نمایشگاه الکامپ ۹۵ از فردا ۲۵ آذر تا ۲۸ آذر ماه برگزار خواهد شد

نمایشگاه الکامپ ۹۵ از فردا ۲۵ آذر تا ۲۸ آذر ماه برگزار خواهد شد

 نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی برای شرکت هاست تا خدمات و محصولات خود را معرفی کنند و از طرفی فرصتی مناسب برای علاقه مندان تکنولوژی است تا با بروزترین های این صنعت آشنا شوند.

امسال نیز طبق سنت هر ساله، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. الکامپ امسال از تاریخ ۲۵ ام تا ۲۸ ام آذر ماه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر دایر خواهد بود. هر ساله شرکت های مطرحی در این نمایشگاه مشارکت می کنند و تخفیف های ویژه ای برای محصولات و سرویس های خود در مدت نمایشگاه در نظر می گیرند.

اگر شما هم از علاقه مندان تکنولوژی هستید، پیشنهاد می کنیم از این نمایشگاه دیدن فرمایید. ما در دیجی شو نیز در روز پایانی نمایشگاه، گزارشی ویدیویی ای از مهمترین رویداد های الکامپ ۹۵ را در وبسایت دیجی شو منتشر خواهیم کرد. پس اگر وقت نکردید به نمایشگاه بروید حتما با دیجی شو همراه باشید.

برای مشاهده گزارش ویدیویی الکامپ ۹۵ اینجا کلیک کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar