معرفی و آموزش لایو ویدیو در اینستاگرام

معرفی و آموزش لایو ویدیو در اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام با نام لایو ویدیو رونمایی شد تا ویژگی های اینستاگرام تکمیل تر از همیشه شود. آیا تا کنون تجربه این را داشته اید لحظه ای به یاد ماندنی را بخواهید همان لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید؟! البته قابلیت تماس ویدیویی سال هاست که این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود اما حالا با لایو ویدیو اینستاگرام می توانید لحظات خود را بصورت آنی و زنده با شمار زیادی از دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

هرچند خیلی ها اعتقاد داشتند قابلیت استوری در اینستاگرام کپی برداری از اپلیکیشن اسنپ چت بوده، اما این ویژگی بسیار محبوب شده و کاربران زیادی در  حال استفاده از اینستاگرام استوری هستند. اینستاگرام برای نزدیک کردن ارتباطات و محبوبیت بیشتر اپلیکیشنش حالا از ویژگی لایو ویدیو هم پرده برداری کرده است.

لایو ویدیو(Live video) جدیدترین ویژگی اینستاگرام است که هم اکنون در این اپلیکیشن قرار گرفته است و بزودی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود. اما نحوه کار با این ویژگی و دیدن لحظات زنده دوستان یا به اشتراک گذاری لحظات خودتان بصورت آنی با دیگران چگونه است؟ شاید این سوال شما هم باشد، پس با دیجی شو همراه باشید.

عملکرد لایو ویدیو مثل یک تماس ویدیویی می باشد که تمام دنبال کنندگان شما این امکان را دارند تا بصورت زنده شما را تماشا کنند، پس به خاطر داشته باشید قبل از اینکه برای لایو ویدیو اقدام کنید آماده باشید. گذاشتن لایو ویدیو همانند قرار دادن استوری می باشد. باید در قسمت بالا سمت راست روی آیکون دوربین کلیک کنید یا انگشتتان را روی صفحه از چپ به راست بکشید و در صفحه باز شده روی LIVE کلیک کنید. به این ترتیب شما می توانید تا ۱ ساعت بصورت زنده از لحظاتتان لایو ویدیو بگذارید و دنبال کنندگان شما بصورت آنی شما را تماشا کنند. پس از قطع لایو ویدیو، ویدیو شما در اینستاگرام ذخیره نخواهد شد و این ویژگی فقط برای همان لحظاتی در دسترس است که شما در حال گرفتن لایو ویدیو هستید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در لایو ویدیو این تعداد کسانی که در حال تماشای لایو ویدیو هستند به همراه نامشان نمایش داده می شود و کاربران می توانند کامنت نیز بگذارند.

زمانی که شما لایو ویدیو میگذارید در قسمت استوری دنبال کنندگانتان تصویر شما با متن LIVE روی عکستان نمایان می شود(مثل تصویر زیر) که دوستان شما می توانند با کلیک بر روی تصویرتان شما را بصورت زنده مشاهده کنند. پس اگر در قسمت استوری دیدید روی استوری دوستانتان LIVE نوشته شده یعنی دوست شما در حال اشتراک گذاری لایو ویدیو است و فقط می توانید با کلیک روی آن دوستتان را بصورت زنده تماشا کنید. باز هم توجه کنید که این لایو ویدیو ها را همان لحظه می توانید فقط مشاهده کنید و جایی ذخیره نمی شوند.

ویژگی لایو ویدیو در آخرین آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام تعبیه شده است اما هنوز در برخی از کشور ها و  برای برخی از کاربران این امکان وجود ندارد. یعنی وقتی انگشتشان را از چپ به راست می کشند گزینه LIVE وجود ندارد. اینستاگرام وعده داده تا در چند روز آینده این ویژگی را برای تمام کاربران فعال کند.


 

116
نظر خود را بنویسید

avatar
81 Comment threads
35 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
87 Comment authors
ميثمEsmat.mhnimaalirezaممممم Recent comment authors
parham
مهمان
parham

male mn nadare update hm hast

Reza
مهمان
Reza

داداش براتون میاد تا چند روز دیگه.واسه من دیشب اضافه شد

ممد
مهمان
ممد

با همه نوع گوشی تلفن نمیشه لیو گذاشت دوربین جلوی گوشی شما حتما باید بالای ۸باشه

امیررضا
مهمان
امیررضا

من یه پیج خارجی داذم ماله اون فعاله ولی پیج اصلیم فعال نیست

ali
مهمان
ali

تو المان دوستام میتونن بزارن ولی از ما هنوز فعال نشده

اسغر
مهمان
اسغر

سلام من با این که آبدیت کردم ولی همچین گزینه ای بارام نیومده

milad
مهمان
milad

Bara mnm update has vali nadare

مهسا
مهمان
مهسا

یعنی اونی که ویدیو لایو میزاره میتونه ما رو هم ببینه؟؟؟؟ یعنی مثه چته؟؟؟؟

Sharmin
مهمان
Sharmin

دوست عزیز برای من میزنه checking connection بعد از اینکه start live رو میز نم…

ازاده
مهمان
ازاده

Checking connection برای من میاد. یعنی چی؟

مریم 67
مهمان
مریم 67

سلام آیا امکان دیدن لایو استوری در کامپیوتر وجود دارد؟
ممنون میشم بگین چطوری در ویندوز ۷ کامپیوتر لایو استوری را فعال کنم ؟

Reza
مهمان
Reza

من وقتی میرم توی لایو استوری و استارت میزنم چند ثانیه بعد برام مینویسه روی صفحم که چکینگ کانکتینگ….. من باید چیکار کنم که بتونم لایو بزنم….الان ۱۵۰۰۰ فالور دارم ولی نمیتونم براشون لایو بزنم…??????? کمک کنید بهم… ایا مشگل از تنظیماتمه؟

پوریا
مهمان
پوریا

دقیقا اینستایه منم همین جوره لایوش نمیاد اپ هم کردم بازم همونجوریه هرکی میدونه بگه خواهش میکنم

alireza
مهمان
alireza

با قند شکن برو