این صورت سرنوشتی مانند ملانی انتظارتان را خواهد کشید و دچار سوختگی خواهید شد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar