بازی ماشین مسابقه ای Re-Volt 3 برای اندروید و ios منتشر شد(به همراه لینک دانلود)

بازی ماشین مسابقه ای Re-Volt 3 برای اندروید و ios منتشر شد(به همراه لینک دانلود)

یکی از محبوب ترین بازی های ماشین مسابقه ای تلفن همراه، سومین نسخه بازی اش را برای سیسیتم عامل های اندروید و ios عرضه کرد. Re-Volt 3 هم اکنون در گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان قابل دانلود است، هرچند که بسیاری از بازیکنان معتقدند که نسخه های قبلی بازی خیلی بهتر بوده است.

با بیش از ۵۰ میلیون دانلود در همه سیستم عامل ها، Re-Volt تاکنون برای مدت طولانی بازی سرگرم کننده ای برای کاربران بوده است. آخرین نسخه این سری بازی با ۷۰ ماشین RC جدید و همچنین و گرافیک بهبود یافته و ۲۰ نقشه جدید عرضه شد.

علاوه براین سری جدید بازی دارای یک نسخه به روز رسانی دارد که ۲۵ قطعه جدید برای سرهم کردن ماشین های RC در اختیار شما قرار داده است و آینه ماشین های RC مانند دنیای واقعی شده است. از همه مهم تر، Re-Volt 3 داری یک داستان بر اساس یک سناریو بوده، یک مسابقه محدود با بهره گیری از ماشین های محدود و همچنین یک مسابقه جایزه بزرگ که گیمرها با کاربران در سرتاسر جهان به رقابت می پردازند.

re-volt-3-for-android re-volt-3-for-android1

نسخه جدید بازی این اجازه را می دهد که در حالت چند نفره با کاربران تمام نقاط دنیا به رقابت بپردازید. به منظور جشن گرفتن عرضه بازی، WeGo  تصمیم گرفت که به مدت یک ماه رویدادی را راه اندازی کند.

در طول رویداد، کارهای سخاوتمندانه ای انجام خواهد شد، مانند اعطای جایزه ثبت نام در هفت روز اول و دادن پول درون بازی برای ارتقاء موارد مختلف، کارت ها مخصوص برای عبور کردن از مراحل خاص و  همچنین کارهایی برای اینکه بازیکن بتواند قطعات ماشین خود را ارتقاء دهد. برای دانلود می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

dl dl

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar