بهترین بازی های آبان ماه برای اندروید و آیفون

بهترین بازی های آبان ماه برای اندروید و آیفون

گوشی های هوشمند در کنار کارایی های بی شمارشان وسیله های همیشه همراهی برای اوغات فراغت نیز هستند. اگر اهل بازی باشید حتما تعداد زیادی بازی بر روی گوشی هوشمندتان دارید که قسمتی از وقت روزانه تان را به آنها اختصاص می دهید. طبق سنت همیشگی مان در دیجی شو هر ماه تعدادی از محبوب ترین بازی های ماهی که گذشت را معرفی می کنیم. پس بدون حرف اضافی سراغ بازی های محبوب ماه آبان می رویم. با دیجی شو همراه باشید.

 

۱- Neon Chrome

neon-chrome

این بازی به سبک تیر اندازی، از نمای بالا می باشد. هدف شما در این بازی نظارت از بالا بوده و شما تلاش می کنید که در یک تکرار بی پایان به مبارزه پرداخته و رکورد خود را بهبود دهید.سطوح بازی همیشه در حال  تغییر است و بازیکنان را با بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی مشغول این بازی جذاب می کند. بازیکنان همیشه در انتظار انفجار و خجم زیادی از گلوله هستند.

dl


۲- Chaos Centurions

chaos-centurions

Chaos Centurions یک بازی استراتژیک است است که در آخرالزمان اتفاق می افتد و شما را به عنوان مسئول ارتش قرار می دهد. شما باید تاکتیک های مناسب را بر اساس وضعیت دشمن خود انتخاب کنید و با به اصطلاح اتحاد میلدوا و بازیکنان سرتاسر جهان مبارزه کنید. داستان بازی در قرن ۲۲ اتفاق می افتد، جایی که جنگ و قحطی کشورهای بزرگ جهان را سرنگون کرده اند. بازماندگان نیز در حال مبارزه برای به دست آوردن زمین های قابل کشت باقی مانده هستند.

dl


۳- Super Cat Tales

super-cat-tales

دوباره گربه ای به نام آلکس و خواهران و برادرانش و کشف یک جزیره مرموز در یک بازی مبتنی بر ماموریت، شش گربه و ۲۴ پنجه که شما باید با ضربه زدن به سمت چپ و راست صفحه نمایش آن ها را کنترل کنید. شما می توانید از توانایی های فوق العاده گربه ها استفاده کنید، شما می توانید به راحتی بالا بروید، شنا کنید، بپرید و روی سطوح حرکت کنید، اما برای انجام هر یک از این مراحل به گربه مناسب آن نیاز دارید.

dl dl


۴- Fantastic Beasts

fantastic-beasts

Fantastic Beasts یک بازی ماجراجویانه جدید است که از دنیای جادویی جی.کی رولینگ (نویسنده هری پاتر) الهام گرفته است. نگاه دقیق به اطراف برای کشف اشیاء پنهان شده، مصاحبه به شاهدان، تجزیه و تحلیل شواهد و جادو برای محافظت از جانوران فوق العاده در هر مورد مرموز از کارهای شما می باشد. سرنخ برای باز کردن اسرار دنیای جادویی شما پنهان شده است و شما جهت پیشبرد بازی از جادو استفاده کرده تا سرنخ ها را کشف کنید و موفق به حل معما ها شوید.

dl dl


۵- Design Home

design-home

اگر شما علاقه مند به طراحی فضای داخلی هستید، این یک شبیه ساز واقعی سه بعدی است، جایی که شما می توانید مهارت های خود را امتحان و با دیگران مقایسه کنید. شما می توانید برای بسیاری از خانه ها طراحی داخلی انجام دهید و دیگران به طراحی شما رای دهند. در طراحی خانه شما می توانید از ایده های منحصر به فرد خودتان استفاده کرده و در عین حال می توانید از بهترین برندهای لوازم خانگی استفاده کنید.

dl dl

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar