بهترین اپلیکیشن های آیفون تاکنون

بهترین اپلیکیشن های آیفون تاکنون

گوشی های هوشمند بیش از همیشه محبوب شده اند چرا که اپلیکیشن ها باعث کاربردی شدن آنها شده اند. از اپلیکیشن های پیام رسان گرفته، تا اپلیکیشن هایی برای ذخیره سازی اطلاعاتتان در فضای ابری. اما از آنجایی که شمار این اپلیکیشن ها بسیار زیاد شده اند و برای هر دسته بندی ده ها اپلیکیشن وجود دارد، تصمیم داریم تا در این مطلب بهترین اپلیکیشن های مربوط به سیستم عامل iOS را به شما معرفی کنیم. با دیجی شو همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های پیام رسان

WhatsApp

whatsapp_iphone

اکثر دوستان شما از واتساپ استفاده می کند و شما ترجیح می دهید که برای در ارتباط بودن با دوستانتان و اقوامتان از این نرم افزار استفاده کنید. همچنین با اضافه شدن قابلیت تماس تصویری به آن، واتساپ به یک نرم افزار کامل تبدیل شده است. تماس تصویری؟ تماس صوتی؟ اشتراک گذاری فایل؟ ارسال پیام به صورت رمزنگاری شده؟ شما می توانید همه این قابلیت ها را با واتساپ تجربه کنید.

dl

Google Allo

google_allo_iphone

به تازگی شرکت گوگل نرم افزار Google Allo را برای سیستم عامل های اندروید و iOS معرفی کرد. اگر دوستان شما از این نرم افزار استفاده می کنید یا قصد دارید به این نرم افزار کوچ کنید، Google Allo بهترین جایگزین واتساپ می باشد. البته این نرم افزار قابلیت های کمتری دارد، اما استفاده از دستیار گوگل و Allo به طور همزمان گزینه جالبی برایتان خواهد بود.

dl


نرم افزارهای ضروری

Google Translate

google_translate_iphone

Google Translate یکی از بهترین برنامه های آیفون برای افرادی است که زیاد سفر می کنند. به جای ساعت های بی شمار برای یادگیری زبان جدید شما می توانید Google Translate را روی گوشی خود نصب کرده و هر زمانی که احتیاج داشتید از آن استفاده کنید. کاملا واضح است که Google Translate به اندازه یادگیری زبان جدید موثر نیست، اما زمانی که شما عجله دارید می تواند شما را نجات دهد. علاوه براین اگر شما در حال خواندن یک محتوای آنلاین باشید که نمی توانید آن را درک کنید، می توانید به راحتی از  Google translate کمک گرفته و محتوا را ترجمه کنید.

dl

۱Password

۱password

برنامه های مدیریت رمز زیادی وجود دارد. برخی از آنها مانند LastPass و Keeper برنامه های خوبی هستند. با این حال، وقتی که می خواهیم یک برنامه یکپارجه و مفید را برای مدیریت رمز آیفون انتخاب کنیم، ۱Passwords حرف اول را می زند.

متاسفانه برای استفاده از بهترین برنامه باید هزینه زیادی پرداخت کنید و این برنامه حدود ۶۵ دلار قیمت دارد. اگر می توانید این هزینه را پرداخت کنید از آن استفاده کنید، وگرنه می توانید از برنامه های جایگزینی چون  LastPass و Keeper استفاده کنید.

dl


مرورگر

safari_iphone

سافاری روی تمام آیفون ها نصب بوده و به طور پیش فرض مرورگر آن می باشد. شما می توانید استدلال کنید که کروم بهترین مرورگر است اما نه در زمانی که شما صاحب یک آیفون هستید. سافاری بر روی سیستم عامل iOS مانند کروم در دیگر سیستم عامل ها عملکرد بسیار خوبی دارد. سافاری تعامل بیشتری با مسدود کننده های مختوا دارد و به طور کل مرور صفحات وب با آن تجربه خوبی است.

Google Chrome

google_chrome_iphone

اگر شما قابلیت های بیشتری می خواهید (نادیده گرفتن مسدود کننده های محتوا) و تجربه به بهتری برای وبگردی، گوگل کروم در انتظار شماست. همچنین اگر شما کروم را نصب کنید می توانید به نشانک ها و سوابق این مروگر در دستگاه های دیگرتان دسترسی داشته باشید.

dl


ذخیره سازی در فضای ابری

Google Drive

google_drive_iphone

گوگل درایو منطقی ترین انتخاب برای فضای ذخیره سازی ابری می باشد و سیستم امنیتی گوگل آن را پیشنهاد می دهد که در واقع یکی از بهترین برنامه های آیفون می باشد.

با فضای بیشتر و امنیت بالاتر، شما و افراد تیمتان می توانید یک همکاری بسیار خوب داشته باشید. شما همچنان می توانید به یک فایل به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید (اگر گزینه ذخیره آفلاین را انتخاب کرده باشید). رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا مناسب و جذاب می باشد.

dl

Dropbox

dropbox_iphone

بسیاری از متخصصان حوزه آی تی ترجیح می دهند که از دراپ باکس استفاده کنند. با وجود اختصاص فضای بسیار کم به صورت رایگان، دراپ باکس بسیار قابل اعتماد و سریع است. دراپ باکس، در زمینه کارهای مشترک بهتر از کارهای فردی است. این مهم نیست که از بین بهرین فضاهای ذخیره سازی ابری کدام را انتخاب می کنید، اما زمانی که انتظارات شما پایین می آید، شما باید مطمئن شوید که این فضای ذخیره سازی ابری به شما کمک خواهد کرد یا نه؟

dl

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar