فیل اسپنسر، مدیر اکس باکس، از قیمت اسکورپیو می گوید

فیل اسپنسر، مدیر اکس باکس، از قیمت اسکورپیو می گوید

زمانی که کنسول اسکورپیو در E3 امسال معرفی شد، تنها درباره نام و وجود چنین کنسولی مطمئن شدیم. اما هیچ اطلاعات دیگری درباره آن نشنیدیم. یکی از مواردی که درباره این کنسول تایید شده، قابلیت پخش و اجرای بازی ها با رزولوشن واقعی ۴K و HDR می باشد. چنین قابلیتی حتما یک سخت افزار قدرتمند می طلبد، و داشتن سخت افزار قوی، قیمت تمام شده محصول را بالا می برد. فیل اسپنسر طی صحبت هایی که داشت، تایید کرد که قیمت اسکورپیو بیشتر از کنسول وان اس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، فیل اسپنسر در مصاحبه ای که راجع به کنسول اسکورپیو انجام داد، نکاتی را درباره قیمت آن اشاره کرد که در ادامه با هم می خوانیم:

اسکورپیو یک کنسول بسیار عالی و متفاوت با وان اس است. بنابراین قیمت آن هم قطعا از کنسول وان اس بیشتر خواهد بود. مشتری از ما قابلیت های بیشتری می خواهد و ما هم آن ها را ارائه می کنیم. این چیزی است که قطعا روی قیمت هم تاثیر می گذارد.

پیش تر یکی از تحلیلگران دنیای گیم، مایکل پچر درباره قیمت اسکورپیو نظراتی را ارائه کرد و گفت اگر مایکروسافت قیمتی بیش از ۳۹۹ دلار برای اسکورپیو در نظر گیرد، خودکشی کرده است. اما اسپنسر با چنین حرفی مخالفت کرد و گفت:

برای ما هدف اصلی از ساخت اسکورپیو، پاسخ به تقاضای گیمرهایی است که می خواهند بهترین تجربه کیفی را روی کنسول خود داشته باشند.

وی در ادامه از مقرون به صرفه ترین کنسول مایکروسافت هم صحبت هایی کرد:

مقرون به صرف ترین کنسول ما، اکس باکس وان اس است. این کنسول برای کسانی طراحی شده که در کنار کیفیت عالی، قیمت مناسب را هم مد نظر قرار داده اند.

اکس باکس وان اس در قیمت های ۲۹۹، ۲۴۹ و ۳۹۹ دلار در دسترس می باشد. پس اسکورپیو هر جه که باشد، از ۳۹۹ دلار گران تر خواهد بود.


نظر خود را بنویسید

avatar