Star Wars: Battlefront 2 دارای بخش داستانی خواهد بود

Star Wars: Battlefront 2 دارای بخش داستانی خواهد بود

زمانی که بازی Star Wars: Battlefront عرضه شد، بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرد. اما شاید نقطه ضعفی که داشت، نبودن بخش داستانی در آن بود. بسیاری از کاربران دوست دارند تا بخش داستانی را در Star Wars: Battlefront 2 تجربه کنند. بالاخره این خبر توسط EA تایید شد و در بازی Star Wars: Battlefront 2 شاهد بخش داستانی خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید!

آقای مک کولی از شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که تمرکز اصلی Star Wars: Battlefront  روی بخش چند نفره بود اما عنوان Star Wars: Battlefront 2 توجه ویژه ای به قسمت داستانی بازی خواهد داشت. وی گفت:

نسخه اول بازی فقط یک شروع بود. تمرکز اصلی ما برای بازی اول بر روی ساخت یک هسته فوق العاده برای بخش چند نفره بود. کاری که Dice به واسطه بازی Battlefield در آن خبره است. اما حالا که جهان بازی گسترش پیدا کرده، ما به دنبال ساخت یک پکیج کامل برای کاربران هستیم. ما با لوکاس فیلم رابطه بسیار خوبی و نزدیکی داریم و می دانیم از کدام شخصیت های استفاده کنیم و چه داستانی بگوییم.

 

وی در ادامه اشاره کرد که فعلا قرار است این بازی در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه شود و بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خواهد بود:

نیازی نیست وقتی صحبتی از مجموعه Star Wars می شود به‌سرعت سراغ لوک اسکای‌ واکر برویم و داستان او را بازگویی کنیم. ما داستان لوک را نمی‌خواهیم بلکه داستان یک شخصیت جدید را می خواهیم که کنترلش کنیم. این موضوع برای ما بسیار مهم است. در پایان نیز مک‌ کولی به این نکته اشاره کرد که الکترونیک آرتز تصمیم دارد که دنیای Star Wars را بیشتر از این‌ها گسترش دهد و در سبک‌ های دیگر نیز آن را پیاده نماید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar